Tandamram Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har dratt fram HL2 fra hylla, og herregud hvor morsomt det er å spille. Da jeg først kjøpte spillet hadde jeg en maskin som slet litt med å drive spillet. Rett etter flyttet jeg og avskaffet meg med den stasjonære PC'en. Å spille på en bærbar blir ikke det samme. Dermed endte spillet på hylla, og der har det stått og samlet støv i noen år. For en liten stund siden fikk jeg ny maskin, og da fikk jeg det for meg å se hvordan HL2 gikk på den. Og hvilket spill det er! Valve har virkelig klart å skape en egen "HL"-stemning, og jeg må si at selv om spillet er noen år gammelt så er grafikken meget pen. Endelig skal jeg få rundet dette mesterverket. Må også si at jeg gleder meg vanvittig til Black Mesa: Source kommer ut. Det blir ikke det samme å spille HL1 igjen som det var første gangen, men å runde det i denne modden kan bli en opplevelse. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ikke glem Half-Life 2: Episode One, og snart kommer vel Epiosde Two samt Portal Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ta Episode One når jeg er ferdig med HL2. Reiser offshore i morgen tidlig, så det blir ikke med det første Portal er en tittel jeg har følgt med på siden det ble annonsert. Om det blir på PC eller 360 gjenstår å se. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Helt enig. HL2 er en nydelig klassiker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Et av de få spillene i samlinga mi som jeg har gidda å runde flere ganger, samt resten av HL-serien Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg kjøpte meg pakke på fredag som inneholdt hl2, hl2: one, hl2dm og lostcoast, jeg var på lan i helga, og herregud for et nydelig spill, ikke lenge til jeg er ferdig med hl2, gleder meg til episode 1/2. Btw, hva er denne portal greia? som du får med i the orange pack? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 HL2 er et fantastisk spill som er utrolig gjennomført på de aller fleste områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå