Gå til innhold

UT3 on PS3: Keyboard and Mouse Support Confirmed

Bebeluv

Anbefalte innlegg

Mark Rein have confirmed today that the PS3 version of Unreal Tournament 3 will support keyboard and Mouse. He confirmed this via the official forums that they will be supporting keyboard and mouse in Unreal Tournament 3 on PS3.
I checked with Steve Polge and he said that YES we are supporting keyboard and mouse in Unreal Tournament 3 on PS3. He is confident we are doing it in a way that will be balanced without feeling “gimped” for either side. We’ll also allow people to choose whether or not they want to allow mixed controller vs. keyboard/mouse games or not.

I think you guys are going to love UT3!

Bra for de som liker mus og tastatur. Greit og kunne velge ;)

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjipt for de som spiller med kontrollen, de kommer til å bli overkjørt til de grader.

Gledelig melding for min del, da kan FPS spill på konsoll endelig bli morsomme....

Det bør være filtere i spillet, slik at man kan spille med folk som bruker kontrollen eller vice versa.

Lenke til kommentar
Kjipt for de som spiller med kontrollen, de kommer til å bli overkjørt til de grader.

Gledelig melding for min del, da kan FPS spill på konsoll endelig bli morsomme....

Det bør være filtere i spillet, slik at man kan spille med folk som bruker kontrollen eller vice versa.

9204740[/snapback]

Hvis du leser, så står det jo at man kan det.

Lenke til kommentar
Why oh why kan de ikke bare utgi/legge inn støtte for noe sånt som denne? Trackball på gamepad hadde på lang vei løst fps-på-konsoll "problemet" vil jeg tro.

9206575[/snapback]

Helt enig, jeg spilte mye med trackball mus før på pc da jeg spilte på konkurranse-nivå og det fungerer utmerket godt. En slik kontroll tror jeg kunne fungert meget godt på konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...