Underpants Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Han i Garp's Verden dør av hjerteattack når han får orgasme Ingen som vil dø som dette?? ^^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ooooog programmet heter....? 9267594[/snapback] Noe på Discovery channel, husker ikke Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nei er ikke redd for å dø, ikke pga jeg er religiøs eller tror på noe liv etter døden, men at man får vite hva som skjer når man dør, spennende saker Kommer ikke til å begå selvmord, jeg dør når jeg dør, enten det er i en bilulykke eller av en sykdom. Har hørt det skal være veldig behagelig å kutte håndleddene også ligge i badekar Gjerne et glass whiskey på kanten og skikkelig bra "hade bra" musikk. 9260761[/snapback] Da må du hvertfall kutte over blodårene på den rette måten, ellers er det en stor sjangse at de bare lukker seg pga reflekser. Remember kids, it's not across the road, but down the street Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg tipper egentlig at de fleste her inne som nå sier de ikke er redde for å dø, vil være det hvis de kommer i en nær døden opplevelse. Si, f.eks at du akkurat overlever en bilulykke, du vil ikke sitte der og "samma om jeg dør, jeg er ikke redd". Du vil nok heller sitte der og be om å overleve (ikke til noen guder, men bare be). Som jeg sa før, jeg er redd for å overleve en ulykke, og bli lam. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ja, ufyllbyrdede ulykker er ikke noe serlig! Og hadde det skjedd med meg så hadde jeg nok bedt gud om både det ene og det andre selv om jeg ikke er religiøs. Men når jeg blir gammel og ikke klarer stort mere så skal jeg gardere meg mot å gjøre "ulykker" som ikke funker... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Værste hadde jo vært å dødd på en måte som var totalt uten verdighet. Kvalt meg selv på en hotdog eller dødd under sex eller noe. Jeg vil ikke dø flau Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dø som gammel av hjerteinfarkt på grunn av at en blir ridd av en ung villig vakker og våt dame hadde jeg ikke sagt nei til Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Akkurat nå er jeg ikke det. Føler at det er en del ting som hadde vært lettere hvis jeg var borte. Lenke til kommentar
Car0linee Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Døden eksisterer ikke... forstå det den som kan...... bare så fjernt at folk ikkee forstår at man fører genene sine vidre, og at man da vil komme tilbake igjen, ved genene... Du hvor pokker kom du i fra? Kom du ikke fra noe? bare ståpper noe eksistere sånn uten vidre?...spessielt med tanke på genene som vi fører vidre?... Haff, at noen bare ikke forstår det... ;-PPPP Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Værste hadde jo vært å dødd på en måte som var totalt uten verdighet. Kvalt meg selv på en hotdog eller dødd under sex eller noe. Jeg vil ikke dø flau 9267965[/snapback] Da hadde hvertfall alle visst at du hadde fått napp. Score! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er veldig redd for å dø ja. Jeg liker livet mitt og føler det er andre som trenger meg slik som det er nå. Spesielt min sønn på 10. Når han blir voksen og uavhengig så vil det kanskje stille seg annerledes, men kan neppe tro at jeg noen gang kommer til å ønske og dø. Lenke til kommentar
Totentanz Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Kanskje flere finner det befriende når man blir gammel og har opplevd mye. Brukte mer tid på døden før, men har innfunnet meg at den kommer for en dag, kanskje i morgen for alt jeg vet. Døden er sikker, så det er bortkastet tid å fundere for mye. Får ta det hele med et smil. Endret 13. august 2007 av Totentanz Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Værste hadde jo vært å dødd på en måte som var totalt uten verdighet. Kvalt meg selv på en hotdog eller dødd under sex eller noe. Jeg vil ikke dø flau 9267965[/snapback] Da hadde hvertfall alle visst at du hadde fått napp. Score! 9269538[/snapback] Det er jo sant. Jeg vil bare ikke komme i avisen, pga et latterlig dødsfall. Litt som hun jenten som ble voldtatt av en pølse. Sikkert forfærdelig fæl opplevelse, men hele greien ble jo bare en smule komisk også. Nei takk. Jeg vil dø trist, ensom og aleine. Lenke til kommentar
aiwass89 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) har hat et dritt liv fram til nå og har ikke noe å lev for... så nei er ikke redd for døden, og ja jeg er en ateist Endret 14. august 2007 av aiwass89 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er du redd for å dø? Orker ikke forklare mitt synspunkt nå... Er for trøtt. Men hva er det som stopper deg ifra å ta ditt eget liv? Hva må til for at du skal ofre livet ditt? 9204104[/snapback] Er ikke redd for å dø. Bare håper jeg dør uten store smerter. Hva stopper meg fra å drepe meg sjøl? Jeg skal ikke dø i nærmeste fremtid. Hadde jeg visst at jeg skulle dø om 2 uker så hadde jeg gjort mye faen for så å drepe meg sjøl på en artig måte. Hva må til for at jeg skal ofre livet mitt? Hadde noen jeg er veldig veldig glad i overlevd hvis jeg hadde ofret meg, så hadde jeg ofret meg selv, så lenge ikke det at jeg lever kan redde flere jeg er veldig glad i. Med betenkningstid så hadde det sikkert blitt en diskusjon mellom meg og vedrørende. Men hadde f.eks bestevenninna mi blitt skutt på hadde jeg glatt stelt meg i mellom kulene og henne. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvordan vet du det? Kanskje du vil ha en helt annen oppfatning når sjansen kommer. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvordan vet du det? Kanskje du vil ha en helt annen oppfatning når sjansen kommer. 9282312[/snapback] Fordi jeg har vært i samme situasjon før. Ei venninne fikk panikk da hun hørte bussen tute på henne midt i oslo. så hun frøys foran bussen. Så jeg løp og dyttet henne vekk og rakk så vidt å komme meg unna selv, var centimeter om å gjøre. Tenkte ikke på meg selv i det hele tatt. Selvom jeg var klar over at den bussen ville drept meg. Men heller meg enn henne tenkte jeg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Da trekker jeg tilbake det jeg sa. Og du skal ha respekt. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er ikke redd for å dø, har bare ikke lyst til det (i hvertfall ikke på 80 år minst ) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Da trekker jeg tilbake det jeg sa. Og du skal ha respekt. 9282368[/snapback] Takk. Rart å lese noen skrive noe sånt til meg på dette forumet Men godt å lese, det var det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå