Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

TEE, greit nok det. Men det jeg sier er sannsynligvis og ikke får. Så, orker ikke å ta denne diskusjonen atm så.

 

Liker heller ikke at du begynner å diskutere våre PMs her i denne tråden heller, selv om det ikke gjør meg noe.

 

Får bare vente på svar fra HP, så ser vi hvordan det går :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

En venn av meg har en HDX 20" slepbar :)

 

Strømadapteret hans har noen merkelige lyder, kan sammenlignes med søke-lyder fra harddisk.

Han mener og at det kan virke som i blandt at denne forstyrrer downlights i taket.

 

Noen som har vært borti noe lignende? evnt kan bekrefte eller avkrefte at de lydene skal være der?

Lenke til kommentar

Hahahhaha, strømadapteren min har jævla rare lyder, noen ganger helt fucka. Strømadapteren høres ut som den er sinna en gang i blant.

Syns det er litt artig, men var litt redd i begynnelsen at den skulle eksplodere :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Vel, underlig at HP enda ikke har tatt kontakt med meg. Har holdt på med den heving av kjøp i snart 4 mnd og dette begynner faen meg å irritere meg. Det tar vel ikke så lang tid å komme frem til et svar om jeg får hevet kjøpet eller ikke...

 

 

TEE, om jeg ikke får heving av kjøp. Det går greit det, men jeg vil gjerne ha BD spiller som fungerer. Kan HP sende meg en ny sånn BD ROM i posten da?

Lenke til kommentar
TEE, om jeg ikke får heving av kjøp. Det går greit det, men jeg vil gjerne ha BD spiller som fungerer. Kan HP sende meg en ny sånn BD ROM i posten da?

Så vidt jeg vet skal det gå an å få sendt ut løse BD-ROM fra supporten. Hadde jeg vært deg tror jeg rett og slett at jeg hadde tatt en telefon til og forlangt at de behandler saken din med en gang. Det skal jo ikke være så lang behandlingstid som du opplever her.

 

Men som et lite tips, så hjelper det ikke noe å være sint. De som sitter på klageavdelingen til HP er litt for vant med å ignorere kjefting :p

Lenke til kommentar

Jeg er da ikke sint jeg, men er bare litt småskuffet da jeg ikke har fått noe svar enda fra HP :p

 

Det som er litt irriterende er at det er litt vanskelig å se Blu-Ray filmer på min HDX, og det er også en liten småbagatell som er irriterende.

 

Forresten, så har jeg ikke fått BSOD etter jeg gikk over til W7, gleder meg til den fulle versjonen kommer i butikkene :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått svar fra HP og nå er saken så godt som løst. Var bare det jeg trengte :)

 

Fikk ikke hevet kjøpet på min HDX9350, men er uansett fornøyd med utfallet av saken.

Dem har nå sendt meg BD ROM + 1GB RAM i posten som jeg får vel sannsynligvis snart.

Så nå kjører jeg Windows 7 og har ingen feil, ingen BSOD eller ingen feilmeldinger utenom BD ROMet som er defekt.

Er nok Vista som hadde sin del av skylden i min BSOD opplevelse.

 

Er også fornøyd at HP innrømmer at min opplevelse rundt maskinen min kunne vært bedre, og det setter jeg pris på at dem innrømmer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...