Hyperio Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 For min del har den fungert som en drøm. Var også litt skeptisk etter alt jeg leste, men jeg hadde så sinnsykt lyst på en, og jeg angrer ikke. Har ikke opplevd noe feil i løpet av over en måned jeg har hatt den. Det eneste er at TV-antenna kun tok inn TV2 med SVÆRT dårlig bilde. For å være ærlig så bryr jeg meg ikke og det er ikke noe jeg kommer til å bruke tid på. Jeg ville uansett ikke sett TV på denne. Tror egentlig ikke det er en direkte feil. Kanskje bare selve antenna er dårlig, eller så kanskje det popper opp kanaler hvis jeg flytter PCen tre meter. Uansett, det bryr meg ikke og jeg nyter bare alt annet dette monsteret tilbyr. Kommentar fra en kompis: "Det der er ikke en PC, det er en TV." Lenke til kommentar
brg Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Da har jeg mottat cd fra HP. Avinstalerte det gamle mediasentret fra HP og la inn den nye. Gjett hva som skjedde NRK1 2 og 3 spratt opp på skjermen Utover dette har jeg ikke hatt noen iritasjons momenter med denne maskina. Ingen BSOD og den starter og går hver gang, nå og med NRK Hærlig. TEE hvordan få man tak i denne CD'en uten å bruke masse tid?. Da jeg ringte skjønte de ikke hva jeg snakket om. Har hatt og har noen problemer med min, men er stort sett fornøyd. Antar at det er Vista som står for ustabilites problemene jeg har nå. Må restarte ca.1 gang hver 14 dag. Helt normalt at prosesser i Vista slutter å virke og at nettet kan bli borte i opptil 5 min etter oppstart. Problemer med at skjerm gikk i svart forsvant etter SP1 kom. Vil ikke ha byttet ut maskinen om jeg vant en mill, men Vista er pest. Endret 2. oktober 2008 av brg Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det finnes ikke noe løsninger i forhold til Riks-Tv hvor man får inn de kanalene man egentlig får inn på dekoderen? Evt, et kort eller noe man benytter som lese av pakken man har, også få inn bildene på dataen? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tipper om du ringer HP og sier du ønsker oppdaterings plate for Quickplay så den virker i norge så skjer det sikkert noe På plata mi står et nr 463560-B21 mulig det kan hjelpe deg på vei Uansett skulle det vært knall med en modul som ga støtte for flere kanaler. Lenke til kommentar
brg Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Utrolig, det går ikke ann å sende e-post til HP support. Får kun feilmelding. Har forsøkt mange ganger Og HP support på telefon kunne fremdeles ikke hjelpe meg. Ifølge dem finnes det ikke noe cd som de kan sende ut. Kun nedlastning via support sidene deres. Endret 3. oktober 2008 av brg Lenke til kommentar
TEE Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Utrolig, det går ikke ann å sende e-post til HP support. Får kun feilmelding. Har forsøkt mange ganger Og HP support på telefon kunne fremdeles ikke hjelpe meg. Ifølge dem finnes det ikke noe cd som de kan sende ut. Kun nedlastning via support sidene deres. Hvilket nummer ringer du, og er det de første du prater med eller teknisk support som sier det ikke finnes? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det funker fint her, men fikk et svar fra HP som jeg ikke skjønte noe av. Jeg sendte en mail til dem igjen da den driveren som dem ga ikke fungerte for fjernkontrollen min. Eposten lyder følgende: "Det jobbes fortsatt med denne fiksen, så den er ikke ferdig enda. En ting du kan gjøre bare for å dobbeltsjekke om dette er en programvarefeil er å teste fjernkontrollen mot en kameralins (f.eks. webcamen), dette for å se om det kommer lys ut av den. En annen ting er å prøve den i BIOS (F10-tasten under oppstarten). Send meg gjerne en tilbakemelding med resultatet av dette så får vi bare være tålmodige å vente på fiksen. Med vennlig hilsen ..... HP Teknisk support " Det er vel ikke noe lys i fjernkontrollen vel? Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tipper om du ringer HP og sier du ønsker oppdaterings plate for Quickplay så den virker i norge så skjer det sikkert noe På plata mi står et nr 463560-B21 mulig det kan hjelpe deg på vei Uansett skulle det vært knall med en modul som ga støtte for flere kanaler. Trenger en denne CD-platen? Trodde det var nok å oppdatere via Quick-play-innstillingene. Hvilken versjon har du? (Start Quick-play klikk på "i" nede i høyre hjørne). Jeg har versjon 3.7 (5704) og får ingenting inn digitalt via antennen. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tipper om du ringer HP og sier du ønsker oppdaterings plate for Quickplay så den virker i norge så skjer det sikkert noe På plata mi står et nr 463560-B21 mulig det kan hjelpe deg på vei Uansett skulle det vært knall med en modul som ga støtte for flere kanaler. Trenger en denne CD-platen? Trodde det var nok å oppdatere via Quick-play-innstillingene. Hvilken versjon har du? (Start Quick-play klikk på "i" nede i høyre hjørne). Jeg har versjon 3.7 (5704) og får ingenting inn digitalt via antennen. ifølge quickplay 3.6 4603 Jeg og forsøkte å oppdatere via web først uten hell. Men nu funker det da Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det bare å plugge inn den antenna man fikk med dataen? Eller, må man koble den til en egen tuner? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fungerer det å laste ned update av QuickPlayer via HP sin nettside? For å få inn tv? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det funket ikke for meg. Det funket først når jeg fikk plata av HP. Ja jeg bruker der antenna som fulgte med pcen. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det funket ikke for meg. Det funket først når jeg fikk plata av HP. Ja jeg bruker der antenna som fulgte med pcen. Åja, ja jeg gjorde et forsøk i å laste ned update fra HP sine hjemmesider, også la jeg det inn. Og nå får jeg faktisk inn et par norske kanaler, mener det var NRK 1 & NRK2..Også en haug av utenlandske kanaler. Også når jeg kobler en antenne kabel direkte fra uttaker på Riks-Tv tuneren, og direkte inn på dataen, får jeg bare inn NRK 1, NRK 2 og NRK 3. Ikke mulig å få inn flere? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det funket ikke for meg. Det funket først når jeg fikk plata av HP. Ja jeg bruker der antenna som fulgte med pcen. Åja, ja jeg gjorde et forsøk i å laste ned update fra HP sine hjemmesider, også la jeg det inn. Og nå får jeg faktisk inn et par norske kanaler, mener det var NRK 1 & NRK2..Også en haug av utenlandske kanaler. Også når jeg kobler en antenne kabel direkte fra uttaker på Riks-Tv tuneren, og direkte inn på dataen, får jeg bare inn NRK 1, NRK 2 og NRK 3. Ikke mulig å få inn flere? Ohh utenlandske kanaler fant ikke jeg. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hm...Men var det bare de tre kanalene man anyway skal få inn? Er da ikke verdt å ha noe innebygd tuner elns, da for å se på NRK Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er det noen som har hatt problemer med skrapelyder i høytalerene? Det er snakk om følgende: It's the sound from my right speaker. When the music reaches different freq. i get this special noise that could remind you of something is loose or touching the membrane... First i thought is was something loose so i tried to lay some pressure on the speaker, but it didn't help, then i plugged in my headset, but i still got the same noise. Anyone found a solution to this problem ? The higher i have the soundlevel the better i hear the "noise". Noen som har erfaring med dette problemet, noen som vet løsninger? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har skrapelyder jeg faktiskt. Eller høres ut som ikke den fungerer helt, har blitt det i den siste måneden. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har kjøpt meg nytt speilreflekskamera og tar bilder i rawformat,problemet er bare at når jeg skal åpne disse på maskinen går det utrolig tregt,da jeg brukte 30Den gikk det akseptabelt men ikke nå lengre og det blir frustrerende å sitte å vente hele tiden. Maskinen har jo 2 GB minne,kan det lønne seg å oppgradere dette eller er det bare å kjøpe seg en bedre maskin Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Folkets erfaringer har vært tilfredshet, det var bare et par stykker som spammet denne posten nord og ned med bullcrap. Hardware er til for å gå i stykker, og det vil denne maskinen også gjøre... Sterk påstand du kommer med her,når du beskylder folk for spamming,er det noe du betviler med det jeg har skrevet så stikk innom så skal jeg dokumentere alt, i mellomtiden kan du la være å beskylde andre for spamming og tullprat, les retningslinjene du . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nytt batteri fra HP som kompensasjon for det at jeg må vente på driver fix og de problemene jeg har hatt med de. Kjempebra av HP Så nå får jeg bare vente på selveste driverfixen så er pcen komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå