qohf Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har sjekka hauger av butikker, men bare de dårligste pov korta er og finne? Hva er det som skjer? Jeg er forvirret! Hjelp meg? PLEASE????? Lenke til kommentar
joac Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 www.mamoz.com Får inn POV 128 XP den 18. januar Ellers er Albatron kortene svært like, disse selges vel på www.databutikken.com men de har vært utsolgt lenge Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Ellers er Albatron kortene svært like, disse selges vel på www.databutikken.com men de har vært utsolgt lenge Det er samme kortene. De har bare byttet navn Lenke til kommentar
KAS Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 qohf: Vær så snill å moderer uttrykksmåten din litt, og spesielt i emnefeltet, ellers blir tråden bare stengt av en MOD, og vi kan ikke hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
joac Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det er samme kortene. De har bare byttet navn Nei http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=7958...der=asc&start=0 Jeg sa det til deg her og sier dette gjerne igjen De kortene er veldig like, MEN Point of View og Albatron er to forskjellige produsenter og lager to forskjellige kort Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Bruk emnefeltet fornuftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå