Raste Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sitter her nå og venter på at jeg skal få svar av han på ComputerCity. Synd at det skal være så mye feil med HDX serien, jeg som trodde jeg hadde fått feilfri maskin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Jeg får tydeligvis hevet kjøpe på Computercity, dem er utsolgt for begge modellene. Så får finne meg en butikk som har HDX 9050 eller en annen. Edit: Kjøpet er hevet, og dem måtte sette inn penger på min konto som tok 10 dager(Faen til system ass). Nå er jeg et tastetrykk unna å kjøpe HDX 9130, men vet noen om steder der jeg kan betale med faktura? Nå er HDX 9130 bestilt Endret 5. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hvor har du bestilt fra? Håper det er fra en plass med service fordi HP er fraverende på service dessverre og siden det er overhengende fare for å få en HP HDX med feil så blir det desto viktigere at de du handler hos kan yte dette. Har vel aldri opplevd å møte på en serie med så mange feil som denne, og ja jeg har behandlet en del merker/maskiner gjennom tiden, når en så opplever en service der svaret stort sett er "vi kan ikke se å ha gjordt noe feil" ja da blir det håpløst. dessverre må jeg nok rangere HP sin service som den suverent dårligste jeg har erfart . Endret 5. november 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bestilte fra xd.no Holdte på å få 9070 av Computercity, men siden begge modellene var utsolgt så fikk jeg hevet kjøpe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen som egentlig som har fått 9130 og kan si litt om den? Uff må vente 10 dager før dem får sendt den, siden Computercity ikke hadde 16 000 i kasse så måtte dem overføre det via bank. Så har jeg ikke råd til det før jeg får pengene Men gleder meg til å få 9130, merker man bedre ytelse på Cpu siden det er 2.00 vs 2.20? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen som egentlig som har fått 9130 og kan si litt om den? Uff må vente 10 dager før dem får sendt den, siden Computercity ikke hadde 16 000 i kasse så måtte dem overføre det via bank. Så har jeg ikke råd til det før jeg får pengene Men gleder meg til å få 9130, merker man bedre ytelse på Cpu siden det er 2.00 vs 2.20? Som jeg har sagt tidligere så merket jeg ingen forskjell på 9050 0g 9070, sistnevnte har samme cpu som den du har bestilt,selvsagt kan du få noen flere poeng i 3D mark,men i vanlig bruk merker du ingenting, det eneste du får er litt større disker, 2x 160 istedenfor 2 x 120 . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ser ut som ifølge hp sine hjemmesider at det kommer 4 versjon også, med bedre cpu osv... 2,40 GHz Intel® Core™2 Duo prosessor T7700 4096 MB 500 GB (2 x 250 GB Opptil 2047 MB totalt ledig grafikkminne http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...2-81054642.html Endret 6. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ser ut som ifølge hp sine hjemmesider at det kommer 4 versjon også, med bedre cpu osv... 2,40 GHz Intel® Core™2 Duo prosessor T7700 4096 MB 500 GB (2 x 250 GB Opptil 2047 MB totalt ledig grafikkminne http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...2-81054642.html Ja og det er i realiteten akkurat samme som 9070 bare med en 2,4 istedenfor en 2,2 cpu, hadde vært bedre om dem heller kom med en utgave med et sikkelig nvidiakort i Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hadde vært mye bedre om vi kunne valgt selv hva innholdet skal være. Velge cpu, ram, hd, skjermkort osv..... Men, men slik er livet....kan ikke få viljen sin alltid Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er også mere ram på den modellen Men i 32 bit så tar dem maks 3, så er jo unødvendig:P Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hadde vært mye bedre om vi kunne valgt selv hva innholdet skal være.Velge cpu, ram, hd, skjermkort osv..... Men, men slik er livet....kan ikke få viljen sin alltid Helt enig,skjønner ikke at ikke flere produsenter kan starte med å tilby maskiner der vi selv kan bestemme innenfor gitte rammer hva som skal være i den . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Fikk nettopp vite at jeg får pengene inn på kontoen iløpet av 4-7 dager,så da blir det pc fortere på meg Noen som vet leveringstiden hos XD? Endret 6. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Et nytt ptoblem? Jeg trykker inn knappen som deaktiverer musa under spacebar og lyset blir oransje, jeg forlater maskinen og kommer tilbake et par timer senere, maskinen har låst Windows slik at jeg må logge på, jeg drar fingern og kommer inn i Windows, men nå fungerer musa selv om det lyser oransje. Jeg må nå trykke to ganger til for at musa skal deaktivere seg (oransje-blå-oransje). En ting er jo at den kan aktivere seg selv mens jeg er borte, men da kan den vel si fra ved å skifte farge til blå.. Mht. lysene ligner dette på en seriefeil, flere med samme problemet? Endret 6. november 2007 av sleif Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det samme skjer med min også, men det er heller ikke en feil som jeg gidder bry meg med Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jupp,et av mange kjente problem på denne maskinen dessverre Mon tro om ikke HP her skulle være så seriøse at de istedenfor å spy ut nye modeller av denne,heller førsøkte å rette de utallige feilene kundene allerede sliter med . Nei forresten de sa jo " Vi kan ikke se at vi har gjordt noen feil" Endret 6. november 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor mange av disse har du hadt nå snekkern? Mvh Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Han er på sin femte... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor mange av disse har du hadt nå snekkern? Mvh Jepp, 5 stk og denne ser ut til å fungere,dog er det visse småting som jeg tillegger software og drømmer om at HP skal få ut fingeren å fikse, dog ser det ut for at det vil ta sin tid,de er vel for opptatt med å bedyre at de er feilfri Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Var det ikke Hp som skulle komme med oppdateringer til PC-en ved månedskiftet? Dem burde komme med det snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå