Gå til innhold

Er du redd for å dø?


Anbefalte innlegg

Jeg druknet nesten en gang, så nær at jeg var bevisstløs da jeg ble reddet..jeg husker bare at det ble veldig behagelig, jeg gled liksom bare vekk. Det er faktisk det mest behagelige jeg har opplevd.

9395854[/snapback]

Hm. Husker jeg drømte at jeg døde en gang. Jeg blei skutt og blødde ihjæl.

Mest avslappende og behagelige drømmen jeg noengang har hatt.

(nei, jeg døde aldri helt før jeg blei vekt)

 

edit: Jeg innbiller meg altså at det er relativt behagelig å dø. Når man først er såpass langt inn i det at man trenger veldig hjelp for å overleve greia.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det sies faktisk at drukningsdøden er den "beste" måten å dø på, og det kan jeg ikke helt forstå -- man svelger jo vann, får ikke puste og alt!

 

Du har vel fått vann i vranghalsen, det er vel slik det føles. Første sekund du trekker inn litt vann for å puste så brekker du deg nok, som fører til at du svelger mer vann, som fører til at du brekker deg enda mer og så etter et par forsøk er lungene dine full og du kan ikke få mer vann inn... Ahhhhh ekkelt.

Lenke til kommentar
Du har vel fått vann i vranghalsen, det er vel slik det føles. Første sekund du trekker inn litt vann for å puste så brekker du deg nok, som fører til at du svelger mer vann, som fører til at du brekker deg enda mer og så etter et par forsøk er lungene dine full og du kan ikke få mer vann inn... Ahhhhh ekkelt.

9396137[/snapback]

 

...og det er jo lungenes oppgave å ta opp oksygen. Uten oksygen tror jeg nok hjernen får svartnet etter hvert, for du trenger oksygen for å være bevisst. Så bevisstløshet er sikkert et faktum etter kort tid. Og så dør man kanskje en god halvtime etterpå, hvem vet.

9396148[/snapback]

 

Ja, det er jo akkurat det jeg mener - det må være helt forferdelig å oppleve noe sånt!

 

Oh my, håper ikke det.

Ikke for min del, i hvert fall.

9396149[/snapback]

 

Jeg har sett to av mine besteforeldre dø, og begge var over 90 år gamle. Det hele gikk fredelig for seg.

Lenke til kommentar
Nei, dødsleie når en er 90 år gammel ftw.

9396126[/snapback]

Oh my, håper ikke det.

Ikke for min del, i hvert fall.

9396149[/snapback]

Nei, jeg vil dø den dagen jeg ikke er sprek mer. Vil ikke ligge de 10 siste årene på gamelhjem og se på den samme dølle utsikten uten å få gjort noe.

 

Meg og en kompis har blitt enige om å kjøre oss ihjel vi, når vi er gamle nok. :cool:

Lenke til kommentar
... kjøre oss ihjel vi, når vi er gamle nok.  :cool:

9398113[/snapback]

 

Kjøre ihjel, som i å krasje bilen? Har du da tenkt over muligheten for at du kanskje ikke dør når bilen krasjer, men at du istedet blir dømt til livstid i enten rullestol eller seng, og det med nedsatt hjernefunksjon?

 

Jeg vil nå si at det er verre enn å dø ;)

Lenke til kommentar
... kjøre oss ihjel vi, når vi er gamle nok.  :cool:

9398113[/snapback]

 

Kjøre ihjel, som i å krasje bilen? Har du da tenkt over muligheten for at du kanskje ikke dør når bilen krasjer, men at du istedet blir dømt til livstid i enten rullestol eller seng, og det med nedsatt hjernefunksjon?

 

Jeg vil nå si at det er verre enn å dø ;)

9398194[/snapback]

Seff har vi tenkt igjennm det. Vi skal fylle begge bilene med noe sprengstoff, og ta løpefart på hver vår side av Karl Johan, og husk, detta er når vi er _gamle_ :cool:

Lenke til kommentar
Jeg har sett to av mine besteforeldre dø, og begge var over 90 år gamle. Det hele gikk fredelig for seg.

9397448[/snapback]

Jeg veit det. Det er vel nettopp det.

9398785[/snapback]

 

Så du vil ikke dø fredelig? Da jeg var vitne til at dette hendte, var de selv ikke klare over at de skulle forlate denne verden.

 

Selv vil jeg helst dø uten å vite det.

Lenke til kommentar
Så du vil ikke dø fredelig? Da jeg var vitne til at dette hendte, var de selv ikke klare over at de skulle forlate denne verden.

9399770[/snapback]

Joda, men på min egen måte.

Jeg vil ikke være nærmere 100år gammal og ha en eller anna tard av et oldebarn sittende og kikke på meg. Og jeg vil være fullt klar over det sjøl.

Lenke til kommentar
Nei,

Det vil jeg ikke si. Ialefall ikke for døden i seg selv, men mange av dens brutale måter kan kanskje skremme meg litt.

Foreksempel, det måtte vært fælt å drukne. Du får ikke puste, og vet det snart er slutt. Men bare å dø er jeg ikke noe redd for.

9402038[/snapback]

 

 

Som jeg sa, det var kke fælt i det hele tatt, bare utrolig behagelig og avslappende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...