Gå til innhold

Er du redd for å dø?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei er ikke redd for å dø, ikke pga jeg er religiøs eller tror på noe liv etter døden, men at man får vite hva som skjer når man dør, spennende saker :) Kommer ikke til å begå selvmord, jeg dør når jeg dør, enten det er i en bilulykke eller av en sykdom.

 

Har hørt det skal være veldig behagelig å kutte håndleddene også ligge i badekar :p Gjerne et glass whiskey på kanten og skikkelig bra "hade bra" musikk.

9260761[/snapback]

 

Da må du hvertfall kutte over blodårene på den rette måten, ellers er det en stor sjangse at de bare lukker seg pga reflekser. Remember kids, it's not across the road, but down the street

Lenke til kommentar

Jeg tipper egentlig at de fleste her inne som sier de ikke er redde for å dø, vil være det hvis de kommer i en nær døden opplevelse. Si, f.eks at du akkurat overlever en bilulykke, du vil ikke sitte der og "samma om jeg dør, jeg er ikke redd". Du vil nok heller sitte der og be om å overleve (ikke til noen guder, men bare be).

 

Som jeg sa før, jeg er redd for å overleve en ulykke, og bli lam. :cry:

Lenke til kommentar

Døden eksisterer ikke... forstå det den som kan...... bare så fjernt at folk ikkee forstår at man fører genene sine vidre, og at man da vil komme tilbake igjen, ved genene... Du hvor pokker kom du i fra? Kom du ikke fra noe? bare ståpper noe eksistere sånn uten vidre?...spessielt med tanke på genene som vi fører vidre?... Haff, at noen bare ikke forstår det... ;-PPPP

Lenke til kommentar

Kanskje flere finner det befriende når man blir gammel og har opplevd mye. Brukte mer tid på døden før, men har innfunnet meg at den kommer for en dag, kanskje i morgen for alt jeg vet.

 

Døden er sikker, så det er bortkastet tid å fundere for mye. Får ta det hele med et smil. ;)

Endret av Totentanz
Lenke til kommentar
Værste hadde jo vært å dødd på en måte som var totalt uten verdighet. Kvalt meg selv på en hotdog eller dødd under sex eller noe. Jeg vil ikke dø flau  :dontgetit:

9267965[/snapback]

Da hadde hvertfall alle visst at du hadde fått napp. Score!

9269538[/snapback]

 

Det er jo sant. Jeg vil bare ikke komme i avisen, pga et latterlig dødsfall. Litt som hun jenten som ble voldtatt av en pølse. Sikkert forfærdelig fæl opplevelse, men hele greien ble jo bare en smule komisk også. Nei takk. Jeg vil dø trist, ensom og aleine. ;)

Lenke til kommentar
Er du redd for å dø?

 

Orker ikke forklare mitt synspunkt nå... Er for trøtt. Men hva er det som stopper deg ifra å ta ditt eget liv? Hva må til for at du skal ofre livet ditt?

9204104[/snapback]

Er ikke redd for å dø. Bare håper jeg dør uten store smerter.

 

Hva stopper meg fra å drepe meg sjøl? Jeg skal ikke dø i nærmeste fremtid. Hadde jeg visst at jeg skulle dø om 2 uker så hadde jeg gjort mye faen for så å drepe meg sjøl på en artig måte.

 

Hva må til for at jeg skal ofre livet mitt? Hadde noen jeg er veldig veldig glad i overlevd hvis jeg hadde ofret meg, så hadde jeg ofret meg selv, så lenge ikke det at jeg lever kan redde flere jeg er veldig glad i.

 

Med betenkningstid så hadde det sikkert blitt en diskusjon mellom meg og vedrørende. Men hadde f.eks bestevenninna mi blitt skutt på hadde jeg glatt stelt meg i mellom kulene og henne.

Lenke til kommentar
Hvordan vet du det? Kanskje du vil ha en helt annen oppfatning når sjansen kommer.

9282312[/snapback]

Fordi jeg har vært i samme situasjon før. Ei venninne fikk panikk da hun hørte bussen tute på henne midt i oslo. så hun frøys foran bussen. Så jeg løp og dyttet henne vekk og rakk så vidt å komme meg unna selv, var centimeter om å gjøre. Tenkte ikke på meg selv i det hele tatt. Selvom jeg var klar over at den bussen ville drept meg. Men heller meg enn henne tenkte jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...