Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Jeg har omtrent ikke annet enn gode ting å si om min 9050.

Eneste problemet jeg har støtt på er at quicktouch knappene en skjelden gang har sluttet å fungere.

Har hatt den i over et halvt år nå, og har måtte fikse dette problemet en 2-3 ganger tror jeg. Og det er jo ikke noe stress egentlig, ivertfall om du vanligvis slår den av om kvelden eller en gang i blant, så er det bare til å dra ut kontaken, og inn og ut med batteriet med det samme. Så er knappene i full orden igjen..

Ellers er skjermen SVÆR! og lyden overaskende god. tastaturet er kanksje litt knøtet, men det er en vanesak.

 

Har akkurat samme erfaring. Stort sett veldig fornøyd med min 9050.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan svare meg på dette?

 

Jeg lurer på vis jeg tar en upgrade til Ultimate, men vil senere ha Home Premium igjen. Går det ann å ta Recovery da?

 

Raste

Ingen? Plis a ? :p

 

 

En ting til....

 

Er det noen mulighet for å skru av VeriSoft greia? Hater når det plopper plutselig opp den greia når jeg har skrivd inn passordet allerede :p

Lenke til kommentar
Noen som kan svare meg på dette?

 

Jeg lurer på vis jeg tar en upgrade til Ultimate, men vil senere ha Home Premium igjen. Går det ann å ta Recovery da?

 

Raste

 

På recoverydelen er vell det et image av windows og hele pakka når den var helt ny uten noe skjit på, så hvis du kjører recovery så blir det Premium igjen, med mindre du oppdaterer recoveryen din.

Lenke til kommentar

Oppdaget et annet problem på HDXen og det er at den ikke tar enkelte cdplater.

Feks. Fikk mitt nye kamera med 2 CD-er med progvare,disse klarer ikke HDXen å starte en gang,spilleren blir bare stående å hakke og klarer rett og slett ikke reg platene engang.

Tar jeg disse platene og setter i en annen maskin starter de opp uten problemer i det hele tatt >(har prøvd dem i 5 forskjellige maskiner uten problem) :hmm:

Lenke til kommentar

Uffamei, nå er min 3. HDX gått virker det ut som. Jeg fikk mange ganger BlueScreen når jeg var på laptopen, og så prøvde jeg å ta en recovery. Da gikk alt feil, da jeg måtte vente litt etter recovery moduset var ferdig så fikk jeg BlueScreen og det har fucket opp hele pcen. Noen som vet om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

For de som husker at jeg bestillte nytt tastatur i September 2007 til min HDX9050 .......... det er ennå ikke komt! Jeg kan bare si en ting!: Til absolutt alle som spør: Jeg skal ALDRI anbefale HP til noen! Jeg har alltid holdt meg til Dell og skulle prøve noe nytt, men der brente jeg meg jævli, gitt! Neste gang blir det Dell igjen! Det kan enhver fa'n hos HP ta seg fa'n på!!!

Lenke til kommentar
For de som husker at jeg bestillte nytt tastatur i September 2007 til min HDX9050 .......... det er ennå ikke komt! Jeg kan bare si en ting!: Til absolutt alle som spør: Jeg skal ALDRI anbefale HP til noen! Jeg har alltid holdt meg til Dell og skulle prøve noe nytt, men der brente jeg meg jævli, gitt! Neste gang blir det Dell igjen! Det kan enhver fa'n hos HP ta seg fa'n på!!!

 

Skremmende jeg hadde forlangt kjøpet hevet, en slik service er under enhver kritikk.

Nei jeg er meget forsiktig med å annbefale HP til noen etter de erfaringer jeg har hatt,faktisk er det flere som har sagt "en slik skal jeg kjøpe" når de har sett HDXen min,men etter at de har hørt at dette er den femte min og om servicenivået jeg har opplevd har ikke kjøpelysten vært like stor.

 

Vil bare legge til at det er "hyggelig" at en her ser at det er langt flere enn meg som sliter både med maskinen og med servicen,mulig det er noe å tenke på for dem som bla i denne tråden har anngrepet meg fordi jeg kritiserer :hmm:

Det jeg skriver er faktisk fakta.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...