morgenutgaven Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Mac OS X 10.4.10 ble likevel ikke siste store oppdatering for Tiger før Leopard overtar. Les mer Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kom denne oppdateringen i dag? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nei, det var bare utviklarar som har begynt å få den. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 er det mulig å kjøpe mac separat og bruke det f.eks på en media center pc? For mac ser ganske så genialt ut til det bruke =) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du kan lese litt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=709939 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kommer ikke Tiger til å få oppdateringer etter Leopard er blitt lansert? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 er det mulig å kjøpe mac separat og bruke det f.eks på en media center pc?For mac ser ganske så genialt ut til det bruke =) 9207705[/snapback] Tenker du på OSX? Nei, det er ikke mulig å kjøpe det separat. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 <Tenker du på OSX? Nei, det er ikke mulig å kjøpe det separat. Hva er dette da? http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...E099&nplm=MA453 Hvis det finnes hardware drivere så skal vel det gå greit det. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 <Tenker du på OSX? Nei, det er ikke mulig å kjøpe det separat. Hva er dette da? http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...E099&nplm=MA453 Hvis det finnes hardware drivere så skal vel det gå greit det. 9210369[/snapback] Du får ikke installert OS X på en vanlig PC. Da må du isåfall laste ned en cracka versjon fra nettet. Men jeg er usikker på om det eksisterer en slik versjon som faktisk går ann å bruke. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Da er jeg blitt feilinformert. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 <Tenker du på OSX? Nei, det er ikke mulig å kjøpe det separat. Hva er dette da? http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...E099&nplm=MA453 Hvis det finnes hardware drivere så skal vel det gå greit det. 9210369[/snapback] Du får ikke installert OS X på en vanlig PC. Da må du isåfall laste ned en cracka versjon fra nettet. Men jeg er usikker på om det eksisterer en slik versjon som faktisk går ann å bruke. 9213862[/snapback] Trodde hele poenget nå var at man nettopp KUNNE installere mac på en vanlig pc. Så hvorfor ikke egentlig? Hva er det som fortsatt hindrer nettopp dette? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Sperrer vil jeg tro. Poenget med å bytte til intel var ikke at andre maskiner skulle få det lett å legge inn OS X, men at Apple's maskiner skulle få bedre ytelse til mindre pris. Og så var det nok litt pga bootcamp og tror jeg. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 OSX sjekker etter bestemt hardware som kun finnes i Apples PCer ved boot, og nekter å virke dersom denne ikke er tilstede. Apple ønsker overhodet ikke at andre maskiner enn deres egne skal kjøre OSX. Grunnene til dette kan være mange, jeg antar de viktigste er at de tjener mye mer penger på HW enn på SW og at den berømte stabiliteten til Apple-utstyr er delvis basert på tett knytting mellom hard- og software (men fortsatt mest på at OSX er et fordømt solid operativsystem). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kan jeg kjøre Windows / Linux på en mac da? Altså uten osx eller bootcamp. Boote med Windows cd og instalere osv. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Ja det kan du. Det bootcamp egentlig gjør er å partisjonere harddsiken +brenne ut en driver cd for windows. Det at man ikke får kjøpt OSX løst er bare tull, men det fungerer fremdeles bare på en mac. Endret 8. august 2007 av Svar Lenke til kommentar
sanesociety Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 vet dere om prisen stiger på macbook når leopard kommer?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå