Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden

convak

Anbefalte innlegg

Snekkern> Låter bra att du äntligen fått en felffri maskin.

Dock tror jag att du ev kan få software fel, för det är där touch knapparna brukar börja fela vid inst av vissa spel.

Det är tydligen inget HP lärt / upptäckt ännu.

Att HP support är lika med noll det har vi lärt oss, men får jag fel och dom behandlar mig illa så låt gå, då får de skylla sig själv,,varför säger jag inte, de förblir min hemlighet.

Endret av stefannorr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

softwarefeil er ikke det verste,det kan fikses,men på i alle fall 3 av de 4 maskinene var det hardwarefeil, først dvd spillern. så ble skjermen svart på nr 2 og forble det, nr 3 var ustabil,låste seg og fjærnstyringen virket ikke,prøvde med en annen samme res og den som var med fungerte da på den neste maskinen.

Nå har heller ikke jeg hatt spill på disse maskinene så årsaken ligger ikke der.

Vi får håpe at HP gjør en bedre jobb og kommer med sikkelige oppdateringer til softwarefeilene,den som kom til knappene var ikke verdt fem flate øre.

Lenke til kommentar
Uff, satt i 5 min og så svart når jeg logget inn. Tror jeg skal spørre om jeg skal heve kjøpet, og gå for 9130 istedenfor. Er ikke det like bra valg, når 9130 er billigere på amentio.

Hvilken type du går for har ingen betydning for feil eller ikke,det kan jeg underskrive på,med 9130 får du 2 x 160 disker og en 2,2 cpu istedenfor en 2,0.klarte imidlertid ikke å merke forskjell på de to .

Lenke til kommentar
Jeg har nå 9050 serien, og 120*2, men har plutselig fått dette:

Hver disk er da omtrent 112GB, og for disk 0 stemmer det (105GB(C:) + 6,54(E:))

For din disk 1 er det noe galt. Prøv å utvide D-Partisjonen ved å gå inn på datamaskinbehandling, på venstre side velger du "diskbehandling" under "lagringsplass". Høyreklikk på D-partisjonen og velg "utvid volum".

Lenke til kommentar
Har formatert den, og har ikke rotet med den. Uansett så skal jeg til butikken etterpå og da får jeg vel pengene tilbake. Siden jeg sitter med svart skjerm i 5-6 min når jeg logger inn som er irriterende, så hjelper det ikke å skru av de tingene.

5-6 min var jo jævelig lenge.. Jeg hadde en del ventetid med svart skjerm sjøl, helt til jeg skrudde av TMM som leter etter ekstern monitor i oppstarten. Hvis du vil prøve det så gjør du følgende:

Disable Microsoft Transient Multi-Monitor Manager (TMM):

trykk windows-tasten og søk etter "oppgaveplanlegging" og kjør det.

på venstre side skal "Oppgaveplanlegging (Lokal)" være merket

utvid "oppgaveplanleggingsbibliotek"

utvid "microsoft"

utvid "windos"

velg "MobilePC"

i ruta øverst i midten markerer du "TMM"

i ruta til venstre velger du "deaktiver"

Så kan du prøve å starte pånytt.

Men uansett så skal det vel ikke ta 5-6min i oppstarten, så det er vel like greit å levere den inn.. :)

Lenke til kommentar

Har disabla TMM, men den bruker fremdeles lang tid ved oppstart(3-5 min). Tror det har noe med diverse skit som HP har lagt inn til automatisk oppstart. Spesielt Verisoft manager og andre oppdaterings greier.

Vurderer å avinnstalere verisoft da jeg sannynligvis aldri kommer til å bruke innlogging ved hjelp av fingeravrtykk.

Lenke til kommentar
Æsj, fikk ikke byttet PC-en min idag, skal dit på mandag igjen og snakke med han som jeg snakket med når jeg byttet 1.

Men skal jeg ikke få 30 dager åpent kjøp på nytt når jeg har fått utlevert en ny pc?

Vet ikke hvor du kjøpte den,men det er vel kunn Elkjøp som gir deg 30 dager,så spørs det om de regner det fra du hentet den første maskinen.

Lenke til kommentar
Jepp, da rotet det til seg her litt. Oppdaterte fra Windows Update sammen med en rekke oppdateringer fra HP, Intel og Marvell ... bla.bla.bla ...

Nå funker ikke Office 2003 Word, Exell, Outlook eller Photoshop 6.0.

Dessuten kaster Vista Internett på gangen igjen en 5 - 6 ganger pr. dag. (Selve nettverket er oppe å går, filserver, barnas PC-er osv osv, men Res.Gateway er borte på HDX'en mans alle andre PC-er i huset har internettaksess)

Hva har skjedd her?

:(

Samme peoblem hadde jeg,jeg formaterte dritten og da virka det igjen,ser ut for å være en eller annen oppdatering denne maskinen ikke takler.

Litt rart da dette ikke er problem på andre maskiner her i huset med Vista,dog er ikke disse HP.

Alt ordnet seg ved installering av: Office 2007 ... skal si både Vista og HDX'en er kresen ... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...