Gå til innhold

Warhawk release er klar!

andreasn

Anbefalte innlegg

Kilde: http://blog.us.playstation.com/2007/08/03/warhawk-goes-gold/

Warhawk "have gone gold" som betyr at det er klart og er sendt til produksjon. Spillet blir sluppet 28. august.

Det kommer i to utgaver, en nedlastbar på PSN ($39.99 ~ 240 Kr) og en på Blu Ray disc ($59.99 ~ 360 Kr). Norske priser blir sikkert noe høyere.

Blu Ray versjonen vil bli levert med ekstramateriell i HD og et Jabra headset (noen som vet hvilket?), derfor er den dyrere.

Spillet støtter også split-screen med opptill 4 spillere! Forøvrig er det maks 32 på et spill. Det er kun multiplayer, ingen single-player campaign.

Jeg vet om en som skal ha dette spilllet! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dumt dem ikke lanserer dette uten Headsett da jeg har et fra før, har så gjerne lyst på eske som jeg kan sniffe på litt av intruksjonsboka.

Viss ikke det blir soner spillet så kjøper jeg fra vgp,

9204960[/snapback]

Samme her. Må jo ha esken i hyllen! Vurderer å kjøpe den allikevelm, og ha et headset for mobil og et for PS3..

Lenke til kommentar
Hmm er jo lit frista siden det følger med eit headset til vettug pris. Men eg er typen som ikkje greier å binde meg altfor lenge til eit spill online, og dessuten imponerer ikkje spillet meg lenger heller.

9205272[/snapback]

nei mala her blir det innkjøp...hærjing over live...off det navne sitter langt inne..hehe.;)

skal ha det bluetooth headsettet så her blir det nok bd versjonen..:)

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok bare til å laste det ned fra US store 28.august :) Klarer neppe vente lengre.

Legg meg gjerne til om du har tenkt å spille Warhawk, så tar vi evt. noen spill sammen når jeg har fått inn kontrollene ;)

PSNid: psino

Lenke til kommentar
Jeg kommer nok bare til å laste det ned fra US store 28.august :) Klarer neppe vente lengre.

Legg meg gjerne til om du har tenkt å spille Warhawk, så tar vi evt. noen spill sammen når jeg har fått inn kontrollene ;)

PSNid: psino

9293039[/snapback]

Kommer det ikke sammtidig til EU som til US?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...