*EPA* Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Åja skjønner.. men har du noe tips da? Eller skal jeg bare kjøpe der det er billigst.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Gå for den du vil ha og den maskinen som har lik specs som du ønsker. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da fikk jeg vite at det er en HDX 9350 på vei hjem til meg Lenke til kommentar
*EPA* Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Grattis Satser på det er en feilfri en.. Begynner å lure på om det egentlig er noe vits i å investere i en sånn nå..et par mnd så er det vel blu-ray brennere til samme prisen inkludert. Men nå har ikke jeg fulgt med no særlig på teknologi-fronten i det siste, så jeg er sannsynligvis helt på jordet Noen som har erfaring med Amentio? Rask levering/god service? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Amentio har vel rask levering det jeg har hørt, vil egentlig anbefale XD/MPX. God kundeservice, rask levering og fine priser. Hadde min dagen etter når min 9130 ble sendt derifra. Lenke til kommentar
*EPA* Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Skal kjøpe 9350 fra Amentio nå..i tilleg kjøper jeg den 20" Dicota-veska siden jeg regner med at veske ikke følger med maskinen. Har også tenkt å kjøpe meg en 2GB-minnebrikke så jeg får 4GB tilsammen.. Men så er det vel noe med antall pins og sånt? Noen som har peiling på hva som passer best for HDX9350? Raskt svar takk! Driver å bestiller nå..! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Du trenger vel ikke 4GB om du kjører 32.bit ? Lykke til med kjøpet, jeg venter på at min 9350 skal bli sendt Lenke til kommentar
JockeII Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hallå hallå kära norska grannar. Jag har också tänkt köpa denna trevliga dator, HDX9350 modellen för att vara exakt. Jag har dock en fråga som jag inte lyckats få svar på. Finns det SPDIF Out på datorn? Att det inte finns Toslink/Optisk/Koaxial utgång det vet jag, men datorn bör väl ha en vanlig 3,5 mm hörlursutgång med SPDIF? Detta är mycket viktigt då jag behöver det för att koppla in datorn digitalt till hemmabion. Om jag använder HDMI för ljud så kan inte datorn skicka ut ljudet okomprimerat vad jag vet, och jag vill att min reciever ska koda av ljudet och inte datorns ljudkort/mjukvara. Skulle uppskatta svar på min fråga väldigt mycket! (Sen undrar jag också lite vad för märke på RAM minnen som rekomenderas till datorn, då jag också tänkt köpa till 2GB för att få 4GB) Lenke til kommentar
*EPA* Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Sitter og klør etter å få fingra i denne maskina nå!! Den var ventet på lager hos Amentio den 9. men ble selvfølgelig utsatt til 14. mai.. Raste: Vet at man ikke får utbytte av den ekstra RAM'en med 32-bits OS..tenkte bare jeg skulle kjøpe det først som sist om jeg skulle gå over til 64 senere. Men det var vel like greit å droppe det siden kvaliteten og prisen på denslags går omvendt proporsjonalt med hverandre med tiden . Så det får vente. Mister jeg garantien om jeg installerer nytt OS btw? Og har du fått leveringsdato på din HDX? JockeII: Personlig er jeg helt blank på dette, men kom over denne tråden da jeg søkte opplysning om HDX/teknologi etc. http://forum.notebookreview.com/showthread.php?p=3331872 Er ikke helt sikker på at det er 9350 det er snakk om her, for i USA kan de vel customize i hytt og gevær..kjipt at vi ikke kan det Edit: LOL!! Jocke: Det er du som har posta der jo! Smart jeg ..vel da kan jeg ikke hjelpe Endret 10. mai 2008 av Arthorious Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fikk vite på nettstedet at den skulle komme på lager den 14 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ser ut som at pcen er utsatt til den 15. mai Litt irriterende med de lanseringstidene. Lenke til kommentar
*EPA* Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hmm..skulle tro vi hadde samme leverandør.. Amentio hadde leveringsdato først 09., 14, og nå 15. mai.. ser likevel ut til at min er på vei, siden den ble observert i oslo kl 07 i går Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Såppas, håper da at min er på vei : ) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har dere fått deres nå? Jeg bestilte akkurat min til den gode prisen 13914 kr inkl. moms. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nope.¨Står at det den kommer inn den 16 nå Lenke til kommentar
*EPA* Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Aidon: What?? Hvor fikk du den fra? Velvel..hva er vel 350 kr Min kjære HDX ble visst "registrert omlastingsterminal" i Molde i dag (som ikke er langt unna). Så satser på det dukker opp en søt liten lapp i postkassa i mårra med en påfølgende febrilsk løpetur til Posten Blir dog en manndomsprøve i seg selv å drasse på det beistet tilbake (2km).. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ja, dem har fått inn min pc på lager nå Tipper den blir sendt idag, får den imorgen eller på Mandag da Lenke til kommentar
*EPA* Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Haha! Dreit meg ut..glemte jo å sjekke vekta på trackinsida.. Så stussa litt da jeg tok skikkelig i for å løfte "beistet".. så var det bare Dicota-veska.. Kjipt! Menmen, maskina er på vei nå..pakken veier iallefall 9 kg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ja, min ble sendt idag og pakken er på 9 kg Lenke til kommentar
Amuse Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Noe jeg har lurt på siden jeg begynte å se på HDX serien men aldri funnet noe info om. Kommer HDX9200/HDX9350 med den oppgraderte Penryn prossesoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå