cheese doodles Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nytt batteri fra HP som kompensasjon for det at jeg må vente på driver fix og de problemene jeg har hatt med de. Kjempebra av HP Så nå får jeg bare vente på selveste driverfixen så er pcen komplett Jøss, du fikk nytt batteri for driverproblemer? Jeg hadde hp-en på sørvis hos infocare i 2 måneder uten at feilen ble utbedret, samt at de skadet maskinen min (skal desverre tilbake). Kan jeg få en kompensasjon for det, eksempelvis ekstra batteri? Hvordan går jeg i tilfelle frem? Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Folkets erfaringer har vært tilfredshet, det var bare et par stykker som spammet denne posten nord og ned med bullcrap. Hardware er til for å gå i stykker, og det vil denne maskinen også gjøre... Sterk påstand du kommer med her,når du beskylder folk for spamming,er det noe du betviler med det jeg har skrevet så stikk innom så skal jeg dokumentere alt, i mellomtiden kan du la være å beskylde andre for spamming og tullprat, les retningslinjene du . Timetraveler: Her og i andre fora kan vi si og presisere hva vi er fornøyd med og hva vi er missfornøyd med. Slik kan andre unngå gjøre dårlige erfaringer og slik vil følgelig de store aktørene styrkes og svekkes; de som i dette tilfellet satser stort på kvalitet overlever bedre enn de som ikke gjør det. Dette er én av fordelene med ytringsfrihet og ytringsfriheten har jeg rett til å benytte meg av. Om jeg eller andre kommer med en ærlig erfaring kan du selvsagt svare at du mener det er tull eller spam, men regn ikke med å selv bli tatt nevneverdig seriøst om du har slik holdning til andres ytringer. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nytt batteri fra HP som kompensasjon for det at jeg må vente på driver fix og de problemene jeg har hatt med de. Kjempebra av HP Så nå får jeg bare vente på selveste driverfixen så er pcen komplett Jøss, du fikk nytt batteri for driverproblemer? Jeg hadde hp-en på sørvis hos infocare i 2 måneder uten at feilen ble utbedret, samt at de skadet maskinen min (skal desverre tilbake). Kan jeg få en kompensasjon for det, eksempelvis ekstra batteri? Hvordan går jeg i tilfelle frem? I den saken vil den korrekte fremgangsmåten være å kontakte InfoCare. De håndterer klager i forbindelse med reparasjoner på vegne av HP. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 WOW! Fikk batteriet fra HP allerede idag, og den ble sendt Torsdag tror jeg. Det var jammen meg bra av HP Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Timetraveler: Her og i andre fora kan vi si og presisere hva vi er fornøyd med og hva vi er missfornøyd med. Slik kan andre unngå gjøre dårlige erfaringer og slik vil følgelig de store aktørene styrkes og svekkes; de som i dette tilfellet satser stort på kvalitet overlever bedre enn de som ikke gjør det. Dette er én av fordelene med ytringsfrihet og ytringsfriheten har jeg rett til å benytte meg av. Om jeg eller andre kommer med en ærlig erfaring kan du selvsagt svare at du mener det er tull eller spam, men regn ikke med å selv bli tatt nevneverdig seriøst om du har slik holdning til andres ytringer. Jeg sier ikke at folk ikke kan si hva de vil, jeg sier bare at jeg synes denne tråden har blitt spammet nord og ned med kritikk, klaging og atter klaging fra kun et fåtall personer. Det er flere av oss som har hatt problemer med maskinen, men for noen holder det med å kommunisere via en enkelt post istedet for å bruke denne tråden som en chat... At man spammer poster på et forum tror jeg neppe fører til at folk unngår dårlige erfaringer som du påstår, det vil folk gjøre så lenge de lever. Jeg tror heller at spamm på et forum fører til at tråder blir tatt useriøst og folk leter andre steder etter svar. Men man kan selvfølgelig si ifra hvis man har hatt dårlige/gode erfaringer. Da holder det lenge med å skrive dette ned. Og ikke repetere det gjentatte ganger. Og som du så fint sa det i en tidligere post: Til orientering: Om jeg hadde skrevet 20 millioner innlegg om at huset mitt brant ned, betyr det ikke nødvendigvis at huset mitt brant ned 20 millioner ganger. Tror de fleste hadde fattet poenget ditt etter 1-3 poster, og etter det kalt deg spammer... Hmm....minner litt om denne tråden gitt... Btw: har hatt min PC inne til rep hos InfoCare etter at en HD tok kvelden, leverte den på torsdag og hentet den på mandag! Takk for god service! Eneste som sugde var at de haddde installert Vista på norsk for meg... Endret 13. oktober 2008 av Timetraveler Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 noen som har hatt problemer med fingerprintreadern på denne modellen? min har sluttet og virke, installerte norton 2009, var rundt den tida den slutta og fungere, lurer på om norton sperrer noe, men får som sagt opp melding om at fingerprint reader is not detected når masking starter opp..har oppgradert til siste bios fra hp sin hjemmeside.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har ikke hatt noe problem med fingerprintreaderen. Det eneste som irriterer meg er at den bare fungerer med Internet Explorer. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har ikke hatt noe problem med fingerprintreaderen. Det eneste som irriterer meg er at den bare fungerer med Internet Explorer. finns det noen annen bios enn den som ligger på hp siden side da? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det har jeg ærlig talt ikke peiling på. Lenke til kommentar
*EPA* Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hei folkens! Lenge siden sist. Har hatt 9350'en min siden mai nå og er storfornøyd med kjøpet mitt (spesielt siden prisen kun har gått oppover i etterkant xD) og har hatt særdeles få problemer. Eneste er at Crysis og andre grafikkmessig krevende spill ikke har vist skjermkortets potensiale..installerte div grafikkdrivere fra laptopvideo2go men lite forandret seg. I dag ble det fra nvidia lansert en ny betadriver, versjon 180.42, og til tross for mye klaging på bugs i installasjon osv på div forum var det mange som mente denne var verdt å prøve. Jeg fikk ikke installert denne i det hele tatt og styrte på med mye rensing av nvidiaspor i både register og filer (DriverSweeper). Driveren fra L2G ville ikke åpnes engang. Etter mye om og men fant jeg den simple feilen: Jeg måtte installere den internasjonale versjonen istedet for den amerikanske!: (VISTA 32BIT) http://www.nvidia.co.uk/object/winvista_x8...42_beta_uk.html Høyreklikk, ekstrakter i egen mappe og erstatt inf'en med denne "modded inf": (VISTA 32BIT) http://laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=21309 Hit setup.exe! Etter installasjonen meldte installsjonsprogrammet om at "systemet ikke var endret" akkurat som med den amerikanske versjonen, men når jeg restartet så var den installert likevel Dunno why though.. I den ekstrakterte mappen finner man også nVidias nye PhysX-software versjon 8.10.13 (må installeres separat) som jo vår kjære 8800M GTS er kompatibelt med Men husk at denne 180.42-driveren kun er BETA! Så tror ikke det er noen som påtar seg skylden om du fucker opp xD Ihvertfall ikke jeg! Menmen, funker som varm kniv i hanske for meg ihvertfall Driveren har fungert veldig bra hittil og har vist forbedringer i både Crysis Warhead og CoD4! Kan prøve å hoste opp noen benchmarks etterhvert om ønskelig. Når det gjelder TV i QuickPlay har jeg oppdatert det gjennom selve programmet til 3.7 (5704) og får inn de nevnte nrk-kanalene. Og jeg må si den nye Quickplay er mye sexyere enn den forrige @ Hudrin: Shitz, bruker du Norton? :S Kaspersky FTW!! See ya l8r masturb8r. Endret 21. oktober 2008 av Arthorious Lenke til kommentar
lapla Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som vet hvor lenge en kan ha en pc før en ikke har noe krav på at pcen skal fungere? Pcen jeg har klarer nå max å holde seg oppe 30 mins av gangen. Skal ta backup nå, formatere, å prøve på nytt å se om det kanskje hjelper å kjøre vista i 64 bit. Er kjedelig når den eneste måten pcen fungerer brukbart på er når en kjører i sikkerhetmodus. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nye HDX-er på vei, med 18'' skjerm istedenfor 20'' har jeg sett. Hmm, virker veldig interresant. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 De hadde veldig fint design, men nå er jeg så vant til 20'' at jeg ikke ønsker å gå ned fra den størrelsen. Lenke til kommentar
SvennP Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kjøpte meg en HDX en uke siden, storfornøyd. Bruker HDMI uttaget for å koble opp min gamle 19' flatskjerm slik at jeg har den ved siden av 20 tommer widescreenen på pc'n. Lydkortet er helt rå, høretelefonene høres mye bedre ut enn noensinne, og høytallerene i skjermen er imponerende for en bærbar! Skjermed ser nydelig ut selv om det er en del refleks om jeg setter lys på bak meg. Kommer nok til å bestille en 1TB ekstern hard disk og eSATA kabel.. er det noen som hvet hvor jeg kan bestill en sånn kabel? Også kjøpte jeg en ekstra coax cabel fra tv veggen til pcn, men så glemte jeg det at canal digital nå kun har digitale sendinger.. betyr det at jeg må få tak i enda en digital boks og bruke den hvis jeg skal få inn tv signaler på pcn? Hvilken kabel kan jeg bruke fra boksen til pcn? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kommer nok til å bestille en 1TB ekstern hard disk og eSATA kabel.. er det noen som hvet hvor jeg kan bestill en sånn kabel? Sjekk her! Lykke til med en fantastisk PC Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvordan funker det å kjøre HDX opp mot sin flatskjerm? Funker det fett? Vurderer å kjøpe meg HDMI kabel, og bruke det. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvordan funker det å kjøre HDX opp mot sin flatskjerm? Funker det fett? Vurderer å kjøpe meg HDMI kabel, og bruke det. Har selv prøvd dette og kan ikke si det passet til skjermstørrelsen. I og med at halve bildet var borte fra skjermen ga jeg opp. Forsøkte å finne en løsning på det, uten at det gikk bra. Så om det er spesielt HDX serien som skylder det, eller om det er noe annet er ikke godt å si. Men han som var med meg å hjelpte meg har god peil på dette. Og tv skjermen min er også av nyeste slaget. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ok, det er da synd. Får prøve jeg om det funker. Får ta sjansen. Er jo herlig om det funker da Lenke til kommentar
SvennP Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Funker dritbra det, eneste som er synd er at HDX skjermen er så god at lyset/fargene/kontrasten fra 19 tommeren ved siden av blir litt... trist. Påvirket heller ikke ytelsen noe særlig, gikk kankje ned fra 60 til 55 eller noe fps, men det er jo ikke store forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå