Gå til innhold

Mens vi venter på expansionpack...

Anbefalte innlegg

Nå som vi vet at en ny ekspansionpack er i vente, endrer gjerne folk litt holdning til spillet, og jeg lager da denne tråden for å spørre, hva skal -du- gjøre nå?

Fortsette å raide? Slutte for godt? Slutte å raide? Eller hva skal du?

Selv er jeg ikke veldig raid-sugen for øyeblikket, og lurer på å slutte å raide, og konsentrere meg om charactern som jeg har på PvP server, fordi at jeg har alltid spillt på PvE-server og det har til tider gjort at jeg kjeder meg. Kanskje farme en del gull, muligens PvPe litt i Battlegrounds og iallefall ha ett litt mer tilbakelent syn på spillet enn tidligere, iallefall til expansion slippes.

9204478[/snapback]

lvle opp warlocken min (2 lvls to go)

så blir det mage til 70

så blir det lvle opp huntern til 70

så blir det vel å hjelpe dama med å få opp druiden til 70 mens hu lvler shaman sin ved siden av

nok å gjøre ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til alle som klager på expansion packs i et mmo. Dere er latterlige. Tipper WoW er det første mmoen dere spiller også.

Hele poenget med en mmo er at ting forandrer seg. Se på EQ og EQ2. Det blir aldri slik sutring der når det kommer en expansion pack. Men når wow kidsa mister sin epeen og må skaffe den på nytt, da blir det så mye whining at dovre faller...

Til dere som bare spiller for loot, dere er patetiske. Bare hold dere i WoW, hold dere langt unna AoC.

9206746[/snapback]

Helt enig i det du sier der; WoW har en mye yngre gjennomsnittsalder enn EQ hadde back in the days. Siste du sier håper jeg forøvrig du ikke mener, jeg vil gjerne bli kvitt de ''yngre''.

En annen ting er vel at sikkert over 50% av alle som spiller WoW spillte aldri vanlig Warcraft. De har vel problemer med å skjønne hvorfor Blizzard gir ut nytt content hele tiden.

Tenk på faktisk, Nihilum som nevnt tidligere her: Tror du de syter for at det kommer ny expansion pack? jeg tror neppe. De er vel likegyldige til om gearet dems blir utdatert. Content > Gear på alle måter.

Northrend kommer til å bli stort, trenger flere levler, og de skjønner de fleste som faktisk spillte Warcraft singleplayer modus. (Altså ikke lolcopy towerdefense lan)

Istedetfor begynnelsen på slutten, vil jeg si at det er begynnelsen på ''the good stuff.''

En annen ting:

Syntes ikke de fleste at Nihilum gikk latterlig lett gjennom BT/Hyjal? Jeg mener.. BT falt vel første reset? Det er content som ikke er umulig på noen slags måte, og jeg tror at de som faktisk gir litt insats og ikke er med på ''the free epix ride'' kommer til å ta ned Illidan før Wrath of the Lich King annonseres.

I tillegg nerfer jo Blizzard content litt etter litt, som for eksempel her:

Daelo (Lead Encounter Designer) notified the community about several raid and dungeon encounter changes to come in the next patch 2.2.

I wanted to update everyone and highlight some upcoming changes in the 2.2 patch for some of our raid encounters. Many of these changes are not on test yet, and this isn't every single improvement that's being made.

Archimonde

- Archimonde's Fear had a recast time that could be very inconsistent, which would cause problems for tanks who were waiting to react to the fear being cast. Along with making the fear more consistent, the minimum time between fears has been increased and the casting time will be 1.5 seconds.

- Grip of the Legion will not be able to target players who were just Air Burst, and it now has a non-infinite range.

- Red Soul Charges silence for 4 seconds instead of 6 seconds.

- The bug where Priests with Spirit of Redemption creating two Soul Charges on death is fixed.

Mother Shahraz

- The players targeted by Saber Lash now gain the immunity to Sinister Beam and Fatal Attraction, regardless of whether or not Saber Lash actually landed.

- Shahraz will now pick a new beam to cast after every 3rd cast, instead of every 5th.

- The first two seconds of Fatal Attraction now deals reduced damage.

- Prismatic Shield has been completely reworked. The shield is no longer adaptive. She periodically picks a random school to be resistant to, and the "opposite" school gets a bonus. Casters rejoice.

- In a later patch, we're blocking off some of the nastier places to get placed by Fatal Attraction, and the "Couches of Death" we'll be fixed. In the meantime, you should be able to mitigate a problematic Fatal Attraction teleport by tanking Mother Shahraz away from these locations.

- Also in a later patch, we'll be able to disable the "decreased melee swing time" effect caused by Mother Shahraz parrying a melee attack. The parry mechanic is exacerbating the already rather intense burst damage that Mother Shahraz can inflict.

Reliquary of the Lost

- Essence of Desire's Spirit Shock and Rune Shield will no longer be able to be cast nearly simultaneously. We added in a very small, but very significant delay in between the two.

Prince Kael'thas

- Completing Phase 1 of the encounter will now take considerably less time.

