andreasn Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kilde: http://blog.us.playstation.com/2007/08/03/warhawk-goes-gold/ Warhawk "have gone gold" som betyr at det er klart og er sendt til produksjon. Spillet blir sluppet 28. august. Det kommer i to utgaver, en nedlastbar på PSN ($39.99 ~ 240 Kr) og en på Blu Ray disc ($59.99 ~ 360 Kr). Norske priser blir sikkert noe høyere. Blu Ray versjonen vil bli levert med ekstramateriell i HD og et Jabra headset (noen som vet hvilket?), derfor er den dyrere. Spillet støtter også split-screen med opptill 4 spillere! Forøvrig er det maks 32 på et spill. Det er kun multiplayer, ingen single-player campaign. Jeg vet om en som skal ha dette spilllet! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Dumt dem ikke lanserer dette uten Headsett da jeg har et fra før, har så gjerne lyst på eske som jeg kan sniffe på litt av intruksjonsboka. Viss ikke det blir soner spillet så kjøper jeg fra vgp, Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Dumt dem ikke lanserer dette uten Headsett da jeg har et fra før, har så gjerne lyst på eske som jeg kan sniffe på litt av intruksjonsboka.Viss ikke det blir soner spillet så kjøper jeg fra vgp, 9204960[/snapback] Samme her. Må jo ha esken i hyllen! Vurderer å kjøpe den allikevelm, og ha et headset for mobil og et for PS3.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Må nok ha spillet i eske, er deilig å se samlingen vokse i skapet også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hmm er jo lit frista siden det følger med eit headset til vettug pris. Men eg er typen som ikkje greier å binde meg altfor lenge til eit spill online, og dessuten imponerer ikkje spillet meg lenger heller. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 være helt ærlig syns jeg ikke Warhawk frister i det hele tatt.. trur det blir nok Akrobat flying i Lair. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 håper dette kan skaffes fra VGP Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hmm er jo lit frista siden det følger med eit headset til vettug pris. Men eg er typen som ikkje greier å binde meg altfor lenge til eit spill online, og dessuten imponerer ikkje spillet meg lenger heller. 9205272[/snapback] nei mala her blir det innkjøp...hærjing over live...off det navne sitter langt inne..hehe. skal ha det bluetooth headsettet så her blir det nok bd versjonen.. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Warhawk blir nok det beste multiplayer spillet hitill.. Skal kjøpes Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Warhawk Servers Jez så mange PS3er Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 håhåhå! det var mange maskiner Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 skulle nesten tru sony var klar te og gå te krig.. attack of the ps3'es.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Trur Sony tar Warhawk som en veldig seriøs tittel, denne gjør vell så PSN blir bedre også, også plz XMB Access ingame når dette spillet kommer! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nye bilder Gleder meg bare mer og mer til dette spillet Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Spillet er genialt.. håper bare det ikke fryser ps3 så mye som i beta versjonen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Spillet er genialt.. håper bare det ikke fryser ps3 så mye som i beta versjonen 9285524[/snapback] Vil tro dem har klart å luke ut slike feil innen retail Hmm gledet meg litt over de bildene over her også Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 håper dette kan skaffes fra VGP 9206158[/snapback] yepp....kjøpte det der for ett par dager siden: spill og Jabra BT125 til rett over 400 kroner......ferdig inn i stuen min Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Utruleg stilig server oppsett. Ser meir classy ut enn Dell Powerblades som me har her på jobb. Lenke til kommentar
psino Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg kommer nok bare til å laste det ned fra US store 28.august Klarer neppe vente lengre. Legg meg gjerne til om du har tenkt å spille Warhawk, så tar vi evt. noen spill sammen når jeg har fått inn kontrollene PSNid: psino Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg kommer nok bare til å laste det ned fra US store 28.august Klarer neppe vente lengre. Legg meg gjerne til om du har tenkt å spille Warhawk, så tar vi evt. noen spill sammen når jeg har fått inn kontrollene PSNid: psino 9293039[/snapback] Kommer det ikke sammtidig til EU som til US? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå