Gå til innhold

msn på mobil - bare hos noen operatører?

Anbefalte innlegg

driver og leter etter ny mobil nå, og har etterhvert landa på en se k810i. i den forbindelse kom jeg over noe om msn på mobilen, som jeg aldri har testa. på msn.messenger.no står det at dette bare er tilgjengelig for telenor/djuice og netcom.

jeg har jo oppdaga at det finnes endel forskjellige andre programmer som skal funke bra til nettopp msn, bla mig33. dette gjelder ikke bare telenor og netcom det og? er det bare MSN Messenger som kun funker med disse to operatørene? vurderer å skifte til OneCall mens jeg er i farta.

OneCall + k810i = MSN? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSN fungerer på alle mobiler som stötter java i og med at laster ned det selv fra nettet og overförer til mobilen din. Jeg har Nokia 6288 og den stötter egentlig ikke msn,men jeg får kjört msn via WAP.

Det skal vel ikke spille noen rolle hvilken teleopretör du benytter deg av for å kjöre WAP?

Så er rimelig sikker på at det er fullt mulig.

Sorry, svensk tastatur:P

- Rebaz

Lenke til kommentar

"Nå kan du få Windows Live Messenger på din mobil og chatte med vennene dine uansett hvor du er! Foreløpig tilbys denne tjenesten til deg som har kontantkort eller abonnement fra djuice, Telenor eller NetCom. Klikk på din operatør for å finne hvilke mobiltelefoner som støtter tjenesten, hvordan du kommer i gang og gjeldende priser."

Det var bare dette jeg ble litt satt ut av, men det gjelder sikkert bare for selve microsoft-programmet det da.

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...