Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nok en gang roter du, det står klart i papirene at org embalasje skal brukes, dette presiserte HP også samtidig som de sa at stforsyning ikke måtte sendes med, pga faren for at den ble borte.

Har overhode ikke noe med hvor mye embalasje det blir, det er bare å ha system på tingene og merke dem så går det greit, dessuten, din tankegang fører jo til dobbelt så mye embalasje . :D

Bør brukes og kan brukes er to vidt forskjellige ting.

 

Det er ikke mengden emballasje jeg snakker om heller, det er systemet på det. Emballasje som brukes for å sende tilbake igjen kan være flatpakket uten noe problem, og tar da opp ekstremt mindre med plass enn om man må passe på den "dyrebare" emballasjen du sendte fra deg.

 

Ja, det virker jo ikke helt ut som han kan noe om detta. Jeg tror han må først ned på planeten.

Jeg vil nok tørre å påstå at jeg har en mye bedre oversikt enn deg over hvordan HPs reparasjonsrutiner er lagt opp.

Lenke til kommentar
Nok en gang roter du, det står klart i papirene at org embalasje skal brukes, dette presiserte HP også samtidig som de sa at stforsyning ikke måtte sendes med, pga faren for at den ble borte.

Har overhode ikke noe med hvor mye embalasje det blir, det er bare å ha system på tingene og merke dem så går det greit, dessuten, din tankegang fører jo til dobbelt så mye embalasje . :D

Bør brukes og kan brukes er to vidt forskjellige ting.

 

Det er ikke mengden emballasje jeg snakker om heller, det er systemet på det. Emballasje som brukes for å sende tilbake igjen kan være flatpakket uten noe problem, og tar da opp ekstremt mindre med plass enn om man må passe på den "dyrebare" emballasjen du sendte fra deg.

 

Ja, det virker jo ikke helt ut som han kan noe om detta. Jeg tror han må først ned på planeten.

Jeg vil nok tørre å påstå at jeg har en mye bedre oversikt enn deg over hvordan HPs reparasjonsrutiner er lagt opp.

 

Kan så være at du vet mer om HP enn meg ,får i alle fall håpe det siden du jobber der, men du vet åpenbart ikke mye om infocare.

Jeg har sendt en god del maskiner dit i det siste, ikke minst takket være dårlig kvalitet på HP maskiner og infocar ber om at maskinen sendes inn i org embalasje, de har faktisk også beklaget at embalasje har blitt borte,da slik ikke skal skje, alikevel klarer du lire frem det motsatte.

Det hører også med til historien at da de rotet bort embalasjen til en HP jeg hadde inne så beklaget de mmen de skulle sende en annen org embalasje, jeg fikk da en til en HP med 15,4" skjerm (lurer på hvem det var sin) menst jeg hadde en maskin med 17" skjerm.

Lenke til kommentar
Kan så være at du vet mer om HP enn meg ,får i alle fall håpe det siden du jobber der, men du vet åpenbart ikke mye om infocare.

Jeg har sendt en god del maskiner dit i det siste, ikke minst takket være dårlig kvalitet på HP maskiner og infocar ber om at maskinen sendes inn i org embalasje, de har faktisk også beklaget at embalasje har blitt borte,da slik ikke skal skje, alikevel klarer du lire frem det motsatte.

Det hører også med til historien at da de rotet bort embalasjen til en HP jeg hadde inne så beklaget de mmen de skulle sende en annen org embalasje, jeg fikk da en til en HP med 15,4" skjerm (lurer på hvem det var sin) menst jeg hadde en maskin med 17" skjerm.

Jeg vet tydeligvis mer enn deg om hvordan det gjøres. Så da lar jeg det bare ligge der før du begynner å trekke fram privatlivet mitt i hver eneste tråd nok en gang.

Lenke til kommentar
Kan så være at du vet mer om HP enn meg ,får i alle fall håpe det siden du jobber der, men du vet åpenbart ikke mye om infocare.

Jeg har sendt en god del maskiner dit i det siste, ikke minst takket være dårlig kvalitet på HP maskiner og infocar ber om at maskinen sendes inn i org embalasje, de har faktisk også beklaget at embalasje har blitt borte,da slik ikke skal skje, alikevel klarer du lire frem det motsatte.

Det hører også med til historien at da de rotet bort embalasjen til en HP jeg hadde inne så beklaget de mmen de skulle sende en annen org embalasje, jeg fikk da en til en HP med 15,4" skjerm (lurer på hvem det var sin) menst jeg hadde en maskin med 17" skjerm.

Jeg vet tydeligvis mer enn deg om hvordan det gjøres. Så da lar jeg det bare ligge der før du begynner å trekke fram privatlivet mitt i hver eneste tråd nok en gang.

 

Privatlivet ditt, hvor i huleste trekker jeg det frem???

Du reklamerer at du vet så mye mere ang HP og jeg svarer at det bør du gjøre siden du jobber der.

Hva i huleste har det med privatlivet å gjøre?????

Nå begynner dette å bli latterlig for å si det pent.

Jeg forholder meg til hva infocare sier og hva de gjør og da spiller det ingen rolle hva du sier fordi det er dem jeg må forholde meg til akkurat som jeg må forholde meg til de beskjedene jeg får hos HP eller andre når jeg kontakter dem, så enkelt er det-

Lenke til kommentar

Er det noen som i det hele tatt anbefaler HDX9200 med 8800m gts? Eller HDX i det hele tatt? Ser de gjør det bra i tester, men det kan jo ikke sammenlignes med å bruke maskinen i et halvt år og måtte sende den inn i hytt og pine. Brukererfaringer bruker jeg å legge vekt på når jeg skal handle inn ny PC.

Lenke til kommentar

Ja, det virker jo ikke akkurat lovende. Har sett litt på Dell XPS M1730, men synes de er dyre. Har sett litt på en Asus maskin med T9300 og 8700M og 4GB RAM til 14000,- med veske og mus. På Amentio.no. Hadde egentlig lyst på HDX9200, men ikke etter å ha lest en del poster her.... :)

Lenke til kommentar
Som Raste sier, er du heldig og får en feilfri maskin har du gjort et godt kjøp. Ellers ville jeg ikke anbefalt denne maskinen.

 

Enig her, men et tips kan være å drøye litt til. I USA leveres HDX-en med full-HD skjerm om ønskelig, kanskje den kommer hit snart? Så er det også tåpelig om HP til den tid ikke har løst minst én av feilene :-)

Lenke til kommentar
Herregud, jeg må si at du er tåpelig nå TEE.

Vis ikke Infocare ikke greier å ta vare på emballasjen til hver pc, så har dem ikke mye system på versktedet der. Syns du støtter mye HP og Infocare, det er kanskje fordi du jobber i HP. Men når alle er uenige med deg, så sier jo det litt.

 

Slapp av Raste, Tee er ikke tåpelig, han er HP-support :tease:

Lenke til kommentar
HP Support har jeg hatt dårlig erfaring med så langt.

 

Det er trist, men ikke bare HP support som er slik... Har kontaktet Nokia i det siste og man blir henvist og henvist til ukjente personer hver gang. Rutinemessig pleier jeg å notere meg navnet på kundekonsulenten, men det hjelper lite når konsulentene i HP har samme fornavn og ikke vil gi deg etternavnene sine :)

 

Så saken om vi blir tatt seriøst og at HP/Nokia erkjenner egne feil, det er i grunn uholdbart på dette området. Jeg har kontaktet Nokia angående en seriefeil, Nokia er kjent med feilen, men ikke konsulentene, dermed ber de meg sende inn telefonen til sørvis. Hadde det ikke vært for Amobils test som nevner seriefeilen på telefonen hadde jeg sendt den inn og vært uten mobil på ubestemt tid, samt fått tilbake telefonen med samme feil. Nå må jeg pent vente på en software-oppdatering og Nokia slipper unna med å si "den er på vei, vi jobber så fort vi kan med å fikse problemet", mens kundene lider av å ikke ha en mobil som lever opp til spesifikasjonene :)

 

Som det blir gjentatt på denne tråden, minst et par ganger, når man kjøper et produkt så skal det fungere. Når man betaler kroner for en tannbørste, en mobil, en datamaskin, en bil eller et privatfly så skal man kreve at det fungerer. I HDX-tilfellet kan det bety at datamaskinen må erstattes både 1, 2, 3, 4 og 5 ganger før du sitter med produktet du har betalt for, dét er uholdbart. At HPs kundekonsulenter bare fnyser av ordet seriefeil og sier produktserien er helt fin er dermed helt uholdbart!

 

Jeg vet ikke om det er mye mer vits å kontakte HP angående dette, for det stopper hos konsulentene, også i Nokia Customer Care. HW ville heller ikke lage noen sak av HDX-problemene. Det jeg nå tror vil bedre sørvisen hos HP er å kontakte de ansvarlige bak kundesørvisen. For tiden arbeider jeg med et saklig skriv hvor jeg trekker frem HP-sørviseksempler fra denne tråden som jeg mener burde vært løst på en annen måte. I grunn er det noe jeg gjør helt gratis og som jeg bruker tid på, men tanken på at belønningen kan være å bare endre én detalj i verdens største PC-produsents sørvisrutiner gjør det verdt å prøve - for jeg er glad i dragen min og vil at kommende dragebarn og deres eiere får et rettferdig sørvistilbud :p

Lenke til kommentar

Neida det er ikke bare HP som er elendig på service,men det dreier seg om dem her så får vi ta de andre i tilsvarende poster.

Jeg nøler ikke med å fremsette begrunnet kritikk uansett hvilket merke det gjelder,selv om enkelte prøver å fremstille dette som en hetskampanje mot HP.

Jeg skriver hva jeg opplever uansett om folk liker det elller ei, og jeg kan ikke pynte på mine opplevelser for å tekkes enkelte her, slik er det og slik blir det, altså egne fakta.

Lenke til kommentar

Jeg må komme med litt kritikk til dere som hele tiden sier at HP suger.

De fleste av oss som følger med i denne posten vet at dere har hatt problemer, vi vet at dere har hatt problemer og vi vet at dere har hatt problemer.

Dere trenger ikke gjenta dette flere ganger nå.

 

De som ikke følger med i denne tråden finner jo også fort ut hvem som har spammet denne nord og ned med kritikk, og burde ikke ta utgangspukt i det ved valg av HP produkter.

For det er mange av oss som har samme maskin og ikke erfart mye problemer.

 

Det er alltid barnesykdommer på nye produkter og de fleste av dem har blitt borte.

Nye problemer vil oppstå og noen blir vi ikke kvitt og må leve med, men det gjelder de fleste data produkter. Uansett merke og kvalitet.

Så til de av dere som har over 25% post i denne tråden, så anbefaler jeg dere og slutte med spammingen om at HP suger på support osv, vi har alle fått det med oss nå :-)

 

 

takk

 

Timetraveler

Endret av Timetraveler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...