Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

TEE, må nok si meg enig med Snekkern her, og tror det er mange privatkunder som opplever det samme med HP's support i Norge. Når det gjelder support for firmakunder har jeg kun ros å gi, så langt.

 

Nå er ikke HP aleina om dårlig support, men i denne tråden er det en HP maskin det gjelder og dermed HP's manglende forståelse, eller kansje en vanlig forestilling blandt IT folk: "Alle kunder er idioter, vi vet best"

 

Uansett, denne maskinen har vært et svakt og uferdig produkt. Det er litt for mange negative tilbakemeldinger til at en kan si det motsatte. På min sliter jeg med at skjermen låser seg og selvf. det de fleste opplever med låsing av hurtig knapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sagt at supporten ikke kunne vært bedre. Jeg har heller ikke sagt at produktet ikke kunne vært bedre.

 

Det snekker'n derimot sier når han skriver at HP mente det var normalt med temperaturer som var så høye at maskinen blir ødelagt skulle jeg likt å se dokumentert. Han har oppgitt temperaturer på forumet som han hardnakket påsto stemte, for han visste jo hvordan han skulle gjøre nøyaktige målinger. Disse temperaturene som han oppga her på forumet at han hadde gitt supporten ville ikke engang vært i nærheten av å skade maskinen. Temperaturene han oppga er derimot normale.

 

"der viser det seg at det er feil på kjøleviften og at maskinen har blitt så varm av dette at cpu er skadet.

OG DET MENTE HP VAR HELT NORMALT"

 

Det der har faktisk ikke så mange tolkningsmuligheter som snekker'n liker å tro.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt at supporten ikke kunne vært bedre. Jeg har heller ikke sagt at produktet ikke kunne vært bedre.

 

Det snekker'n derimot sier når han skriver at HP mente det var normalt med temperaturer som var så høye at maskinen blir ødelagt skulle jeg likt å se dokumentert. Han har oppgitt temperaturer på forumet som han hardnakket påsto stemte, for han visste jo hvordan han skulle gjøre nøyaktige målinger. Disse temperaturene som han oppga her på forumet at han hadde gitt supporten ville ikke engang vært i nærheten av å skade maskinen. Temperaturene han oppga er derimot normale.

 

"der viser det seg at det er feil på kjøleviften og at maskinen har blitt så varm av dette at cpu er skadet.

OG DET MENTE HP VAR HELT NORMALT"

 

Det der har faktisk ikke så mange tolkningsmuligheter som snekker'n liker å tro.

 

Nå har jeg flere ganger sagt at du her tar feil,alikevel fortsetter du med samme leksa og påstår ting som jeg ikke har sagt.

HP sa at høye temp var normalt,ja at om ikke maskinen slo seg av grunnet høy temp var det normalt, så sier infocare at maskinen har tatt skade av høy temp, dette til tross for at den ikke har slått seg av. Ergo det HP sa var normalt.

Jeg forsøker her å fortelle at HPs utsagn derfor er feil,menst du prøver å vri det til at HP har sagt at det var normalt at maskinen skulle ta skade av for høy temp.

Jeg er rimelig sikker på at du forstod hva jeg mente,spesielt siden du har vært i tråden hele tiden og er opptatt av at en ikke må ta ting ut av sammenhengen,aalikevel gjør du det  selv når jeg på nytt går inn og forklarer dette inngående. Og nå kommer du med det igjen og sier det ikke er tolkningsmuligheter og hopper glatt over det jeg har forklart i mellomtiden, for meg ser det rett og slett ut som du ikke ønsker noen annen forklaring enn din.

God Jul :xmas:

Lenke til kommentar
Nå har jeg vel hatt 9130 i over en mnd, siden jeg byttet inn 2 9050. Denne er feilfri og det er supert :)

 

Hvor kjøpte du maskinen din?

 

Samme med denne , altså min 5te maskin og det er en 9050, så det er vel neppe avgjørende om det er en 905o, 9070 eller en 9130 , det er jo egentlig samme maskin med små forskjeller på cpu og disker. Det som er avgjørende er om du er heldig og får en som er skrudd sikkelig sammen, for det er ikke tvil om at det florerer med mandagsmaskiner i denne serien, eller det har i alle fall florert frem til nå.

Jeg vet også at HP har fulgt nøye med i denne tråden, la oss håpe de har lært noe av kritikken og tester ut produktene bedre før de sendes på markede.

 

God Jul :xmas:

Lenke til kommentar

Er det noen som har oppgradert til Ultimate på sin HDX? Jeg vil ha seff Ultimate på maskinen, men gidder det ikke jeg ryker på supporten eller garantien...

 

BTW, maskinen min fungerer strålende etter jeg kjøpte 9130. Så nå er jeg positiv at dette var et godt kjøp, selv om jeg måtte ha 2 mnd feil med 9050.

Lenke til kommentar
Er det noen som har oppgradert til Ultimate på sin HDX? Jeg vil ha seff Ultimate på maskinen, men gidder det ikke jeg ryker på supporten eller garantien...

 

BTW, maskinen min fungerer strålende etter jeg kjøpte 9130. Så nå er jeg positiv at dette var et godt kjøp, selv om jeg måtte ha 2 mnd feil med 9050.

 

Jepp,ingen benekter at maskinen er bra om en får en som fungerer,men det er svært betenkelig at en må få 2-3 ja endog 5 stk før en fungerer,når en så i tillegg får kontakt med en supportavd som er totalt fraværende,ja så fraværende at de presterer å benekte at de produserer/ selger en maskin som heter Pavillion HDX ja da sier det det meste .

 

Forøvrig God Jul og et riktig Godt Nytt År til alle :xmas:

Lenke til kommentar
jeg tenker på og kjøpe hdx 9070(ja jeg vil ha hd-dvd og 500gb hdd) er det noen andre her som har den? hvis det kan dere si hva dere synes om den? jeg skal bruke den til spill for det meste og lurer på om den drar cod4,bf2,css og company of heros of?

 

Jeg hadde en 9070 oppe og må si jeg ikke merket noen forskjell på den og 9030 ang ytelse, i 3d mark kunne du oppnå noen få poeng mere men hva betyr det, husk alle maskinene kjører samme type ram, samme grafikkort og dermed sitter du igjen med en ubetydelig ytelsesforskjell på cpu.

 

Godt Nytt År.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt noen problemer med min hdx9050 og avinstallert og installert drivere og styra og ordna, og nå virker det meste. Webcamet virker på msn, men alle andre muligheter for å starte opp camet og programmer for å ta bilder med det virker forsvunnet. Noen ideer hva jeg kan laste ned for å ta bilder med det. Eller hvordan jeg skal få det til å virke sånn som det gjorde før. Da mener jeg å huske at jeg kunne bare gå inn på min datamaskin også lå det der.

Det var også flere adre muligheter for å starte cam og bruke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...