Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

 

Zatuu

 

 

ekstern IR-sensor

 

Mulig jeg er på bærtur nå men er ikke den også ment for å sette foran displayet på feks en kanalboks (feks til parabol) for at maskinen skal skifte kanal samtidig som denne.

 

Jeg har ikke studert dette enda,men syntes jeg var borti noe ang det

 

Er ikke på bærtur,følgende står i manualen:

 

Infrarød senderkabel, kobler datamaskinen til kabel eller satelitt digitalboksen.

Når kabelen er tilkoblet,kan du bytte kanaler på digitalboksen ved hjelp av HP Dockable Media Center-fjernkontrollen :thumbup:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bountyhunter(BF:V),03/09-2007 : 18:36]YAY! har hentet min HDX på nethsoposlo idag! :D den er vakker! :D

 

Jeg sitere Pappa: " Din gris! Det der er ingen bærbar pc det er et monster!" så, ja den vekker oppsikt ^^

 

Så var det det å få den med seg på flyet til England i morgen, noen som tror det blir stress å få den med seg? Er litt bekymra for at jeg ikke får den med meg.

 

Bountyhunter, jeg kommer iallfall til å bli sterk i aramene når jeg må flytte på dette beistet. ;)

9419402[/snapback]

 

Jeg valgte meg en pelicase 1550, rett og slett fordi du da kan kjøre over kassen uten at pulsen øker. (Du kan tilogmed bli med James Bond på en sånn undervanns-scooter, og holde kassen opp som beskyttelse når de andre dykkerne kommer, og du kan ta meg faen på at de kommer med sånne stålpil-skytende geværer, og mens James kverker alle de andre dykkerne, som jeg vet han gjør hvis de holder seg til manus, så kan du ta scooteren svipp rett opp på beach'en og trykke wireless-quick touch-knappen etter at du har tatt ut batteriet og satt det inn igjen, så er du på nett før filmmusikkens åpningssekvens er ferdig)....neida...så....jeg er veldig fornøyd med den kassen. Litt dyr, men helt james bond altså :tease:

 

Skal selv bruke Dragen mellom Stavanger og Brasil, så jeg syns det er herlig å ha dette foam-greiene som pelikasser kommer med. Sikring på alle sider, så slipper du å banke opp han i sete 4B som åpner bagasjehylla og hiver aluminiumskassen sin oppå babyen din :thumbup:

Endret av aghBrasil
Lenke til kommentar
Infrarød senderkabel, kobler datamaskinen til kabel eller satelitt digitalboksen.

Når kabelen er tilkoblet,kan du bytte kanaler på digitalboksen ved hjelp av HP Dockable Media Center-fjernkontrollen :thumbup:

9421975[/snapback]

 

Hmmm, dette blir jo bare bedre og bedre... har knapt lest manualen :blush:

Lenke til kommentar

ok...jeg lurer på et par ting:

 

folk her som har testet tv tuneren mot det digitale bakkenettet? er vell kun folk fra rogaland som kan svare på dette foreløpig...men shit au....vil vite om tv tuneren støtter mpeg4..

 

hvordan kobler du en forsterker til pcen? jeg forstod det slik at det kun er høytalerutganger på pcen...ikke optisk altså?

 

noes som har testet fjernkontrollen mot windws media center? funker den bra der? eller må du bruke et kjipt hp program...?

Lenke til kommentar

I Sverige går det ej att ta in digitala signaler när jag har vår operatör som är comhem, tyvärr. Analoga signaler går bra men det är ju ingen hit, så TV delen blir för mig inte mycket att hurra för. Den söker på digitala men hittar inga, för att det skulle funka för min del skulle det ha varit DVT-C kort om jag fattat rätt.

