Gå til innhold

Warhawk release er klar!

andreasn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske! Var en som postet en link for litt siden på det forumet her ang. et intervju. Der sa han at det bare var for europeere å hoppe inn i et game hvor det befant seg både japanere og amerikanere.

Kilde kan jeg dog ikke fremskaffe siden jeg har ca. 10 sek hvert 20 min til å surfe på nettet:p

Lenke til kommentar

versågod...masse info om Warhawk..

intervju med han sjefs produsenten..:)

KILDE

noen intressane..

Are the Warhawk servers “Worldwide?”

Yes. All territories can play together on the PSN.

Does Warhawk support the XMB buddy list?

OMG. Yes, thank you for asking but you didn’t really have to. Of course any “buddy” that you have in the XMB will show up in your “Warhawk Buddy Page.” From there you will see if they are online and what game they are in. We also added a quick join from the buddy list so you can instantly hop into any game your buddy is in. You also have the option of linking directly to the stats server from your buddy list. This way you can always keep tabs on which weapons your friends are using, which maps they play the most, etc.

Lenke til kommentar

Da er prisen på PSN versjonen(akkurat samme som blu-ray versjonen, bare uten headsett) av Warhawk klar! ca 240 nok!! Det er da virkelig mye for pengene. Men tror uansett at jeg tar blu-ray versjonen, bare for headsettet. PSN versjonen kommer kanskje ut 28 august.

Some confirmed/almost confirmed release dates for you…

Warhawk They’re “aiming for” for August 28 on the PSN, at what we think is a very decent price of £19.99. The retail version, bundled with a Jabra bluetooth headset, is due September 21 at £39.99.

Heavenly Sword is due September 14.

Folklore - TBC, but the plan is October 12.

Lair - Also TBC, but the plan is October 26.

Hope to be back with more news before the day’s out.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...