Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er jeg ikke. Jeg har hatt 2 HDX 9050 som har vært feil med og måttet hatt byttet inn, og 9130 gikk nå i forigårs. Så nå sitter jeg med min Acer laptop :/

HDX har hatt mye feil, Snekker'n her har hatt 5 stk HDX.

Jeg håper jeg får hevet kjøpet hvis ikke min blir reparert, da tror jeg kommer til å kjøpe meg en annen eller evnt 9200.

Lenke til kommentar
Nei, det er jeg ikke. Jeg har hatt 2 HDX 9050 som har vært feil med og måttet hatt byttet inn, og 9130 gikk nå i forigårs. Så nå sitter jeg med min Acer laptop :/

HDX har hatt mye feil, Snekker'n her har hatt 5 stk HDX.

Jeg håper jeg får hevet kjøpet hvis ikke min blir reparert, da tror jeg kommer til å kjøpe meg en annen eller evnt 9200.

 

 

Hva er en 9200 ?

Skal kjøpe meg bærbar på tirsdag så jeg trenger alle tips og råd. Har stort ønske om 20" skjerm.

Lenke til kommentar

Pratet med XD og HP nå om det problemet mitt, XD sa at jeg kunne få ny eller hevet hvis ikke problemet forsvant eller noe etter første titting på maskinen. HP sa noe annet, men jeg forholder meg til det XD sier. HP var lite hjelpsomme på telefon, men XD var skikkelig hjelpsomme.

Lenke til kommentar
Pratet med XD og HP nå om det problemet mitt, XD sa at jeg kunne få ny eller hevet hvis ikke problemet forsvant eller noe etter første titting på maskinen. HP sa noe annet, men jeg forholder meg til det XD sier. HP var lite hjelpsomme på telefon, men XD var skikkelig hjelpsomme.

Hvis du legger det frem på samme måte som du har gjort i denne tråden, vil det nok blinke en del varsellamper når du sier at den døde under BIOS-oppdatering.

 

Jeg sier absolutt ikke at det er noe "muffens" her, men du virker så overivrig og håpefull på at det ikke skulle være mulig å reparere at det kan gi inntrykk av at du har gjort dette med vilje.

 

Nei, jeg sier ikke at du har gjort det, men inntrykket ut fra hvordan du legger fram problemet ditt kan virke sånn.

Lenke til kommentar

Ja, det kan kanskje virke som det, men det har jeg absolutt ikke gjort det med vilje. Det er jo bare dumt. Hvorfor skal jeg gjøre det, når jeg har masse ting på hardisken som ikke kan erstattes?

Så håper ikke du beskylder meg for det igjen.

 

 

Btw, så leverte jeg den inn i dag hos Infocare, så håper jeg får orden på problemet.

Lenke til kommentar
Ja, det kan kanskje virke som det, men det har jeg absolutt ikke gjort det med vilje. Det er jo bare dumt. Hvorfor skal jeg gjøre det, når jeg har masse ting på hardisken som ikke kan erstattes?

Så håper ikke du beskylder meg for det igjen.

Kan du ikke bare lese det jeg skriver istedet for å ta deg så pokkers nær av alt som ikke er lovprising? Jeg har ikke beskyldt deg for noe som helst, noe jeg understreket flere ganger. Det er ærlig talt ikke så merkelig at du blir tatt for en sytepave i denne tråden når alt som ikke er 100% støtte tas på denne måten :roll:

Lenke til kommentar

Haha, tror du jeg tar meg nær av det? Men hvorfor i det hele tatt tror du at jeg gjør det med vilje? Har Snekker'n gjort det med vilje siden han har hatt 5?

Nei, vet du hvor problemet ligger? At HP ikke greier å lage noen feilfri maskiner...

Var en på Infocare som hadde hatt masse trøbbel med en HP laptop, og skulle heve kjøpet hvis ikke problemet hans forsvant nå. Da sa han mannen bak kassen at dem får inn flest HP maskiner.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Haha, tror du jeg tar meg nær av det? Men hvorfor i det hele tatt tror du at jeg gjør det med vilje? Har Snekker'n gjort det med vilje siden han har hatt 5?

Nei, vet du hvor problemet ligger? At HP ikke greier å lage noen feilfri maskiner...

Var en på Infocare som hadde hatt masse trøbbel med en HP laptop, og skulle heve kjøpet hvis ikke problemet hans forsvant nå. Da sa han mannen bak kassen at dem får inn flest HP maskiner.

Jeg understreket en 3-4 ganger at jeg ikke beskyldte deg for noe! Det kan da ærlig talt ikke være så vanskelig å lese hva som blir skrevet istedet for å tillegge andre meninger? Herregud da mann.

 

At man får inn flest HP-maskiner er helt naturlig, da HP selger dobbelt så mye som andre plassen på lista.

Lenke til kommentar

Hey, ta det med ro da Tee.

Vet du ikke beskyldte meg for noe der og da, men det skulle stått der jeg skrev " Håper du ikke beskylder meg for noe sånt i fremtiden". Ikke at du hadde.

 

Vil maskinen være som ny når jeg får den igjen fra service? Sånn at dem har kjørt recovery, fikset problemet osv?

 

Btw, det har alltid vært en skrue løs under ved ram lokket, den har ikke gått ann å skru fast. Den bare kommer ut hver gang, men jeg bare satte teip der så den ikke falt ut.

Men vil dem også fikse dette?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
For de som husker at jeg bestillte nytt tastatur i September 2007 til min HDX9050 .......... det er ennå ikke komt! Jeg kan bare si en ting!: Til absolutt alle som spør: Jeg skal ALDRI anbefale HP til noen! Jeg har alltid holdt meg til Dell og skulle prøve noe nytt, men der brente jeg meg jævli, gitt! Neste gang blir det Dell igjen! Det kan enhver fa'n hos HP ta seg fa'n på!!!

 

... fremdeles intet nytt tastatur!

 

... fremdeles intet nytt om tastaturet pr. 30.mars 2008! Kan dere fatte å begripe??? Hva slags seriøs PC produsent klarer ikke å hoste opp ett tastatur til en snart 1 år gammel maskin? PÅ akkurat samme tidspunkt bestillte jeg tastatur til en Dell Inspiron 8600 ... det var i postkassen etter 13 dager!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...