Heroic Dungeon Changes

The list is too extensive to go into here, but we have been monitoring the Heroic Dungeon Feedback thread and we've made some further changes to quite a few trash creatures and bosses. A more complete list of changes will be available as 2.2 testing on the PTR progresses.

Tempest Keep and Serpentshrine Trash ability tuning

We're making some further adjustments to several of the more punishing abilities on trash creatures in these two zones.

I'll see you all at the Raid & Dungeon panel at Blizzcon!

Lenke til kommentar
nå finnes det faktisk folk som vil oppleve flere raid instancer før de skal begynne og levle igjen.

Ingen som hindrer en i å bli på 70 og raide black temple selv om vi andre er lvl 80.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å fortsette å raide. Jeg liker å raide, og guilden har en fin progress. Skal også fortsette å levle mine alter. Rett og slett fortsette med det jeg holdt på med. Det er en god stund til Wrath of the Lich King kommer, så ingen grunn til stresse.

Gleder meg veldig til Wrath of the Lich King, nytt content og masse kule features. Dessuten likte jeg Northrend best i WC3. :)

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å fortsette å raide. Jeg liker å raide, og guilden har en fin progress. Skal også fortsette å levle mine alter. Rett og slett fortsette med det jeg holdt på med. Det er en god stund til Wrath of the Lich King kommer, så ingen grunn til stresse.

Gleder meg veldig til Wrath of the Lich King, nytt content og masse kule features. Dessuten likte jeg Northrend best i WC3. :)

9208808[/snapback]

så ikke så mye av notherend men, en cave og så fjellet ;D

i WC3:FT vel og merke

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Synes det er ok at man får bytta ut gear jeg. Hadde ash'kandi, avenger og annet "over average" gear når TBC kom, og synes det var dritmoro å bytte ut gearet med greens. Det som irriterer meg er at de fleste, inkludert megselv ikke får sett mye av BT/Hyjal fordi nye instanser kommer ut for fort. Epix er i bunn å grunn en bonus du får for å ha det moro i uutforskede instanser.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Nytt content får man stadig vekk i wow. Det er ikke slik at det bare følger med ekspansjonspakker.

Flere sammenligner med andre tilsvarende spill. Hvor står det skrevet at blizz må gjøre alt akkurat som det har blitt gjort tidligere ?

Og er det noe bedre å whine over at andre whiner over kommende ekspansjonspakke ? Bør ikke de som gleder seg til den rett og slett respektere at ikke alle er som dem ?

Selv skal jeg fortsette å raide helt frem til februar, forutsatt at det er da den kommer, men jeg antar at jeg før den tiden har gradvis hoppet av til fordel for SC2.

Lenke til kommentar
Synes det er ok at man får bytta ut gear jeg. Hadde ash'kandi, avenger og annet "over average" gear når TBC kom, og synes det var dritmoro å bytte ut gearet med greens. Det som irriterer meg er at de fleste, inkludert megselv ikke får sett mye av BT/Hyjal fordi nye instanser kommer ut for fort. Epix er i bunn å grunn en bonus du får for å ha det moro i uutforskede instanser.

9209096[/snapback]

Dette er rette holdningen, men desverre er det få som har den.

Jeg merket at jeg ble litt.. litt mindre agressiv i forhold til raiding i TBC, nå som jeg hørte at WotLK kom, men jeg kommer til å fortsette å raide og kose meg uansett. Shamanen min blir min tredje 70, og jeg koser meg nå i Nagrand, så det blir nok bra tenker jeg.

Lenke til kommentar

9209096[/snapback]

Nettopp. Det går veldig fort unna med nytt content, og for oss med endel andre forpliktelser i tillegg til WoW så får vi rett og slett ikke med oss mye av spillet.

Lenke til kommentar

9209096[/snapback]

Nettopp. Det går veldig fort unna med nytt content, og for oss med endel andre forpliktelser i tillegg til WoW så får vi rett og slett ikke med oss mye av spillet.

9210786[/snapback]

Hva så? Hvis du bare spiller noen timer i uka opplever du jo nøyaktig like mye av spillet uansett om expansion packen kommer eller ikke.

Lenke til kommentar

Mange på forumet her har main på lvl 43. blizz kan ikke vente på alle før dem gir ut noe nytt. Og BC kan man jo oppleve så mye man vil av, bare til å bli i outland det og raide til man er førnøyd før man levler til 80.

Lenke til kommentar
Folkens, folkens kor lang tid tok det for TBC å komme ut? hold your hats cowboys :p

9204513[/snapback]

Det tok 16 måneder eller no fra TBC ble announca til det kom ut.

til OP: jeg har quitta wow, gadd ikke sitte å stirre i veggen å vente på ret changes ;p.

Lenke til kommentar

Sunwell er ikke offisielt ennå, men Tigole og flere på Blizzcon greide ikke å holde kjeft selv om PR-folkene sto der med kjeppen :!:

Sunwell blir et raid med 6 bosser, vanskeligere enn black temple og bedre loot enn black temple.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...