Gå til innhold

Mens vi venter på expansionpack...

Anbefalte innlegg

Nå som vi vet at en ny ekspansionpack er i vente, endrer gjerne folk litt holdning til spillet, og jeg lager da denne tråden for å spørre, hva skal -du- gjøre nå?

Fortsette å raide? Slutte for godt? Slutte å raide? Eller hva skal du?

Selv er jeg ikke veldig raid-sugen for øyeblikket, og lurer på å slutte å raide, og konsentrere meg om charactern som jeg har på PvP server, fordi at jeg har alltid spillt på PvE-server og det har til tider gjort at jeg kjeder meg. Kanskje farme en del gull, muligens PvPe litt i Battlegrounds og iallefall ha ett litt mer tilbakelent syn på spillet enn tidligere, iallefall til expansion slippes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo tross alt en god, god stund til WotLK kommer, og siden jeg akkurat har kjøpt meg en ny account (fersk fra level 1 ja!) har jeg jo en oppgave i å levle opp en character til level 70 før jeg i det hele tatt trenger å tenke på forberedelser til WotLK.

Jeg dinget akkurat level 31, så jeg har 27-29 levler å tenke på før jeg i det hele tatt kjøper BC (igjen).

Det jeg må passe på er at jeg ikke blir skikkelig hektet igjen. Har ikke noe særlig lyst til å bli noe i nærheten av annet enn supercasual denne gangen :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk whiner HVER ENSESTE GANG det kommer mer content i spillet? Skal vi drive å dasse rundt i Outland i all evighet?

Det eneste som er morsomt er å oppleve nye områder og queste for første gang, og har man kommet til 70 så er det begrenset hva man kan gjøre!

Om folk ikke takkler dette så burde dem holde seg langt unna MMORPGs siden alle baserer seg på mer og mer content!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk whiner HVER ENSESTE GANG det kommer mer content i spillet? Skal vi drive å dasse rundt i Outland i all evighet?

Det eneste som er morsomt er å oppleve nye områder og queste for første gang, og har man kommet til 70 så er det begrenset hva man kan gjøre!

Om folk ikke takkler dette så burde dem holde seg langt unna MMORPGs siden alle baserer seg på mer og mer content!

9205349[/snapback]

AMEN! Mange tullinger som fortsatt etter å ha blitt lv70 ENDA ikke forstår konseptet med et MMORPG....noob's 4life lol

Lenke til kommentar

Først skal jeg få min belfadin som nå er 65 opp til 70.

Så skal jeg dille rundt på Sporeggar med RP, Arena og litt casual PvE, før jeg prøver Age of Conan. Om jeg ikke liker det noe særlig, eller bare synes WoW var bedre, returnerer jeg til hjemlige trakter en stund før Wrath of the Lich King slippes, og reroller så på en fersk PvE-server sammen med gromgutta fra et gammelt guild på Defias Brotherhood.

Langtidsplaner. 8D

Er jo ingen grunn til å slutte å gjøre ting fordi det kommer en expansion on et halvt år. Joda, alle de fine lilla greiene dine kommer til å være utdaterte i løpet av noen dager, men hensikten med spillet er vel å ha det morsomt mens du gjør ting, ikke å ha det morsomt mens du sikler over gearet ditt. :| Gear er et resultat av PvE, ikke hensikten.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
nå finnes det faktisk folk som vil oppleve flere raid instancer før de skal begynne og levle igjen.

9205361[/snapback]

Forsåvidt... Men jeg regner med alle på lvl 70 har vært igjennom alle 5-mans instancer? Og med et litt mer hardcore guild så er ikke kara-gruul-mag-ssc noe problem heller. Noe av contente er jo reservert HARDCORE guilds og mesteparten av de 9mill spillerne vil aldri se smurten av hverken Illidan eller Kel Thuzad uansett, og ihvertfall ikke Arthas. Så hvorfor whine over at mye content forsvinner?

Se det posivtive i det siden du på lvl 80 kan kjøre casual Black Temple raids og på den måten utforske alt;)

Og for å si det slik så har jeg allerede begynnt å kjede meg i outland :ermm:

Lenke til kommentar
Slutte helt, gidder ikke at det kommer en ny expansion pack enda, selv om den kommer innen et år.

9205173[/snapback]

Det sier vel bare litt om hvor vanskelig det å lage spill når folk faktisk klager på at det kommer nytt content :!: Hadde den kommet i morgen så skal jeg være enig i at det er for tidlig, men det gjør den ikke..

nå finnes det faktisk folk som vil oppleve flere raid instancer før de skal begynne og levle igjen.

9205361[/snapback]

Joda, men nå snakker vi en god del måneder før Wrath tilleggspakken kommer, så jeg ser egentlig ikke problemet. Jeg fikk en "ny vår" i TBC og kommer til å få det med den neste tilleggspakken også tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...