glennviruzz1 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Oj. Jeg som har tenkt på og kjøpre en HP 9200 til 15 tusen. Hvorfor jeg vil kjøpe den? jo fordi den har sinnsykt bra specs. og jeg tror jeg ikke for noe til den prisen som HP har. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 ... fremdeles intet nytt om tastaturet pr. 30.mars 2008! Kan dere fatte å begripe??? Hva slags seriøs PC produsent klarer ikke å hoste opp ett tastatur til en snart 1 år gammel maskin? PÅ akkurat samme tidspunkt bestillte jeg tastatur til en Dell Inspiron 8600 ... det var i postkassen etter 13 dager! Siden HP ikke selger slike deler til sluttkunder i Norge burde du kanskje sjekke med de du bestilte tastaturet av hva som er problemet? Om de sier at HP ikke klarer å levere får du be dem hoste opp en bedre unnskyldning, da det ikke er leveringsproblemer på disse. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Korleis får eg lyd ut 7.1 utgangane på min HDX 9050? Har kobla i 5.1 kablar til mitt Logitech Z-5500, men det skjer ikkje noko. Kva for ein "avspillingsenhet" er den riktige under lyd, i kontrollpanel? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dattra til søstern min har vært og kjøpt seg et HDX uten at jeg viste om det, jeg fikk vite det etter ca 1 mnd da den kolapset og står med svart skjerm, enda en HDX med feil Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Herregud dem må jo greie å ta på orignal emballasjen når de mottar den, får vis man skal ha erstattning for pcen vis man har hatt den på rep. og da krever kjeden orignalembalasjen med.Vis dem ikke greier å ta vare på det, så trenger dem ikke å kreve at pcen blir sendt helst med orignalemballasjen. Akkurat der, høres Snekker'n mye mer fornuftig ut! Det finnes absolutt ingen krav om orginalemballasje når du sender til InfoCare. Dersom InfoCare erstatter en PC pga. reparasjonstid eller teknisk retur ser ikke butikken noe til maskinen igjen, den sendes til Polen. Hverken HP eller andre produsenter ber InfoCare bruke orginalemballasje til returer. Man må greie å ta vare på orginalemballasjen? InfoCare mottar og sender ut igjen flere tusen maskiner per år gjennom verkstedene på Alnabru og Furuset. Det virker ikke som om du har den fjerneste snøring på hvor mye emballasje det blir. Siden jeg er lei av å bli ansett som løgner har jeg tatt kopi av brevet fra infocare. PS: Stort bilde,men da skulle vel teksten være grei å lese.legg merke til hva det står ang embalasje Endret 1. april 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Utrolig hvor mye feil det skal være på HDX. Jeg vurderer å heve kjøpet som jeg har fått lov til når jeg får pcen tilbake av XD. Eller om jeg skal velge en tilsvarende vare eller HDX 9200. Men håper jo at jeg får den 9130 tilbake i levende livet og FEILFRI. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Siden jeg er lei av å bli ansett som løgner har jeg tatt kopi av brevet fra infocare. PS: Stort bilde,men da skulle vel teksten være grei å lese.legg merke til hva det står ang embalasje Det er ingen som har benektet hva som står i brevet fra InfoCare. At de bruker samme brev til samtlige reparasjoner får stå for deres regning. Det er ingen som kommer til å nekte å ta imot maskinen på Alnabru om den kommer i en brun pappeske uten kvittering dersom servicen er innenfor garanti eller meldt inn via HPs support. Men, dette vet jo du tydeligvis mye bedre enn meg. Det er jo ikke som om jeg kan noen ting om disse rutinene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Siden jeg er lei av å bli ansett som løgner har jeg tatt kopi av brevet fra infocare. PS: Stort bilde,men da skulle vel teksten være grei å lese.legg merke til hva det står ang embalasje Det er ingen som har benektet hva som står i brevet fra InfoCare. At de bruker samme brev til samtlige reparasjoner får stå for deres regning. Det er ingen som kommer til å nekte å ta imot maskinen på Alnabru om den kommer i en brun pappeske uten kvittering dersom servicen er innenfor garanti eller meldt inn via HPs support. Men, dette vet jo du tydeligvis mye bedre enn meg. Det er jo ikke som om jeg kan noen ting om disse rutinene. Man kan vel si at du nektet for et par sider tilbake. Jeg leverte den personlig så jeg leverte den uten en dritt, så kan være glad for at jeg ikke bekymrer meg for pappesken Men jeg er sikker på at du kan ganske mye, sikkert mere enn meg å. Siden du jobber som du har sagt i HP Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Siden jeg er lei av å bli ansett som løgner har jeg tatt kopi av brevet fra infocare. PS: Stort bilde,men da skulle vel teksten være grei å lese.legg merke til hva det står ang embalasje Det er ingen som har benektet hva som står i brevet fra InfoCare. At de bruker samme brev til samtlige reparasjoner får stå for deres regning. Det er ingen som kommer til å nekte å ta imot maskinen på Alnabru om den kommer i en brun pappeske uten kvittering dersom servicen er innenfor garanti eller meldt inn via HPs support. Men, dette vet jo du tydeligvis mye bedre enn meg. Det er jo ikke som om jeg kan noen ting om disse rutinene. Man kan vel si at du nektet for et par sider tilbake. Jeg leverte den personlig så jeg leverte den uten en dritt, så kan være glad for at jeg ikke bekymrer meg for pappesken Men jeg er sikker på at du kan ganske mye, sikkert mere enn meg å. Siden du jobber som du har sagt i HP Jeg nektet, og nekter fortsatt på at det er krav om orginal emballasje og kvittering når man sender inn en maskin for garanti eller som er meldt inn via HPs support Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ok Hvor lang tid tar det på Infocare rep? Jeg bor like utenfor Oslo, så jeg bare henter pcen min på verkstedet, så jeg slepper frakttiden. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ok Hvor lang tid tar det på Infocare rep? Jeg bor like utenfor Oslo, så jeg bare henter pcen min på verkstedet, så jeg slepper frakttiden. Tiden InfoCare opererer med er ca. 10 virkedager, altså i praksis 2 uker. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ok, får vel håpe at jeg får den neste uke da. Helt jævlig å sitte på en 15'' når man er vant til 20'' Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Siden jeg er lei av å bli ansett som løgner har jeg tatt kopi av brevet fra infocare. PS: Stort bilde,men da skulle vel teksten være grei å lese.legg merke til hva det står ang embalasje Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Det er ingen som har benektet hva som står i brevet fra InfoCare. At de bruker samme brev til samtlige reparasjoner får stå for deres regning. Det er ingen som kommer til å nekte å ta imot maskinen på Alnabru om den kommer i en brun pappeske uten kvittering dersom servicen er innenfor garanti eller meldt inn via HPs support. Men, dette vet jo du tydeligvis mye bedre enn meg. Det er jo ikke som om jeg kan noen ting om disse rutinene. Man kan vel si at du nektet for et par sider tilbake. Jeg leverte den personlig så jeg leverte den uten en dritt, så kan være glad for at jeg ikke bekymrer meg for pappesken Men jeg er sikker på at du kan ganske mye, sikkert mere enn meg å. Siden du jobber som du har sagt i HP Jeg nektet, og nekter fortsatt på at det er krav om orginal emballasje og kvittering når man sender inn en maskin for garanti eller som er meldt inn via HPs support Det er overhode ingen som har hevdet at de nekter å ta imot maskinen i uorginal embalasje,diskusjonen var at de krevde dette, i tillegg fikk jeg beskjed om det samme fra HP support da jeg kontaktet dem, de sa "husk og pakk maskinen i orginal embalasje,men send kunn maskinen og kopi av kvittering" . Dette har du gang på gang benektet og drevet meg til løgner på, ja du nekter åpenbart å godta det selv om jeg legger frem skriftlig bevis. Det er beklagelig at du ikke er istand til å innrømme noe så enkelt som at du her tok feil, fordi det blir slitsomt å bli stilt i misskredit på forumet og det spesielt når alle vet at du jobber hos HP, dermed tror jo mange at du vet dette best, noe som nå er tilbakevist . Endret 2. april 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ok Hvor lang tid tar det på Infocare rep? Jeg bor like utenfor Oslo, så jeg bare henter pcen min på verkstedet, så jeg slepper frakttiden. Tiden InfoCare opererer med er ca. 10 virkedager, altså i praksis 2 uker. Noe som varierer sterkt etter det jeg har erfart med div maskiner sendt dit . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Herregud dem må jo greie å ta på orignal emballasjen når de mottar den, får vis man skal ha erstattning for pcen vis man har hatt den på rep. og da krever kjeden orignalembalasjen med.Vis dem ikke greier å ta vare på det, så trenger dem ikke å kreve at pcen blir sendt helst med orignalemballasjen. Akkurat der, høres Snekker'n mye mer fornuftig ut! Det finnes absolutt ingen krav om orginalemballasje når du sender til InfoCare. Dersom InfoCare erstatter en PC pga. reparasjonstid eller teknisk retur ser ikke butikken noe til maskinen igjen, den sendes til Polen. Hverken HP eller andre produsenter ber InfoCare bruke orginalemballasje til returer. Man må greie å ta vare på orginalemballasjen? InfoCare mottar og sender ut igjen flere tusen maskiner per år gjennom verkstedene på Alnabru og Furuset. Det virker ikke som om du har den fjerneste snøring på hvor mye emballasje det blir. Her konstaterer du at det absolutt ikke finnes noen krav, ergo mener du jeg lyver. Når bevis dukker opp slik jeg har fremskaffet det velger du å prøve å vri på det istedenfor å beklage at du her tok feil . Det synest jeg er dårlig Endret 2. april 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Her bryter du regelen på forumet, ingen bumping 3 ganger på rad. Finnes alltid en edit knapp. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Her bryter du regelen på forumet, ingen bumping 3 ganger på rad. Finnes alltid en edit knapp. Bare å beklage, min feil . Så da får jeg vel bare avvente eventuell straff for det da . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hehe, det gjelder å ha baller til å kunne innrømme feil:P Sjelden det blir straff for det Hvordan funker din HDX nå Snekkern? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Det er beklagelig at du ikke er istand til å innrømme noe så enkelt som at du her tok feil, fordi det blir slitsomt å bli stilt i misskredit på forumet og det spesielt når alle vet at du jobber hos HP, dermed tror jo mange at du vet dette best, noe som nå er tilbakevist . Den eneste som ikke klarer å la vær å nevne jobben min konstant er deg. Jeg trodde du kanskje hadde vokst opp litt så jeg kunne fjerne deg fra ignorering, noe som kanskje var en tabbe. Jeg har ikke kalt deg en løgner, jeg har ganske enkelt forklart fakta, at det ikke er noe som helst krav at maskin må pakkes i orginal emballasje, ei heller må man sende med kvitteringen dersom den er innenfor garanti eller reparasjon er ordnet av support. Det er de enkle fakta. Om du ikke vil tro på det får bli helt opp til deg. Edit: Videre svar fra deg vil ikke ses takket være forumets ignoreringsfunksjon. Jeg trives med å kunne ha et privatliv når jeg skriver her. Endret 2. april 2008 av TEE Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Det er beklagelig at du ikke er istand til å innrømme noe så enkelt som at du her tok feil, fordi det blir slitsomt å bli stilt i misskredit på forumet og det spesielt når alle vet at du jobber hos HP, dermed tror jo mange at du vet dette best, noe som nå er tilbakevist . Den eneste som ikke klarer å la vær å nevne jobben min konstant er deg. Jeg trodde du kanskje hadde vokst opp litt så jeg kunne fjerne deg fra ignorering, noe som kanskje var en tabbe. Jeg har ikke kalt deg en løgner, jeg har ganske enkelt forklart fakta, at det ikke er noe som helst krav at maskin må pakkes i orginal emballasje, ei heller må man sende med kvitteringen dersom den er innenfor garanti eller reparasjon er ordnet av support. Det er de enkle fakta. Om du ikke vil tro på det får bli helt opp til deg. Edit: Videre svar fra deg vil ikke ses takket være forumets ignoreringsfunksjon. Jeg trives med å kunne ha et privatliv når jeg skriver her. Skjønner ikke at du har problemer med at jobben din blir nevnt i en relevant sak,min blir jo også nevnt og husker jeg ikke feil så var det en viss TEE som nevnte noe om det lille firmaet mitt ("Du har ikke vurdert tanken om at enkelte firmaer her i verden er litt større enn ditt enkeltmannsforetak, "), om det er et problem hvorfor fortelle hvor du jobber?Det er jo innlysende at når du først presangterer hvor du jobber og så benekter det andre sier så tror jo alle at den andre part lyver, noe jeg nå har bevist at jeg ikke gjør. Om du velger å bruke ignorerknappen (for ente gang) betyr null for meg . Og at du sier det ikke er et krav,når det står svart på hvitt er ikke mind\re enn fantastisk, men men deg om det Endret 2. april 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå