Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må komme med litt kritikk til dere som hele tiden sier at HP suger.

De fleste av oss som følger med i denne posten vet at dere har hatt problemer, vi vet at dere har hatt problemer og vi vet at dere har hatt problemer.

Dere trenger ikke gjenta dette flere ganger nå.

 

De som ikke følger med i denne tråden finner jo også fort ut hvem som har spammet denne nord og ned med kritikk, og burde ikke ta utgangspukt i det ved valg av HP produkter.

For det er mange av oss som har samme maskin og ikke erfart mye problemer.

 

Det er alltid barnesykdommer på nye produkter og de fleste av dem har blitt borte.

Nye problemer vil oppstå og noen blir vi ikke kvitt og må leve med, men det gjelder de fleste data produkter. Uansett merke og kvalitet.

Så til de av dere som har over 25% post i denne tråden, så anbefaler jeg dere og slutte med spammingen om at HP suger på support osv, vi har alle fått det med oss nå :-)

 

 

takk

 

Timetraveler

 

Jeg synest du er direkte frekk når du annklager noen for å spamme tråden, vi har fortalt om våre problemer og besvart henvendelser ang disse og ikke minst besvart kritikk av dem som ikke ser ut til å tolerere negativ omtale av HP maskiner.

Altså kunn faktaopplysninger og hadde enkelte godtatt at dette var fakta ja så hadde vi sluppet å måtte gjenta og bevise hele tiden .

 

 

Så til de av dere som har over 25% post i denne tråden, så anbefaler jeg dere og slutte med spammingen om at HP suger på support osv, vi har alle fått det med oss nå :-)

 

Hvorfor ikke ha baller nok til å bruke mitt nick når du henvender deg til meg ????

Nei jeg slutter aldri å formidle fakta selv hvor lite du liker det , for som du sikkert skjønner så er dette tråden nettop om HDX maskinen og erfaringer på godt og vondt :cool:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Neida det er ikke bare HP som er elendig på service,men det dreier seg om dem her så får vi ta de andre i tilsvarende poster.

Jeg nøler ikke med å fremsette begrunnet kritikk uansett hvilket merke det gjelder,selv om enkelte prøver å fremstille dette som en hetskampanje mot HP.

Jeg skriver hva jeg opplever uansett om folk liker det elller ei, og jeg kan ikke pynte på mine opplevelser for å tekkes enkelte her, slik er det og slik blir det, altså egne fakta.

 

Det angående Nokia var noe jeg nevnte for sammenhengens skyld, Snekkern. Jeg presiserer det igjen, dessverre er det ikke bare HP-support som er slik. Dette begynner å bli en "trend", det sitter for det meste hva jeg vil kalle usaklige fjortisser i andre enden av telefonrøret som ikke forstår at 1,2,3,4 eller 5 datamaskiner med feil er NOK! At produktet, enten tannbørste eller privatfly, skal FUNGERE når man betaler for det og at kunden er deres levebrød! God sørvis begynner å bli gamle dager med mindre man er beinhard på sin rett og kan kunsten å klage og basere seg på fakta :) Jeg har selv lett for å bli for sentimental på telefonen...

 

Forøvrig synes jeg vi alle gjør rett i å klage, ikke når vi er på fjelltur i 40 minusgrader og istappene begynner å fryse nedover barten, men når man betaler for en vare/tjeneste som ikke lever opp til spesifikasjonene, slik som i HP Pavilion HDX - tråden.

Endret av sleif
Lenke til kommentar
Kan noen ta være vennlig å ta et detaljert bilde av undersiden på sin hp hdx ,og poste det? (helst høyoppløselig bilde) TAKK for den!

Hvorfor det? Finns sikkert noen på google.

 

fordi jeg finner selfølgelig ingen underside bilde på nettet. Grunnen er å se hvor "enkelt" det er å eventuellt skifte cpu på den.

 

Kunne gjerne hjulpet deg, men det ser med tiden ut til at HDX-en har reist på skikkelig langferie med InfoCare, dessverre... :)

Lenke til kommentar
Neida det er ikke bare HP som er elendig på service,men det dreier seg om dem her så får vi ta de andre i tilsvarende poster.

Jeg nøler ikke med å fremsette begrunnet kritikk uansett hvilket merke det gjelder,selv om enkelte prøver å fremstille dette som en hetskampanje mot HP.

Jeg skriver hva jeg opplever uansett om folk liker det elller ei, og jeg kan ikke pynte på mine opplevelser for å tekkes enkelte her, slik er det og slik blir det, altså egne fakta.

 

Det angående Nokia var noe jeg nevnte for sammenhengens skyld, Snekkern. Jeg presiserer det igjen, dessverre er det ikke bare HP-support som er slik. Dette begynner å bli en "trend", det sitter for det meste hva jeg vil kalle usaklige fjortisser i andre enden av telefonrøret som ikke forstår at 1,2,3,4 eller 5 datamaskiner med feil er NOK! At produktet, enten tannbørste eller privatfly, skal FUNGERE når man betaler for det og at kunden er deres levebrød! God sørvis begynner å bli gamle dager med mindre man er beinhard på sin rett og kan kunsten å klage og basere seg på fakta :) Jeg har selv lett for å bli for sentimental på telefonen...

 

Forøvrig synes jeg vi alle gjør rett i å klage, ikke når vi er på fjelltur i 40 minusgrader og istappene begynner å fryse nedover barten, men når man betaler for en vare/tjeneste som ikke lever opp til spesifikasjonene, slik som i HP Pavilion HDX - tråden.

 

Nettop og derfor er det er viktig at vi som forbrukere klager og gjærne opretter tråder som angår de spesifikk

 produkter/produsenter og klager der, akkurat som i denne tråden , jeg er ikke i tvil om at denne trå

en sammens med lignende tråder fra andre forum verden over har vært med på å få HP til å v

re mere ydmyke, fra å hevde at alle feil var normalt til nå å la kunden få sende inn maski

en til rep uten å krangle med dem i det uendelige

Lenke til kommentar
Neida det er ikke bare HP som er elendig på service,men det dreier seg om dem her så får vi ta de andre i tilsvarende poster.

Jeg nøler ikke med å fremsette begrunnet kritikk uansett hvilket merke det gjelder,selv om enkelte prøver å fremstille dette som en hetskampanje mot HP.

Jeg skriver hva jeg opplever uansett om folk liker det elller ei, og jeg kan ikke pynte på mine opplevelser for å tekkes enkelte her, slik er det og slik blir det, altså egne fakta.

 

Det angående Nokia var noe jeg nevnte for sammenhengens skyld, Snekkern. Jeg presiserer det igjen, dessverre er det ikke bare HP-support som er slik. Dette begynner å bli en "trend", det sitter for det meste hva jeg vil kalle usaklige fjortisser i andre enden av telefonrøret som ikke forstår at 1,2,3,4 eller 5 datamaskiner med feil er NOK! At produktet, enten tannbørste eller privatfly, skal FUNGERE når man betaler for det og at kunden er deres levebrød! God sørvis begynner å bli gamle dager med mindre man er beinhard på sin rett og kan kunsten å klage og basere seg på fakta :) Jeg har selv lett for å bli for sentimental på telefonen...

 

Forøvrig synes jeg vi alle gjør rett i å klage, ikke når vi er på fjelltur i 40 minusgrader og istappene begynner å fryse nedover barten, men når man betaler for en vare/tjeneste som ikke lever opp til spesifikasjonene, slik som i HP Pavilion HDX - tråden.

 

Nettop og derfor er det er viktig at vi som forbrukere klager og gjærne opretter tråder som angår de spesifikk

 produkter/produsenter og klager der, akkurat som i denne tråden , jeg er ikke i tvil om at denne trå

en sammens med lignende tråder fra andre forum verden over har vært med på å få HP til å v

re mere ydmyke, fra å hevde at alle feil var normalt til nå å la kunden få sende inn maski

en til rep uten å krangle med dem i det uendelige

 

Som nevnt tidligere spekulerer jeg i at eneste som lar HP tillate seg selv å slippe HDX var en startkrig om 20"-bærbar markedet, de var tidlig ute og promoterte forholdsvis mye. Jeg kan ikke gi noen alternativ forklaring som unnskylder HP på noe "bedre" vis. De kunne selvsagt ha vært uheldig med statist elektrisitet på fabrikkene, men i så fall har ikke HP gjort mye for å avklare dette. Imidlertid ser jeg på salgstatistikken at det i alle tilfeller har fungert, det er en kundekrig de har vunnet og nå kan de videreutvikle HDX (på vår bekostning).

 

Personlig tror jeg HP har tapt mer enn de har vunnet ovenfor første rekke av HDX-kundene, -produktene er dekket av garanti mht. doa o.l. etter kjøpslovene, men hva vet vi, etter HDX-ens varierete, omfattende og utbredte seriefeil, hvordan den har tenkt å oppføre seg etter garantiperioden? "Se hva som skjer..." :)

Lenke til kommentar
For de som husker at jeg bestillte nytt tastatur i September 2007 til min HDX9050 .......... det er ennå ikke komt! Jeg kan bare si en ting!: Til absolutt alle som spør: Jeg skal ALDRI anbefale HP til noen! Jeg har alltid holdt meg til Dell og skulle prøve noe nytt, men der brente jeg meg jævli, gitt! Neste gang blir det Dell igjen! Det kan enhver fa'n hos HP ta seg fa'n på!!!

 

... fremdeles intet nytt tastatur!

Lenke til kommentar

Nej nu känner jag verkligen för o sätta stopp för denna B tråd.

Jag har i Sverige där jag bor åtskilliga användare av HDX, vad jag vet inga problem förrutom de ökända problemet med touchknapparna som jag råkat ut för en gång sen Augusti 2007.

 

Hälften och mer därill säkert 75 % beror på ( läs hela tråden ) felaktigt amatörmässigt brukande... av drivrutiner som laddas ner till stationära och EJ sk vara till mobile HDX...byte av OS utan att kunna sin sak........jag nämner inga namn...blåskärm...ja vad tror man att man får när man dribblar och inte kan?....suck suck suck.....tragiskt är bara förnamnet...synd att HP belastas o söka fel på maskiner där rena amatörer försökt inst nya divrutiner OS m.m utan att kunna sin sak.

Endret av stefannorr
Lenke til kommentar

Som sagt, så har også HP og butikkene jeg har kjøpt maskinen fra at det er dessverre mange feil på den. SÅ slutt å hakk på folk !!!

Bluescreen kan komme av defekte ting, vis du vet hva det er?! Det greier jo ingen å ødelegge. Nei, der tror jeg du dreit deg litt på draget.

Lenke til kommentar
Som sagt, så har også HP og butikkene jeg har kjøpt maskinen fra at det er dessverre mange feil på den. SÅ slutt å hakk på folk !!!

Bluescreen kan komme av defekte ting, vis du vet hva det er?! Det greier jo ingen å ødelegge. Nei, der tror jeg du dreit deg litt på draget.

 

Når jeg har lest litt igjennom tråden (er intressert i å kjøpe monsteret 9200) så har jeg ikke så mange betenkligheter med å kjøpe meg en av disse. Selv om det ser ut til at det er mange som sliter, er det kun 3-4 stk som spammer poster på poster hvordan de fucker opp pcene sine. Da du (raste) begynner på nr 3 av pcene dine tviler jeg litt på handteringen du påfører de. HP er jo ikke akkurat ammatører i faget at du da skal være så uheldig og komme med 3 defekte ser jeg på som lite sannsynelig. I tillegg hevder Snekkeren (som klager minst like mye) at han har levert inn;

 

4 stk Asus. ingen feil/problem pr i dag

4 stk Acer. 1 feil pr i dag .

5 stk HP 9232. 3 feil pr i dag-

7 stk HP HDX. 5 feil pr i dag.

1 stk Toshiba. ingen feil rapportert pr i dag.

 

I bare 2007. Sorry, men jeg tror virkelig ikke dere er særlig vennlige mot pcene deres. Har sittet på en Inspiron 6400 i snart 3 år uten problemer. har samtidig hatt en asus a6aj uten problemer i to år. Har egentlig aldri trengt og sende inn noen av pcene mine jeg har hatt opp igjennom en god del år, kun min første prosessor som jeg ødela selv grunnet lite kunnskap. Eneste konstruktive dere har gitt meg igjennom 4-5 sider med poster er manglende kundeservice, som egentlig mange fabrikanter sliter med. Jeg vil vel tro Dell er mer eller mindre overlegen på det holdet.

 

Så slutt med all den BS og la noen som virkelig kan gi konstruktiv kritikk rom.

Lenke til kommentar

Håndtering? Plis, ikke drit deg ut? Jeg har ikke påført den en drit skal jeg si. Jeg har aldri fucket opp pcene, alle de gangene jeg har levert de så har jeg fått beskjed tilbake at det var fabrikantfeil. Så jeg syns du skal bare KUTTE ut!

 

Jeg blir så fucka irritert på personer som ikke kan enn dritt, når HP tilogmed har innrømmet at HDX serien har en del feil.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...