Gå til innhold

Mens vi venter på expansionpack...

Anbefalte innlegg

Første reaksjon var omfgwhine over at level capen økes. At alle mine epics kommer til å suge, og at folk kommer til å si "Haha, se på han, bruker Gladiator gear på lvl 80 roflmao", akkurat som jeg ler av de med 60 epics.

Men faktisk så gleder jeg meg litt til lvl 80, nye steder osv. Husker for vilt fett det var når Outland kom og alt var nytt. Beundret de som hadde klart å skaffe seg epic flying mount.

Btw, på traileren så jeg ikke noe flyvende mount, kommer vi bare til å rofle rundt med ground mounts i Northrend? Håper i såfall på en ny epic ground mount med 280% speed.

Edit: Leif

Endret av frisyre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Btw, på traileren så jeg ikke noe flyvende mount, kommer vi bare til å rofle rundt med ground mounts i Northrend? Håper i såfall på en ny epic ground mount med 280% speed.

9206149[/snapback]

Da ser jeg heller at vi får noe uten føtter. Ser ikke helt at en ground mount springer i 280%.

Lenke til kommentar

9206149[/snapback]

Da ser jeg heller at vi får noe uten føtter. Ser ikke helt at en ground mount springer i 280%.

9206218[/snapback]

vi kan få epic ski! :D
Lenke til kommentar

9206149[/snapback]

9206218[/snapback]

vi kan få epic ski! :D

9206225[/snapback]

Men Outland er fremtid nå er det Back in the old days, så kan ikke fly med UFO heller :hmm: Kanskje sinnsyke hester er tingen, med vogn osv! :p

Endret av frisyre
Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å slutte. Levlingen går jo kjapt uansett sammenliknet med alt som kommer etterpå av reputation kjør... Har hjulpet en kamerat fra 60-70, gikk på ca en uke.

Og levling er ikke dumt med tanke på å tjene penger heller. Siden jeg har 2 stk 70, så tar jeg bare og quester litt med alten hver gang main trenger penger. Til slutt vil jeg ha begge på 80.

Lenke til kommentar

Det vi er vitne til er begynnelsen på slutten for WoW.

Når jeg begynte å spille for litt over 2 år siden, så var WoW noe helt annet enn det det er i dag. De fleste andre som også er fra den tidsalderen vet hva jeg mener...

Om Blizztard har tenkt å slippe en ny expansion hvert jævla år blir det faenmeg helt Diablo etterhvert. :p

Lenke til kommentar

Når jeg begynte å spille for litt over 2 år siden, så var WoW noe helt annet enn det det er i dag. De fleste andre som også er fra den tidsalderen vet hva jeg mener...

Om Blizztard har tenkt å slippe en ny expansion hvert jævla år blir det faenmeg helt Diablo etterhvert. :p

9206540[/snapback]

På hvilken måte er dette begynnelsen på slutten?

De fleste jeg har snakket med har tatt dette veldig positivt, og ser frem til nye utfordringer fremfor repfarming.

Lenke til kommentar

fortsetter å raide så lenge som mulig, eneste som gjør spillet verdt å spille :p

før TBC kom, etter 2.0 patchen da de fleste guilds slutta å raide så tok jeg pause til et par uker etter tbc kom, greier rett og slett ikke spille uten å raide.

Lenke til kommentar
På hvilken måte er dette begynnelsen på slutten?

De fleste jeg har snakket med har tatt dette veldig positivt, og ser frem til nye utfordringer fremfor repfarming.

9206564[/snapback]

Fordi WoW tilslutt bare blir et spill for de som gidder å grinde seg til level 80,90,100 etc etc. Så vil du starte en ny character, og må begynne på level 1 igjen. Aaaah...

Også er det igang; en ny instance hver gang de slipper en expansion, og det er gode odds for at de instancene begynner å bli rimelig like når de slipper opp for lore de kan "implementere" i spillet.

Men, om din eneste character er en level 30-ettelleranna priest, så du finner ut hva jeg mener etterhvert. ;)

EDIT:

Kommer vel til å levle alts... har såvidt sett voidreaver, så jeg har ikke store forhåpninger til å noen gang se SSC eller Black Temple når de skal hive ut expansions i slikt tempo. Noe er galt når det er kun nolifers som nihilum som får med seg alt content.

9206614[/snapback]

My point exactly.

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar

Javel...? Jeg er ganske fornøyd med livet jeg, selv om det finnes gretne gamle gubber som mener at alt var bedre under krigen.

Synes det er helt meningsløst med en post som bare sier at dette er slutten, og eneste oppgitte grunn er at du var med fra starten. Hvilket ikke betyr en døyt. Spillopplevelsen er subjektiv og om du startet i 2004 eller i går så er spillet hva det er for hver enkelt person. Å heve deg over andre, og vise til at de andre i "eliten" vet hva du mener i motsetning til "alle andre" blir bare dumt....

Lenke til kommentar
Javel...? Jeg er ganske fornøyd med livet jeg, selv om det finnes gretne gamle gubber som mener at alt var bedre under krigen.

Synes det er helt meningsløst med en post som bare sier at dette er slutten, og eneste oppgitte grunn er at du var med fra starten. Hvilket ikke betyr en døyt. Spillopplevelsen er subjektiv og om du startet i 2004 eller i går så er spillet hva det er for hver enkelt person. Å heve deg over andre, og vise til at de andre i "eliten" vet hva du mener i motsetning til "alle andre" blir bare dumt....

9206637[/snapback]

Du har ihvertfall ikke fått med deg hva jeg mener.

Tror du skal lese posten min en gang til.

Lenke til kommentar

Jeg leste den flere ganger. Jeg klarer ikke å tolke noe annet enn elitistisk vas utav det du skriver. Du var med fra starten, du mener åpenbart at det gjør deg kvalifisert til å konkludere at alt er slutt uavhengig av hva vi andre mener. Når det ikke er noe resonnement som blir presentert, så er det ikke mye mer å si.

Lenke til kommentar
Jeg leste den flere ganger. Jeg klarer ikke å tolke noe annet enn elitistisk vas utav det du skriver. Du var med fra starten, du mener åpenbart at det gjør deg kvalifisert til å konkludere at alt er slutt uavhengig av hva vi andre mener. Når det ikke er noe resonnement som blir presentert, så er det ikke mye mer å si.

9206663[/snapback]

Jeg skal forklare det så du skjønner det;

JEG er ingen elitist, eller hva faen du vil kalle det. Jeg har aldri vært noe særlig opptatt av endgame etc.

Poenget er; de heve lvl-capen for hver expansion, noe som gjør det enda verre å levle til høyeste level. Hvis de skal heve cap'en hele tiden kan de iallefall gi folk noe mer å gjøre på veien opp til topp. Akkurat nå er jo lvl 1-60 akkurat likt som da jeg begynte, men det tar enda lengre tid å komme seg opp til der man kan gjøre endgame.

Dessuten; de lager nye instancer hele tiden. Når MC og BWL var de største instancene kunne mange flere være med på morroa, nå er det så mye å gå igjennom at det er de beste av de beste som kommer seg gjennom alt. Eks. Nihilum og Forte...

Det de gjør er bare å bygge spillet stadig større, og selvfølgelig er det masse nytt og kult som kommer, men det veier ikke opp for at de gjør spillet til noe som bare toppspillerne kan like i lengden.

Kall meg hva du vil. Jeg veit ikke hvor lenge du har spilt etc, men jeg syns iallefall WoW er på tur til å bli mye dårligere enn det var. Kanskje det er fordi de fleste jeg kjenner ikke spiller lenger, eller gir seg gradvis.

Lenke til kommentar
Kommer vel til å levle alts... har såvidt sett voidreaver, så jeg har ikke store forhåpninger til å noen gang se SSC eller Black Temple når de skal hive ut expansions i slikt tempo. Noe er galt når det er kun nolifers som nihilum som får med seg alt content.

9206614[/snapback]

Ikke for å være negativ til expansion, jeg gleder meg som en unge til de nye områdene, nye talents, tradeskills, 5mans osv.

Men jeg synes det går litt for fort, jeg er en av dem som har lyst til å se og oppleve alt i WoW, men guildet vårt er ikke så hardcore at vi rekker det (og det tror jeg heller ikke mange guilds er). Hovedandelen av de som raider er vel ferdig med Karazhan, Gruul, Kanskje magtheridon + en par bosser i TK og SSC om jeg tør gjette? Da har man fortsett mange bosser i SSC, TK pluss hele Black Temple og Mount Hyjal igjen, og allerede er blizzard i full sving med å pumpe ut mer.

Sier ikke at de skal legge alt til rette for casuals, men tempoet akkurat nå er litt for høyt.

Lenke til kommentar
Akkurat nå er jo lvl 1-60 akkurat likt som da jeg begynte, men det tar enda lengre tid å komme seg opp til der man kan gjøre endgame.

Nå har Blizzard sagt at de skal legge til mer innhold mellom 1-60 + gjøre justering som gjør at det går kjappere enn det gjør i dag. Slik at 1-80 ikke skal ta en livstid. 70-80(68-80) skal visst ta like lang tid som fra 60-70(58-70), så det er jo ikke så ille imo. Og det er veien å gå når maks lvlcapen blir høyere og høyere. Men må si det er ganske utrolig at folk faktisk klager på at de legger til nytt content og utvikler spillet videre :roll:

Lenke til kommentar
Hovedandelen av de som raider er vel ferdig med Karazhan, Gruul, Kanskje magtheridon + en par bosser i TK og SSC om jeg tør gjette? Da har man fortsett mange bosser i SSC, TK pluss hele Black Temple og Mount Hyjal igjen, og allerede er blizzard i full sving med å pumpe ut mer.

Dette er faktisk et ganske bra poeng :yes: Får håpe at expansion ikke kommer like etter nyttår da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...