Gå til innhold

Warcraft3 CD-key

Taterunge

Anbefalte innlegg

Jeg har et orginalt warcraft 3 spill som jeg har lagt inn på to maskiner. Den ene maskinen er tilkoblet internett, men warcraft 3 måtte reinnstaleres på denne maskinen. Desverre har jeg mista CD-keyen til spillet. Men jeg lurer på om CD-keyen kan finnes i registeret på den andre maskinen jeg har installert det på? Jeg lett litt rundt der men har ikke funnet noe. Kan noen fortelle meg om det er mulig, og da eventuelt hvor den skal være?

På forfånd takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kom ikke akkurat som noen overaskelse at det skulle komme et nebbete svar. Begge maskinene er mine og Warcraft3 er kjøpt av meg, men den ene maskinen bruker jeg til å spille på internett med og den andre ikke. Men som sagt har jeg sjekket i registeret.

Håper inderlid ikke det eneste utveien er å kjøpe nytt spill, da ringer jg heller til blizzard og forlanger ny.

Lenke til kommentar

helt enig med scirocco, det er jo så utrolig tungt å spille et spill på PC`n. Vi som faktisk kjøper spillene blir jo nærmest straffa.

Tåpelig med cd-key uansett, for går man inn for det er det vel ikke veldig problematisk og komme seg forbi på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Nei. De vil bare hindre folk som ikke har kjøpt spillet fra å ta plassen/ødelegge for andre på online spill. Lettere å banne cheaters ved bruk av CD-Key. Det skjønner vel dere også. :p

Og nei. Det var ikke et nebbete svar.

Du får ringe til Blizzard. Sikkert noe tall greier i manualen du kan oppgi for å få en ny.

Lenke til kommentar
Nei. De vil bare hindre folk som ikke har kjøpt spillet fra å ta plassen/ødelegge for andre på online spill. Lettere å banne cheaters ved bruk av CD-Key. Det skjønner vel dere også. :p

Men skal det være oss som faktisk betaler mye penger for å bruke disse spillene sitt problem at noen velger å piratkopiere programvaren? Hvorfor må slikt alltid gå utover forbrukerne?

Lenke til kommentar
Men skal det være oss som faktisk betaler mye penger for å bruke disse spillene sitt problem at noen velger å piratkopiere programvaren? Hvorfor må slikt alltid gå utover forbrukerne?

Du hadde vel likte det du om noen ødla spillinga di på nettet ved å cheate, være idiot elle rett og slett ta plassen din??

Og hvordan mener du bruk av CD-key rammer deg som har kjøpt spillet?

Lenke til kommentar
Og hvordan mener du bruk av CD-key rammer deg som har kjøpt spillet?

Tja, for å ta et eksempel kan jeg nevne tråden du nettopp postet i. Fyren skriver at han mistet cd-keyen sin og dermed kan han ikke innstallere spillet lenger. Jeg selv pleier og formatere system (OS) partisjonen min ganske ofte, noe som betyr at jeg også må innstallere programmer ofte. Det er ganske kjedelig og måtte dra fram koder som ligger rundt over hele huset for deretter og måtte knote med å få skrivd av den riktig. En kode til et program tar ikke så lang tid, men når det blir mange programmer blir dette et ekstra irritasjonsmoment ja.

Lenke til kommentar
Jeg har et orginalt warcraft 3 spill som jeg har lagt inn på to maskiner. Den ene maskinen er tilkoblet internett, men warcraft 3 måtte reinnstaleres på denne maskinen. Desverre har jeg mista CD-keyen til spillet. Men jeg lurer på om CD-keyen kan finnes i registeret på den andre maskinen jeg har installert det på? Jeg lett litt rundt der men har ikke funnet noe. Kan noen fortelle meg om det er mulig, og da eventuelt hvor den skal være?

cd-keyen på et blizzard spill

blir vaneligvis gjemt i en fil som

heter storm.dll ... vet ikke om

det er sånn, men det er iallefall

sånn på broodwar :D

Lenke til kommentar

Orden er vel stikkordet her. Du har det jo selvfølgelig samlet. Men hvordan greier du å rote bort en CD-key som står på CD-coveret eller på en manual som ikke akkurat er på størrelse med en femmer heller da. :p

Jeg kan hvertfall formatere OS partisjonen for så å spille CS/Warcraft 3 minutter etterpå uten å installere på nytt.

Lenke til kommentar

War3 cdkeyen din ligger i mpx fila eller hva den heter..CDKGRAB.EXE

er det noe som heter.. søk litt på nettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...