 

Fick sålt min gamla Dell 9300 idag, 4000 kr in på kontot :)

 

Stefan

Endret av stefannorr
Lenke til kommentar
Er ikke det 5.1? En i front, to på siden og to bak? Ikke sikker jeg. Takker for svar uansett. ;)

9420952[/snapback]

 

Ja det høres mer korrekt ut. :blush:

9420979[/snapback]

 

Støtter 7.1 ja :w00t:

9421282[/snapback]

Vil tro det er støtte for 7.1 ja..

Mitt 5.1 annlegg bruker 3 inntak, en for sub og center, en for front og en for bak..

9421468[/snapback]

 

Front = Center

2 til siden = Front L/R

2 til bak = Surround L/R

i alt = 5.1

 

Ok, teit reknestykke, men de utgangene støtter 5.1 surround. Digital utgang støtter nok 7.1 surround. Siden det stort sett er forsterkeren som lager 5.1 om til 7.1.

Forskjellen er enkelt og greit at side utgangene til 7.1 er en blanding av Front og Surround signalene. Side signalene blir beregnet ut fra lydsignaler som er felles for front og surround.

Lenke til kommentar
I Sverige går det ej att ta in digitala signaler när jag har vår operatör som är comhem, tyvärr. Analoga signaler går bra men det är ju ingen hit, så TV delen blir för mig inte mycket att hurra för. Den söker på digitala men hittar inga, för att det skulle funka för min del skulle det ha varit DVT-C  kort om jag fattat rätt.

 

Fick sålt min gamla Dell 9300 idag, 4000 kr in på kontot  :)

 

Stefan

9425113[/snapback]

 

dere ar vell mpeg2 konvertering i sverige....kanskje den alikevell funker her i norge her vi har mpeg4. Det står jo at maskinen har digital tvtuner så det høres rart ut om den ikke fungerer verken i sverige eller norge

Lenke til kommentar
Front = Center

2 til siden = Front L/R

2 til bak = Surround L/R

i alt = 5.1

 

Ok, teit reknestykke, men de utgangene støtter 5.1 surround. Digital utgang støtter nok 7.1 surround. Siden det stort sett er forsterkeren som lager 5.1 om til 7.1.

Forskjellen er enkelt og greit at side utgangene til 7.1 er en blanding av Front og Surround signalene. Side signalene blir beregnet ut fra lydsignaler som er felles for front og surround.

9425800[/snapback]

 

Hvilke utganger refererer du til nå, det kan jo ikke være utgangene på HDX9050 for de støtter 7.1

Lenke til kommentar
Fikk svar av XD.no, som sa:

 

Da må vi ta den inn til oss, men i før vi gjør dette må du kontakte HP og få et

såkalt DOA nr.

Får ringe til HP i morgen da :)

9427747[/snapback]

Feil av xd. De trenger ikke noe referansenummer på Pavilion. I likhet med Netshop noe de har fått beskjed om et utall ganger. Er visst vanskelig for norske webshoper å sørge for riktig informasjon til kundene sine.

Lenke til kommentar

okei, da var pcn kommet trygt frem til england sammen med meg :D

 

Det eneste er at jeg synes den bråker litt mer her en vanelig.... kan det ha skjedd noe på reisen? den har ligget i håndbagarsjen hele tiden så jeg vet at den ikke har vært utsatt for kraftige møter med fremmedobjekter...

 

kan godt bare være det at det er varmt her og, er lite rom + 2gutter og 2 pcr...

 

jaja, får se i morgen om det blir noe bedre da :)

 

alle regarer på størellsen :p

 

Bounthunter, i England :D

 

ps. eventuelle skrive feil kan fårkomme i og med at det er litt uvant tastur :)

Lenke til kommentar

Ja nå er det onsdag og jeg mottok denne maskinen på fredag,maskinen har vært kjørt flittig hver dag og jeg har ikke observert noen problemer med den,ei heller med de berømte tastene.

Den første maskinen jeg fikk begynte jo å tulle etter noen få timer,men her ser det som sagt bra ut :thumbup:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...