olesathe Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei! Jeg er student og skal kjøpe meg en meget bra bærbar pc Prisen bør ligge rundt 12-130000 kr. Jeg har lest tipsen dine på siden men syntes ikke den var bra nok til studenten . Jeg har vurdert veldig sterkt å kjøpe meg en på multicom.no men er litt uskikker på om dette er en bra maskin. Jeg har lest tester om i-buddien og ble derfor litt usikker. Vet du om det er noen skikkelige bra tilbud nå for tiden på er ordntlig bra bærbar pc? eller hva og hvor jeg skal kjøpe meg en bærbar pc?Og en ting til. hva er fire wire port? hva brukes den til? Et siste spørsmål. Er Dell 4150 en bra kjøp? og hvilke mangler har denne maskinen? :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Tror du kan prøve å poste her i stede for denne delen. Ja du har postet i riktig kategori, men jeg har aldri sett noen som har fått hjelp på denne delen av foumet anngående en laptop. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei!Jeg er student og skal kjøpe meg en meget bra bærbar pc Prisen bør ligge rundt 12-130000 kr. Ja for 120- til 130-TUSEN kroner burde du få en meget bra bærbar pc! : :wink: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Firewire er en port(a la USB) med ekstremt høye overføringshastigheter. Bra for eksterne CD-spillere/Harddisker. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Firewire er en port(a la USB) med ekstremt høye overføringshastigheter. Bra for eksterne CD-spillere/Harddisker. Ville heller sagt at den ligner på USB2.0 da den og Firewire har nokså lik overføringshastighet. Firewire er veldig praktisk å ha, og brukes feks til overføring av DV film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå