Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden

convak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korleis får eg lyd ut 7.1 utgangane på min HDX 9050? Har kobla i 5.1 kablar til mitt Logitech Z-5500, men det skjer ikkje noko. Kva for ein "avspillingsenhet" er den riktige under lyd, i kontrollpanel?

Eg siterar meg sjølv i håp om eit svar :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg drittlei alt som heter Infocare. Dem greier ikke å bestemme seg for hvilke dato dem forventer den nye delen. Først så var det den 4, så den 8, så nå den 15. Dette blir slitsomt i lengden. Er det mulighet for å klage eller ett eller annet?

Dette er ikke HP sin feil, så jeg skal absolutt ikke skylde på dem her.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Er nok lite noen kan få gjort med leveransedatoer. InfoCare bestiller deler fra sentrallager, som oftest sendes det ut fra lager i Sverige eller England. InfoCare får oppgitt forventet leveringsdato som er satt ut fra når hovedleverandør i Asia sier de kan levere.

Dersom det er snakk om "forventet levering" kan delen like gjerne ankomme InfoCare med DHL i morgen formiddag som at det drøyer til den 15.

Lenke til kommentar

Min HDX 9050 fungerer stort sett bra, men det er et par ting som irriterer meg grenseløst!

1) Den er varm og viften går kontinuerlig. Selv når den kun står på for seg selv og ingen programmer bortsett fra Windows kjører.

Skal den gjøre det ??

2) Skjermkortet krasjer 2 - 3 ganger daglig, og maskinen må restartes for å komme igang igjen. (Restarter seg selv) Jeg bruker en ekstern skjerm i tillegg til hovedskjermen.

Er det en måte å fixe dette på??

Har hentet og installert alt av nye drivere fra HP, samt har letet etter oppdaterte drivere utover dette uten hell..

Jeg har forsøkt og lese igjennom tråden, men den er nå på 81 sider så jeg beklager om jeg har gått glipp av om mine spørsmål allerede er besvart.

Hjelp og tips mottas med takk.

Endret av bec
Lenke til kommentar

No kan det sjå ut som min HDX 9050eo har fått ein litt kritisk feil. I dag når eg slo på maskina ville den ikkje komme på nett på det trådlause nettet. Eg finn nettverket og får kobla meg på, men eg har "begrensa eller ingen forbindelse".

Har prøvd å reinstallere drivera frå HP, starte maskina på nytt x-antall gongar, deaktivere/aktivere, koble frå og til nettverket utan at noko forandra seg. Er det nokon som har opplevd liknande problem med sin PC? Nokon som har tips til kva eg kan gjere for å prøve å fikse det? :)

Fekk kobla Wiien trådlaust til nettverket utan problem, så eg trur feilen ligg i PCen min.

Lenke til kommentar

Snakket med Infocare idag igjen, spurte hva dem hadde skiftet osv. Dem hadde skiftet ut vifta, men ventet på hovedkortet. Gjett om det hadde kommet ny dato for levering igjen, jo den 17. Virkelig irriterende når jeg har pratet med dem i de 2-3 ganger de siste 5 dagene og dem har hele tiden kommet med ny tid.

Lenke til kommentar

Da har jeg faktisk lest igjennom 1609 poster og jeg kan trygt si at det er en god del ting som har overraska meg i løpet av tråden og andre ting jeg gjerne skulle ha blitt mer overraska over. Tror jeg skal oppsumere litt hvordan denne tråden ser ut fra mitt synspungt, men er blitt så sent at det får bli i morgen.

Vil ihvertfall takke alle som har medvirka i denne tråden :)

Endret av 2laggy2follow
Lenke til kommentar

Installere icke något mer!, för de klarar du inte av och har aldri klarat av ...därför är dina datorer på service för felhantering av drivrutiner och icke hårdvarufel..tyvärr.....lär dig mer om Bios och drivrutiner innan du ens försöker förstå!.

Endret av stefannorr
Lenke til kommentar

Herre jesus kristus, du svarer helt tåpelig uten argumenter som er gode nok.

Rart at du skal hele tiden hakke på folk som har hatt flere enn 1 HDX. Bluescreen kommer som regel av noe som er defekt dvs hdd, ram osv, det fikk jeg selv høre på Infocare. Har jeg aldri klart noe, hvor kommer det fra? Hva faen vet du hva jeg har klart eller ei?

Dessuten hadde vifta også gått, tror du den kommer av meg?

Ikke kom hit med bullshitt.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Installere icke något mer!, för de klarar du inte av och har aldri klarat av ...därför är dina datorer på service för felhantering av drivrutiner och icke hårdvarufel..tyvärr.....lär dig mer om Bios och drivrutiner innan du ens försöker förstå!.

Når det byttes hovedkort og vifte er det nok ganske trygt å anta at det ikke har noe med software å gjøre :roll:

Lenke til kommentar

Hahah, når TEE sier at det ikke har noe med software og gjøre, så er det ganske sikkert at jeg ikke har krullet med den. TEE jobber jo i HP, og jeg er ganske sikker på at han kan jobben sin og sikkert mer.

Tro det eller ei, men jeg gleder meg som et lite barn til jeg får tilbake min elskbare HDX 9130. Det er pga den store fine skjermen, og gode maskinen, skal sies at denne Aceren jeg sitter på ikke er den mest kraftbare laptopen.

Lenke til kommentar
Lurer på om noen vet om det går an å sette de nye nvidiakortene inni HDX 9050.

Så på de instruksjonsvideoene, virka jo greit å skifte det ut, spørsmålet er bare om nvidiakortene passer inni denne modellen.

Har søkt litt rundt på nettet uten hell, noen som har sett/lest noe om det?

Det lurer jeg også på egentlig, kanskje TEE kan svare på det ? :p

Lenke til kommentar
Snakket med Infocare idag igjen, spurte hva dem hadde skiftet osv. Dem hadde skiftet ut vifta, men ventet på hovedkortet. Gjett om det hadde kommet ny dato for levering igjen, jo den 17. Virkelig irriterende når jeg har pratet med dem i de 2-3 ganger de siste 5 dagene og dem har hele tiden kommet med ny tid.

Yo.

Jeg sendte HDX-en min av gårde for 2 måneder siden, ny dato for retur er i morgen, mandag. Men de kan ha forandret på datoen igjen. dessverre kan jeg ikke se dette ettersom at Infocare for det første skifter dato uten å informere på sørvissidene du kan logge inn på ettersom de "ikke har tid" (-som dama sa på telefonen), og for det andre fordi disse sidene ikke kan åpnes for øyeblikket grunnet "error 66" :)

-Får han laptopen sin i morgen, vil den komme i originaleska og vil den fungere som den skal? Har Infocare vedlagt en liten trøstesjokolade, eller har de heller brukt laptopen hans som suppetallerken? -Følg med i neste episode av HDX fra INFOCARE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...