Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Nej nu känner jag verkligen för o sätta stopp för denna B tråd.

Jag har i Sverige där jag bor åtskilliga användare av HDX, vad jag vet inga problem förrutom de ökända problemet med touchknapparna som jag råkat ut för en gång sen Augusti 2007.

 

Hälften och mer därill säkert 75 % beror på ( läs hela tråden ) felaktigt amatörmässigt brukande... av drivrutiner som laddas ner till stationära och EJ sk vara till mobile HDX...byte av OS utan att kunna sin sak........jag nämner inga namn...blåskärm...ja vad tror man att man får när man dribblar och inte kan?....suck suck suck.....tragiskt är bara förnamnet...synd att HP belastas o söka fel på maskiner där rena amatörer försökt inst nya divrutiner OS m.m utan att kunna sin sak.

 

Så det er en B tråd fordi din maskin fungerer og andre sliter med enorme problemer??

Kalle andre for amatører? Hvilket grunnlag har du  for det??Kjenner du disse du så enkelt kaller amatører?? Hvorfor sliter jeg som "amatør" som du sier overhode ikke med andre maskiner??

Virkelig seriøst :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen ta være vennlig å ta et detaljert bilde av undersiden på sin hp hdx ,og poste det? (helst høyoppløselig bilde) TAKK for den!

Hvorfor det? Finns sikkert noen på google.

 

fordi jeg finner selfølgelig ingen underside bilde på nettet. Grunnen er å se hvor "enkelt" det er å eventuellt skifte cpu på den.

 

Videohåndbok for HDX9000 serien

 

Tusen tusen takk for denne! :dribble:

Lenke til kommentar
Noen som kan svare meg på dette?

 

Jeg lurer på vis jeg tar en upgrade til Ultimate, men vil senere ha Home Premium igjen. Går det ann å ta Recovery da?

 

Raste

Ingen? Plis a ? :p

 

 

En ting til....

 

Er det noen mulighet for å skru av VeriSoft greia? Hater når det plopper plutselig opp den greia når jeg har skrivd inn passordet allerede :p

 

Joda raste.. det går fint.. men du må brenne ut recovery plater til maskina di før du legger inn annet os. Og om du skulle få problem så legg inn det rette image før du ringer supporten :)

Lenke til kommentar

Ok, tror jeg tar en update når etter jeg får pcen tilbake fra service. Regner med å sende den inn etter påsken. Men er det sånn at man kan kun brenne ut et par recovery plater per pc? Mine Recovery plater har blitt litt slitt, og har lyst på å brenne nye for sikkerhets skyld :)

Lenke til kommentar

Allright, får vel lage litt variasjon her i tråden og faktisk spør om ein ting. Korleis brukar ein TV-tuneren? Har hatt 9050 sidan september, men ikkje testa dette ut endå. Er det berre å plugge antenna vi fikk med inn i PCen og så har eg TV? Korleis virkar dette?

 

Eg har forresten også hatt problem med min PC, høgtalarane svikta etter ikkje så lang tid og no har også desse blå lysande touch knappane slutta å fungere. Det plagar meg derimot ikkje i det heile tatt sidan den innebygde lyden ikkje er god nok uansett og knappane brukte eg aldri. Så eg eg strålande fornøgd med min HDX 9050EO :)

Lenke til kommentar
Allright, får vel lage litt variasjon her i tråden og faktisk spør om ein ting. Korleis brukar ein TV-tuneren? Har hatt 9050 sidan september, men ikkje testa dette ut endå. Er det berre å plugge antenna vi fikk med inn i PCen og så har eg TV? Korleis virkar dette?

 

Eg har forresten også hatt problem med min PC, høgtalarane svikta etter ikkje så lang tid og no har også desse blå lysande touch knappane slutta å fungere. Det plagar meg derimot ikkje i det heile tatt sidan den innebygde lyden ikkje er god nok uansett og knappane brukte eg aldri. Så eg eg strålande fornøgd med min HDX 9050EO :)

 

 

Såpass :O ville nok ha reklamert på det der, av rent prinsipp. Jeg har vært heldig med min pc, eneste feilen er at knappene låser seg av og til, men da resetter jeg bare pcen.

 

For å bruke tunern er det bare å plugge en antennekabel i, og starte Quickplay-programmet. Veldig enkelt og greit. Jeg har ikke prøvd med signal fra sattelitt via tuner, men kabeltv og vanlig antenne fungerer utmerket! :)

Lenke til kommentar

Hehe, ja, tenkte jo på det, men hadde akkurat fått installert alt og gjort den til "min" PC, så eg orka ikkje å stresse med det. Og som sagt, hadde ikkje hatt bruk for det heller. Blir faktisk litt irritert av folk som sender ting inn igjen for småting som ein aldri hadde brukt uansett. No hintar på absolutt ingen måte til folk her i tråden! :) Her er det jo gjerne snakk om litt større problem.

 

Men takk, skal teste ut med ei antenne i morgon :)

Lenke til kommentar

Lurer på en ting her, når jeg skal kjøre recovery. Før fikk jeg opp om jeg ville kjøre Recovery platene eller om jeg ville kjøre fra hardisken. Nå får jeg opp ingen alternativer, noen som vet hvordan jeg kan fikse det?

Går ann å kjøre recovery fordet, men den kjører fra hardisken.

Lenke til kommentar
Au au au, om pcen er død etter bios-oppdatering kan du ha et lite problem dessverre.

 

De får nok reparert det, spørsmålet nå er om dette blir en "betalbar" service, kommer ann på hva du ble advart om på hp sine sider der du lastet ned bios osv.

Ja, du kan trygt si au. Men det som skjedde er at pcen gikk amok under oppdateringen, det er ikke min feil. Jeg fikk sort skjerm at den ikke reagerte og den restartet av seg selv, så da er det vel ikke min feil?

 

Jeg ble jo advart ikke skru av maskinen eller noe, men maskinen fikk sort skjerm under oppdateringen så ble den restarte automatisk og da blåste bare maskinen som faen. Hørtes ut som verre enn hårføner og man så kun svart i skjermen.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...