ls_15 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 "Kan ikke laste inn enhetsdriveren for denne maskinvaren. Driveren kan være skadet, eller den mangler. (Kode 39) Klikk Søk etter løsninger for å sende data om denne enheten til Microsoft og finne ut om en løsning finnes." PC: Acer Aspire 5613WLMi Driver: Slimtype DVD A DS8A1P ATA Device Hvor kan man laste ned ny driver til denne DVD- stasjonen? Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) jeg har hatt samme problem og jeg løste det ved å gå inn i regedit og gjøre slik: solution: 1.go to START -> RUN -> type REGEDIT and press enter. 2. find HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} 3. remove the walue from UpperFilters and LowerFilters ( there migth only be one of them ether upperfilter ore lowerfilter ore both. ) 4. close REGEDIT and reboot computer. håper dette kan hjelpe ps her er screenshot: Endret 9. august 2007 av Hercules Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fikk samme feilen som ls_15. Noen som tror dette kan ha noe med siste oppdatering i vista? Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Fikk samme feilen som ls_15. Noen som tror dette kan ha noe med siste oppdatering i vista? neppe jeg fikk den feilen lenge før den oppdateringen, men det har skjedd meg 2 ganger da. den lille fixen min redda meg begge gangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå