indus Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Vet ikke om dette er rikrig sted for posten men prøver for det. Jeg hadde skrevet en mail og sendt den i går. Den var på litt over en side men bare den øverste linja ble sendt. Så klart lagra jeg den ikke, og jeg skrev den i hotmail. så det jeg lurer på kan jeg finne den tilbake? siden pcen lagrer jo det jeg har vært på? eller? Og jeg bruker Opera Takker for alle svar som hjelper meg. Edit: jeg har skjekket historikk men det hjalp ikke Endret 4. august 2007 av indus Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 DU kan jo sjekke Kladd pa hotmail. Men ellers har du ikke noe mulighet a hente det tilbake. Hvis du kunne trykket pa tilbake-knappen mange nok ganger kunne du nok fatt det fram igjen, men ellers ikke. Hvorfor ble bare den overste linjen sendt? Bug? Lenke til kommentar
gmufc Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ender av og til at en blir logget ut automatisk og ikke får sendt mail eller lange tekster på enkelte sider. En av fordelene med Opera da er at du bare trenger presse "Z" og "X" knappene for å gå frem og tilbake i historikken og finne igjen teksten du har skrevet, mens f.eks. IE ikke lagrer dette. Om du har lukket fanen du brukte når du skrev kan du få den tilbake ved å presse ctrl+z til den dukker opp igjen. Om du derimot har lukket browseren er det mulig mye av dette blir slettet, men det kommer kanskje ann på hvordan du har satt opp innstillingene i browseren. Har ikke sjekket akkurat dette selv. Om du skriver lange tekster kan det være greit å lagre det en gang i blant.. Selv pleier eg da å merke all teksten, høyreklikke og "kopier til notat" (ctrl+a -> ctrl+skift+c)... da ligger teksten lagret i Notater til eg velger å rydde opp i det og slette det eg ikke trenger senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå