Boralis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bra de endelig ser at dette er en maskin som fortjener et sikkelig HK, ati er akterutseilt på dette området. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Går det ann å bytte ATI sitt til NVidia sitt nye? Vil ha det beste skjermkortet på maskinen min Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Går det ann å bytte ATI sitt til NVidia sitt nye? Vil ha det beste skjermkortet på maskinen min Det betviler jeg sterkt . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da har jeg motatt den maskinen med varmeproblemer fra rep, temp er nå under det halve av hva den var og viften har enda ikke kjørt opp på full hastighet. Jeg har sittet med maskinen på fanget i ca 2 timer uten problem, før rep klarte jeg ca 10 min (noe HP mente var helt normalt) . Så konklusjonen her er vel rimelig klar, Det var feil på maskinen og dette var IKKE normalt, bare så sørgelig at en må krangle med HP i ukesvis før en får lov å sende inn maskinen. Minuset nå er at maskinen var sendt inn i org embalasje men kom tilbake i en vanelig eske og de aner ikke hvor den orginale embalasjen er blitt av Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Går det ann å bytte ATI sitt til NVidia sitt nye? Vil ha det beste skjermkortet på maskinen min Har noen en ide om når maskinen kan forventes å kunne bestille i Norge med 8800 GTS? Den ble plutselig høyaktuell med denne nyheten og øvrige gode referanser i mange tester. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hmmm ... nå har jeg ventet på nytt tastatur i 3 måneder til min HDX9050! Noen som kan tipse meg om utlandske delebutikker til HDX? Så jeg får fortgang i dette! Begynner å bli litt frustrert nå. Til sammenligning fikk jeg nytt tastatur direkte fra Dell på en "gammel" Inspiron 8600 på 14 dager! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Nytt problem Jeg har i den siste tiden fått et sært problem, det urtarter seg slik at når jeg sitter å skriver noe så stopper det plutselig opp, ikke en bokstav kommer frem uansett hvor mye jeg trykker, dette skjer uansett om jeg sitter å skriver i et dokument eller som her på en webside. Noen ganger stopper det ikke opp,men jeg erfarer at markøren plutselig har hoppet til et tilfeldig sted midt inne i det jeg allerede har skrevet og da blir jo alt plutselig bare rot . Eneste løsning er å restarte maskinen,problemet er bare at dette dukker opp igjen etter en stund, dette har jeg aldri erfart på en maskin tidligere, har også formatert og lagt inn alt på nytt uten at det heller hjelper . PS: ang tastaturskift, jeg hadde inne en Acer det tok en vel uke inkl postgang så hadde jeg den tilbake. Endret 13. januar 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg bruker ikke Microsoft Works og lurer på om jeg skal slette det, men i tilfelle er det mulig vis jeg kjører recovery at jeg får det igjen? Det er helt greit, vis jeg plutselig begynner å bruke det, men nå står det kun i veien. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg bruker ikke Microsoft Works og lurer på om jeg skal slette det, men i tilfelle er det mulig vis jeg kjører recovery at jeg får det igjen? Det er helt greit, vis jeg plutselig begynner å bruke det, men nå står det kun i veien. Du får det igjen ved recovery ja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg bruker ikke Microsoft Works og lurer på om jeg skal slette det, men i tilfelle er det mulig vis jeg kjører recovery at jeg får det igjen? Det er helt greit, vis jeg plutselig begynner å bruke det, men nå står det kun i veien. Du får det igjen ved recovery ja. Ok, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vis man installerer Ultimate, og vil ha det vekk engang og at man ønsker home Premium tilbake. Går dette tilbake ved recovery? Også en ting, fins det noe annet kult man kan gjøre med denne fingerskanneren ? Syns ikke det er så fett og bare bruke den til å logge inn ^^ Lenke til kommentar
Millen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Prøvde å spille crysis på denne maskinen nå (9050eo), det var ikke en behagelig opplevelse. Spillet gikk ikke rent med LOW-grafikkinnstillinger. Synes å ha lest at noen har spilt på medium uten noen problemer. Har de gjort noe spesielt med driverne eller noe? Trodde grafikkortet skulle ta litt da :S Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tror Crysis skal kjøres på Middels. Men har ikke det på pcen, og vil heller ikke spille det Noen som kan svare på spm mitt som er over MIllen!? Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Da er den offisielt tilgjengelig med 8800 GTS. Så gjentår det å se hvor fort den kommer til Norge og om jeg kjøper denne eller XPS 1730. Lenke til kommentar
Millen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Der ja, nå fikk jeg minne feil på dataen anntar jeg. Den uler som bare det når jeg skrur den på, og må ta en minnesjekk hver gang. Går denne feilen på reklamasjonsrett? eller garantien til hp? Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Da er HDX med 8800 GTS kommet til norsk nettbutikk: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=89838 Penryn prosessor er det til og med, og en god pris. Vekta er stiv dog. Har lest litt i forumet, men klarer ikke å bestemme meg helt for om dere synes HDX har god kvalitet eller ikke? Lenke til kommentar
Backload Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Da er HDX med 8800 GTS kommet til norsk nettbutikk: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=89838 Penryn prosessor er det til og med, og en god pris. Vekta er stiv dog. Har lest litt i forumet, men klarer ikke å bestemme meg helt for om dere synes HDX har god kvalitet eller ikke? Jeg er fornøyd! Men ikke med support og deletilgang! Der er Dell totalt overlegen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Grei pris på den der. Uansett nå har jeg 9130 og kommer ikke til å bytte på 1 år ell noe. Men går det ann å oppgradere CPUen til den som er i 9200? Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Grei pris på den der. Uansett nå har jeg 9130 og kommer ikke til å bytte på 1 år ell noe. Men går det ann å oppgradere CPUen til den som er i 9200? Jepp, Santa Rosa støtter penryn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå