Boralis Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Litt offtopic: La ut HDX'en til salg på bruktmarkedet, og det var da fært som folk i UK med tilfeldige kontakter fra Nigeria som vil ha den hahahaha. Han ene ville at det skulle sendes med DHL, og den var ny for meg. Har alltid vært ønske om bruk av mindre "kjente" transportører i mine tilfeller 9653566[/snapback] Ja du får sende den til en av de,la meg høre når du får oppgjøret Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Litt offtopic: La ut HDX'en til salg på bruktmarkedet, og det var da fært som folk i UK med tilfeldige kontakter fra Nigeria som vil ha den hahahaha. Han ene ville at det skulle sendes med DHL, og den var ny for meg. Har alltid vært ønske om bruk av mindre "kjente" transportører i mine tilfeller 9653566[/snapback] Ja du får sende den til en av de,la meg høre når du får oppgjøret 9657976[/snapback] Tryggere å angre til butikken Vurderer å be dem overføre penger, og så sender jeg maskinen NÅR jeg har pengene i handa hehe. Ikke noe forhåndssending, kan jeg fortsatt bli lurt da i teorien? Endret 7. oktober 2007 av Makky Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ser at om jeg deaktiverer det trådløse nettverket med knappen på maskinen så deaktiverer jeg samtidig bluetooth, litt dumt det da Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ser at om jeg deaktiverer det trådløse nettverket med knappen på maskinen så deaktiverer jeg samtidig bluetooth, litt dumt det da 9662094[/snapback] Sånn er det på HP NC6000 og flere andre modeller også. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ser at om jeg deaktiverer det trådløse nettverket med knappen på maskinen så deaktiverer jeg samtidig bluetooth, litt dumt det da 9662094[/snapback] Sånn er det på HP NC6000 og flere andre modeller også. 9662113[/snapback] Joda,er klar over det,men egentilg litt dumt da,for hva om du feks har en mus tilkoblet som bruker bluetooth og ønsker å deaktivere nettveket Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ser at om jeg deaktiverer det trådløse nettverket med knappen på maskinen så deaktiverer jeg samtidig bluetooth, litt dumt det da 9662094[/snapback] Sånn er det på HP NC6000 og flere andre modeller også. 9662113[/snapback] Joda,er klar over det,men egentilg litt dumt da,for hva om du feks har en mus tilkoblet som bruker bluetooth og ønsker å deaktivere nettveket 9662261[/snapback] Høyreklikke på det trådløse ikonet og velge "disable" Men er helt enig med deg at det er tungvindt og har irritert meg over den lille saken der selv når jeg brukte NC6000 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Høyreklikke på det trådløse ikonet og velge "disable Vet det,poenget var "hurtigknappen" som da ikke er så hurtig lengre Lenke til kommentar
Bamberg Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei, Er den noen som har hatt problemer med office 2007 på denne maskinen? Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei, Er den noen som har hatt problemer med office 2007 på denne maskinen? Nei, kjører som en drøm. Lenke til kommentar
convak Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Fjernkontrollen fungerer fint på 6meter. Hos dere som har problemer, har dere testet om en av ir-mottakerne på maskinen er defekte? (dekk til den andre mottakeren) Har ikke hatt problemer med office 2007 nei. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ser at om jeg deaktiverer det trådløse nettverket med knappen på maskinen så deaktiverer jeg samtidig bluetooth, litt dumt det da Er sånn både på min fs v3205 og min Lenovo n100 Mvh Lenke til kommentar
larseman Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er sånn både på min fs v3205 og min Lenovo n100 Mvh Det samme gjelder på MIn HP Compaq 6715b. Grunnen til at det blir gjort er vel at HP er så naiv at de ser på BT og WI-FI som "kommunikasjon". Dermed skal begge deaktiveres/aktiveres med en universal "kommunikasjons-knapp". Tåpelig opplegg spør du meg, mye unødvendige jalla-knapper på disse HPene i utgangspunktet, og når de attpåtil ikke fungerer som forventet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Er sånn både på min fs v3205 og min Lenovo n100 Mvh Joda er klar over at de fleste har denne løsningen,men det blir ikke mindre irriterende av den grunn Når det gjelder fjernkontrollen får jeg ny i løpet av uken og skal teste mere da. Endret 10. oktober 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det samme gjelder på MIn HP Compaq 6715b. Grunnen til at det blir gjort er vel at HP er så naiv at de ser på BT og WI-FI som "kommunikasjon". Dermed skal begge deaktiveres/aktiveres med en universal "kommunikasjons-knapp". Tåpelig opplegg spør du meg, mye unødvendige jalla-knapper på disse HPene i utgangspunktet, og når de attpåtil ikke fungerer som forventet Har du klagd på fjernkontrollen? Har fått selv en dårlig på den nyeste, og har lyst til å klage så kanskje jeg kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
ejret Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvor lang tid tar det, første gang man slår på maskinen til man får opp et skjermbilde av noe slag? Lenke til kommentar
stefannorr Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vista har en massa fuffens för sig, så från du slår igång datorn till skrivbordet är framme kan ta allt från 1 min till flera min, om du läser genom tråden så finns de tips på att förkorta uppstartstiden. Lenke til kommentar
ejret Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vista har en massa fuffens för sig, så från du slår igång datorn till skrivbordet är framme kan ta allt från 1 min till flera min, om du läser genom tråden så finns de tips på att förkorta uppstartstiden. Kan det ta 1 time!!?? Lenke til kommentar
stefannorr Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nej om du inte startar datorn för första gången eller kör recovery skivor. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan det ta 1 time!!?? Om du tenker på første gang du starter opp,altså når den skal legge inn os , drivere + alt HP tull så ja, da kan det ta en time,men etterat det er gjordt er normal starttid ca 1 min. Lenke til kommentar
lapla Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Har kjøpt hp pavilion 9000 selv, og er strålende fornøyd bortsett fra at cd rommen ikke fungerer. Setter inn CD, for den ikke ut igjen. Har alle drivere max oppdatert, prøvd å ejecte med knappen, Holdt på en halvtime der den plutselig kom ut ut av intet, men når jeg skulle prøve å sette inn en cd igjen, så skjedde akkurat det samme. Veldig synd fordi alt annet ser ut til å fungere greit. Mulig det er en produksjons feil på akkurat min cd rom... Edit: Er det noen muligheter for å manuelt "åpne" cd rommen for å få lurt ut cden? Hadde åpnet for muligheter å finne ut hva feilen er osv. Endret 10. oktober 2007 av lapla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå