Tørpærn Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har tenkt til å sikkerhetskopiere min "lille" samling av DVD-filmer og lurer på hvilket program som er enkelt å bruke og samtidig gjør hele jobben fra ripping til opprettelse av den fullstendige x.divx-fila. Tips og råd, takk! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Gordian Knot. Du finner det og tutorials her; Doom9.org. Husk å laste ned Updaten også. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 det beste programmet som finnes til windows OS. Du får perfekte resultater og små filer. Men husk uansett å kjøre to pass når du lager divx''en! Lykke til! Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Takk, skal prøve dette programmet. Noen andre som har andre favoritter? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 nope, nevnte program er den beste!! Ingen under og ingen over. Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 OK, skal bli spennende å se...:-) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Bare bruk easydivX fra EasyDivX. Enkleste sak av verden. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Bare bruk easydivX fra EasyDivX. Enkleste sak av verden. EasyDivX er riktignok kanskje den letteste, men resultatet er ikke i nærheten av Gordian Knot. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Gordian Knot med xvid gir også knallgode resultater, så ta en titt på guidene på doom9.org Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Bare bruk easydivX fra EasyDivX. Enkleste sak av verden. EasyDivX er riktignok kanskje den letteste, men resultatet er ikke i nærheten av Gordian Knot. Det kan nok stemme, skal se om jeg får prøvd det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå