Tandamram Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) I går kveld fikk jeg et anrop på mobilen fra et ganske ukjent nummer. Nummeret er +2348036059053. Etter det jeg fant ut på nettet kommer dette nummeret fra en by som heter Ajuba i Nigeria! Første gang det ringte tok jeg telefonen, og oppringeren la på umiddelbart. De ringte meg 2 eller 3 ganger til, og hver gang jeg svarte telefonen la oppringeren på. Jeg ble litt småirritert, tenkte det gjerne var en kompis som kødda, så jeg ringte opp igjen. Neida, der var det en eller annen fyr som veldig gjerne ville være min venn. Jeg brukte klar tale og ga beskjed om at venner har jeg nok av. Tror du fyren stopper? Nå har han ringt meg 7-8 ganger uten at jeg svarer. Hva faen?! Begynner å bli bra irritert nå. Gidder ikke å svare telefonen i håp om at han går lei mobilsvar. Jævelen må jo betale for dette her! Og hva er vitsen med å legge på med en gang jeg svarer?! Han begynte å ringte mellom 22 og 23 i går kveld, holdt på til rundt 1, og nå mens jeg sitter og skriver dette her begynte han igjen. Noen som har opplevd lignende? Edit: Han slutter faen'ke heller! Nå har han ringt 4 ganger siden jeg la inn dette innlegget. Endret 4. august 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg fikk fra et araber-land. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Går utifra at dette er et elendig forsøk på en "scam". Fikk du noe konstruktivt utav anropet ditt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 må ikke mottaker av utenlandsanrop betale også? er nok en av disse nigeriasvindlergutta. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Pøh. Bare å ta av røret og snakke det. >Helloooo Hi? >Hi mr friend, I want to be good friends who you will trust with all your accounts and money yes? You must have zeh wrong number, I am Heinz and I wørk in the polizei.. Må funke Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Tror ikke jeg må betale så lenge han ringer meg. Men hvis du blir oppringt mens du er i utlandet må du vel også betale. Greia er jo at han legger på hver gang jeg svarer. Hadde han endelig sagt noe når han ringer, men neida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Pøh. Bare å ta av røret og snakke det. >Helloooo Hi? >Hi mr friend, I want to be good friends who you will trust with all your accounts and money yes? You must have zeh wrong number, I am Heinz and I wørk in the polizei.. Må funke 9204776[/snapback] haha, go for it Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Gidder ikke å ringe ham opp igjen i Nigeria, akkurat Lenke til kommentar
rozon Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Gidder ikke å ringe ham opp igjen i Nigeria, akkurat 9204796[/snapback] Ikke ring han opp... Utenlands takst er en en ting, men Nigeria har også vår versjon av 829 nummer... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 må ikke mottaker av utenlandsanrop betale også? er nok en av disse nigeriasvindlergutta. 9204773[/snapback] Nei, det koster ikke noe å motta anrop fra utlandet. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hivs duhar penger på mobben, sett han over til pEPPEZ ellre noe, du inner det på anrops instillinger Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ganske latterlig, og litt iriterende for vedkommende;) Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Han har gitt opp nå. Han holdt på i 2 dager, men tror han ble lei når jeg aldri svarte. Herlig Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det er ikke han som ringer, men en du står ført i en maskin som automatisk ringer opp folk, når du tar tlf blir du koblet opp imot en selger(el hva fan de nå er), men om det ikke er noen lediger blir det bare lagt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå