Hyperio Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det funker meget bra å koble HDX til TV via HDMI. Har en Sony KDL-32V4500. Nidaroo: Du må bare endre oppløsningen til det TVen er. For meg er det som regel nok å trykke Fn - F4. For å få lyden fra TVen gjør dere følgende: Kontrollpanel - Lyd - Digital Output Device (SPDIF) - Bruk standard - OK. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Uansett hva jeg prøver på så stemmer det ikke helt. Er det ikke via NVIDIA kontrollpanelet man skal endre alt det der? Må også tilføye at NVIDIA er noe dritt, tar lang tid... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vet ikke om du har NVIDIA eller ATI-kort, men jeg som har NVIDIA stiller bare oppløsningen enkelt og greit ved å høyreklikke i skrivebordet - tilpass - skerminnstillinger og there you go. Hva er det forresten som er noe dritt med NVIDIA? Nøyaktig hva tar lang tid? Å endre ting? Jeg har forresten ikke opplevd en PC som er greiere å ha med å gjøre, alt har for min del vært enkelt. Vet at dv6000 og dv9000-serien har hatt en del problemer (det har bl. a. faren min opplevd) men ellers skjønner jeg ikke noe av kritikken mot HP. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tror det er svært enkelt det med skjermoppløsningsgreia. Denne pcen er jo konge om du ikke har feil på den, uheldigvis så har jeg jo DRIVER feil som skaper BSOD som er plagsomt i lengden. Tar 3-4 ganger å ta recovery, siden det blir BSOD de første gangene jeg tar Recovery. Men vurderer sterkt å bare kjøre clean Vista versjon. Kanskje det hjelper. Men ellers er jeg veldig glad i maskinen, og HP har vært veldig greie mot meg Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 argh! fortsatt ikke liv i fingerprintreadern.. og det er komplett umulig og få pcen til og oppdage tven gjennom en svideokabel..sukk..jaja ellers er den fin da Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvorfor ikke bare bruke hdmi? Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hvorfor ikke bare bruke hdmi? gammel tv får bare vente til ny tv blir innkjøpt, ikke noe krise egentlig, er det forresten noen som har problemer med den siste winflash biosoppdateringen? den krasjer når jeg forsøker og installere den Endret 4. november 2008 av Hudrin Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Flott med mange tilkoblingsmuligheter da. ^^ Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Flott med mange tilkoblingsmuligheter da. ^^ sant så sant Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 argh! fortsatt ikke liv i fingerprintreadern.. Jeg løste dette ved å gå tilbake til gammel driver: Åpne enhetsbehandling, under "Personal identification devices", dobbeltklikk "AuthenTec..." Velg fanen "Driver", velg "Rull driver tilbake". Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 argh! fortsatt ikke liv i fingerprintreadern.. Jeg løste dette ved å gå tilbake til gammel driver: Åpne enhetsbehandling, under "Personal identification devices", dobbeltklikk "AuthenTec..." Velg fanen "Driver", velg "Rull driver tilbake". ah ok takk fant forresten ut at pcen må ha strøm koblet på før winflash kan kjøres så Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hmm, syns høytalerne skurrer noe forferdelig. Lurer på hva det kan være? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 argh! fortsatt ikke liv i fingerprintreadern.. Jeg løste dette ved å gå tilbake til gammel driver: Åpne enhetsbehandling, under "Personal identification devices", dobbeltklikk "AuthenTec..." Velg fanen "Driver", velg "Rull driver tilbake". Min og slutta og fungere, det var etter en update på windows update dette skjedde. Jeg og rullet driver tilbake og den var i orden. Også fikk jeg fingerprintscan på alle nettsider med login Det forenkler en hel del, har og etter hva jeg selv mener dårlig lyd, det skurrer og durer i hele maskina selv med bass i kjelleren. Lenke til kommentar
thageneral Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er noe muffins her Men har uansett lyst til å bestille den med en gang! EDIT: Får vente å høre hvordan den er av de som har bestilt nå Så forresten at den ikke hadde TV-tuner (som de sier i alle review filmene at den har) jo den har tv tuner, får min neste helg! har snakka med han som har pc'n du får et kort som du plugger inn i ein slot, så kan du koble til kabel eller den antenna som følger med! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hola! Har hatt min hdx 9050 i over eit år no, utan å bruke den så mykje til speling. Men skulle prøve Left 4 Dead no og synes det hadde ein frykteleg dårleg ytelse! Så prøvde eg hl2:e2 etterpå, eit spel eg ikkje har spelt sidan det kom ut, og det var mykje hakking der og. Er det nokon som har erfaring med at ytelsen brått blir dårlegare? Det kan vere at eg innbiller meg dette, men eg synes eg burde klare desse spela rimeleg greit, eller? Nokon som har tips om beitre ytelse? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Komplett har Pavilion HDX9130 til 8k på tilbud på. link. 1. Er det blank skjerm på denne? (Reflektivt belegg altså) 2. Er det noen spesielle ting med denne? Det jeg vet fra før er at non-compaq maskiner fra hp er dårlig satt sammen og at supporten er dårlig. 3.Den ser ut til å fungere med ubuntu, stemmer dette? Takker for svar, er mest nysgjerrig på det med skjermen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 1. Skjermen er svart og den er blank. 2. Det er en konge pc om du får en som ikke er feil på. HDX serien har dessverre hatt endel feil på sine maskiner. Men om du får feilfri så får du en super maskin med stor skjerm. 3. Den funker med ubuntu, men anbefaler det ikke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Den modellen som ble linket til er vel en av de tidligere modellene og jeg er redd det kan være større risiko for feil på de enn de seinere. Har selv (såvidt jeg vet) den siste modellen, 9490 og tror det har en del å si. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har hatt den, jeg har vel hatt nesten alle Har hatt 9050 9130 9350 Sansynligvis så kjøper jeg meg kanskje en ny HDX serie om den ikke dør ut om 1 år eller 2 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 1. Skjermen er svart og den er blank. 2. Det er en konge pc om du får en som ikke er feil på. HDX serien har dessverre hatt endel feil på sine maskiner. Men om du får feilfri så får du en super maskin med stor skjerm. 3. Den funker med ubuntu, men anbefaler det ikke. - Du kunne ikke gitt noen grunn til at du ikke anbefaler Ubuntu på HDX9130. Uten begrunnelse har det ingen hensikt å komme med slike uttalelser. Hvis det ikke ligger noen forklaring til grunn er det vanskelig for andre å skjønne hva du sikter til, og det var mye av grunnen til at jeg spurte til å begynne med. Hva er det som oftest går galt med disse maskinene? Er det Dead On Arrival, eller fusker de etterhvert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå