Boralis Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nej nu känner jag verkligen för o sätta stopp för denna B tråd.Jag har i Sverige där jag bor åtskilliga användare av HDX, vad jag vet inga problem förrutom de ökända problemet med touchknapparna som jag råkat ut för en gång sen Augusti 2007. Hälften och mer därill säkert 75 % beror på ( läs hela tråden ) felaktigt amatörmässigt brukande... av drivrutiner som laddas ner till stationära och EJ sk vara till mobile HDX...byte av OS utan att kunna sin sak........jag nämner inga namn...blåskärm...ja vad tror man att man får när man dribblar och inte kan?....suck suck suck.....tragiskt är bara förnamnet...synd att HP belastas o söka fel på maskiner där rena amatörer försökt inst nya divrutiner OS m.m utan att kunna sin sak. Så det er en B tråd fordi din maskin fungerer og andre sliter med enorme problemer?? Kalle andre for amatører? Hvilket grunnlag har du for det??Kjenner du disse du så enkelt kaller amatører?? Hvorfor sliter jeg som "amatør" som du sier overhode ikke med andre maskiner?? Virkelig seriøst Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan noen ta være vennlig å ta et detaljert bilde av undersiden på sin hp hdx ,og poste det? (helst høyoppløselig bilde) TAKK for den! Hvorfor det? Finns sikkert noen på google. fordi jeg finner selfølgelig ingen underside bilde på nettet. Grunnen er å se hvor "enkelt" det er å eventuellt skifte cpu på den. Videohåndbok for HDX9000 serien Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan noen ta være vennlig å ta et detaljert bilde av undersiden på sin hp hdx ,og poste det? (helst høyoppløselig bilde) TAKK for den! Hvorfor det? Finns sikkert noen på google. fordi jeg finner selfølgelig ingen underside bilde på nettet. Grunnen er å se hvor "enkelt" det er å eventuellt skifte cpu på den. Videohåndbok for HDX9000 serien Tusen tusen takk for denne! Lenke til kommentar
kurtegutt Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som kan svare meg på dette? Jeg lurer på vis jeg tar en upgrade til Ultimate, men vil senere ha Home Premium igjen. Går det ann å ta Recovery da? Raste Ingen? Plis a ? En ting til.... Er det noen mulighet for å skru av VeriSoft greia? Hater når det plopper plutselig opp den greia når jeg har skrivd inn passordet allerede Joda raste.. det går fint.. men du må brenne ut recovery plater til maskina di før du legger inn annet os. Og om du skulle få problem så legg inn det rette image før du ringer supporten Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ok, tror jeg tar en update når etter jeg får pcen tilbake fra service. Regner med å sende den inn etter påsken. Men er det sånn at man kan kun brenne ut et par recovery plater per pc? Mine Recovery plater har blitt litt slitt, og har lyst på å brenne nye for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
LMH Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Allright, får vel lage litt variasjon her i tråden og faktisk spør om ein ting. Korleis brukar ein TV-tuneren? Har hatt 9050 sidan september, men ikkje testa dette ut endå. Er det berre å plugge antenna vi fikk med inn i PCen og så har eg TV? Korleis virkar dette? Eg har forresten også hatt problem med min PC, høgtalarane svikta etter ikkje så lang tid og no har også desse blå lysande touch knappane slutta å fungere. Det plagar meg derimot ikkje i det heile tatt sidan den innebygde lyden ikkje er god nok uansett og knappane brukte eg aldri. Så eg eg strålande fornøgd med min HDX 9050EO Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Allright, får vel lage litt variasjon her i tråden og faktisk spør om ein ting. Korleis brukar ein TV-tuneren? Har hatt 9050 sidan september, men ikkje testa dette ut endå. Er det berre å plugge antenna vi fikk med inn i PCen og så har eg TV? Korleis virkar dette? Eg har forresten også hatt problem med min PC, høgtalarane svikta etter ikkje så lang tid og no har også desse blå lysande touch knappane slutta å fungere. Det plagar meg derimot ikkje i det heile tatt sidan den innebygde lyden ikkje er god nok uansett og knappane brukte eg aldri. Så eg eg strålande fornøgd med min HDX 9050EO Såpass :O ville nok ha reklamert på det der, av rent prinsipp. Jeg har vært heldig med min pc, eneste feilen er at knappene låser seg av og til, men da resetter jeg bare pcen. For å bruke tunern er det bare å plugge en antennekabel i, og starte Quickplay-programmet. Veldig enkelt og greit. Jeg har ikke prøvd med signal fra sattelitt via tuner, men kabeltv og vanlig antenne fungerer utmerket! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hehe, ja, tenkte jo på det, men hadde akkurat fått installert alt og gjort den til "min" PC, så eg orka ikkje å stresse med det. Og som sagt, hadde ikkje hatt bruk for det heller. Blir faktisk litt irritert av folk som sender ting inn igjen for småting som ein aldri hadde brukt uansett. No hintar på absolutt ingen måte til folk her i tråden! Her er det jo gjerne snakk om litt større problem. Men takk, skal teste ut med ei antenne i morgon Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skjermkort og Quick-play oppdateringer HER Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen av dere vet sikkert at jeg har skrevet om at jeg har Bluescreen problem, men når jeg tenker over det, så kom det da etter jeg oppdarte bios. Kan det hjelpe at jeg oppdaterer på nytt, eller går det ann å nedgradere? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Lurer på en ting her, når jeg skal kjøre recovery. Før fikk jeg opp om jeg ville kjøre Recovery platene eller om jeg ville kjøre fra hardisken. Nå får jeg opp ingen alternativer, noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Går ann å kjøre recovery fordet, men den kjører fra hardisken. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Etter jeg negraderte BIOS har jeg ikke fått Bluescreen, men nå går skjermen min i svart. Så da må jeg skru av maskinen. Vet noen hva som kan løse det ? Snekkern, har ikke du hatt noe lignende problem? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jada, der gikk pcen der tror jeg. Det eneste pcen gjør er å lage lyd fra seg og vifta blåser. Jeg får kun svart skjerm. Dette skjedde under oppdatering på BIOS. Blir ikke det veldig vanskelig å reparere? Hva skjer hvis ikke dem greier å reparare den? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Au au au, om pcen er død etter bios-oppdatering kan du ha et lite problem dessverre. De får nok reparert det, spørsmålet nå er om dette blir en "betalbar" service, kommer ann på hva du ble advart om på hp sine sider der du lastet ned bios osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Au au au, om pcen er død etter bios-oppdatering kan du ha et lite problem dessverre. De får nok reparert det, spørsmålet nå er om dette blir en "betalbar" service, kommer ann på hva du ble advart om på hp sine sider der du lastet ned bios osv. Ja, du kan trygt si au. Men det som skjedde er at pcen gikk amok under oppdateringen, det er ikke min feil. Jeg fikk sort skjerm at den ikke reagerte og den restartet av seg selv, så da er det vel ikke min feil? Jeg ble jo advart ikke skru av maskinen eller noe, men maskinen fikk sort skjerm under oppdateringen så ble den restarte automatisk og da blåste bare maskinen som faen. Hørtes ut som verre enn hårføner og man så kun svart i skjermen. Endret 21. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det vil normalt ikke være noe problem å få fikset det som en garantisak. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ok, er HP support oppe idag eller XD? Ellers får jeg ringe på Tirsdag. Men er det ingen mulighet for å fikse det problemet selv? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Support følger vanlige helligdager, så alt er stengt frem til tirsdag hvertfall hos HP og InfoCare. Hvordan det er med XD vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Venter til Tirsdag, men mistenker at det gjorde at hovedkortet røk. Er det vanskelig å reparere for Infocare? Hvis dem ikke greier å reparere den, får jeg en ny eller en tilsvarende vare eller hevet kjøpet da? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er ikke noe problem for InfoCare å reparere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå