Gå til innhold

Er du redd for å dø?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha... haha.. jeg kan ikke tro det jeg leser. Hva har skjedd med verden? Jeg HÅPER for din skyld, Drillo, at det var sarkastisk ment mot kristne. :D "Heaven here I come"...

 

Vi som ikke tror på Gud og det tullet, hva skjer med oss? Evig pinsel i helvete? Come on. *rulle med øynene*

9243989[/snapback]

 

Fæl til å dobbelposte, du...

 

Vet ikke hva som skjer med dere. Kanskje Helvete, kanskje dere bare forsvinner. I hvertfall ikke Himmelen.

 

Du kan ikke tro det du leser? Det er faktisk ganske vanlig å tro det jeg tror.

Lenke til kommentar

Tittel: SV: Nuh!

Fra: dclxvi 39

Til: turbonello 24

Dato: 9. august 2007, 23:12

Slettes: 7. februar 2008

Paven rører rundt. :)

 

 

Nettop! ;-)

 

Men da må vi jobbe hart med og få dem til oss! ;-D

 

Gi den lenken i brev til alle du kommer over ved og surfe

 

Besøk oss! Livet er nå, og det er altid! \m/

 

Fullefem:

http://www.nettby.no/user/index.php?user_id=103782

 

Antikrist:

http://www.nettby.no/user/index.php?user_id=422763

 

Djevelens Munn:

http://www.nettby.no/user/index.php?user_id=272710

Lenke til kommentar

Av-religionisere

 

Religion er roten til all løgn... Løgnen står bak religionen!

 

Vi skal ha et folk under den samme himmelen som er den fysiske... De skal elske og ære seg selv, slik I og DU elsker oss selv! Ingen kan elske seg selv mer enn oss.... Tror ikke på at de gjør det... De kristne de tror, vi vet, sånn er den saken...

 

Djevelens Munn snakker i tunger, og derfor skriver han dette i gjesteboken:

 

Herre, herre: du som råder over hele den vidstrakte jord; hva skal vi gjøre? Hva skal vi gjøre med menneskene som lar seg lure av de folkevalgte?

 

Minner de deg ikke om bortkomne sauer? Sauer som trenger en bonde som kan love dem frihet under loven?

Lenke til kommentar

går du rundt og er redd for å bli lam?

da regner jeg med du driver med ekstremsport eller noe, fordi vanlige folk blir vanligvis ikke lamme.

og selfølgelig det hadde vært fryktelig kjipt å bli lam, men siden jeg sansynlig vis ikke vil bli det er det ikke noe jeg frykter.

jeg frykter heller ikke døden, men jeg ønsker selvfølgelig å leve litt mer enn de 19 årene jeg har levd til nå.

Lenke til kommentar
å være redd for ting gjør sånn at man ikke finner på dumme ting som gjør at man dør tidelig.

9248834[/snapback]

Dette kalles sunt fornuft, har 0 å niks å gjøre med frykt.

Jeg er selv ikke redd for å dø, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg søker døden.

Lever livet slik jeg selv vil, og tenker ikke noe mer over det. Jeg dør når jeg dør.

 

Edit: ser nå at du nevnte sunt fornuft i setningen under :p

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Er ikke redd for å dø. Tror det er mer i vente etter døden for meg.

 

 

MEN.., er redd for å ha vondt når døden intreffer =P La oss si selvmord f.eks. Tenk om det blir mislykket? Da får man veldig veldig vondt over en lengre periode tipper jeg..

Endret av Megnus
Lenke til kommentar

Hvor enn nødvendig og rasjonell den er, det er døden som gjør livet absurd. Vi er overutviklet, fulle av evner og hig, vi kommer til kort med vår evige streben.

 

Vil heller si at jeg avskyr døden, da det betyr slutten, for evig og alltid.

 

Vi er glade i vår personlighet, vår bevissthet. Jeg har nok en liten angst for døden. :)

Endret av Totentanz
Lenke til kommentar
går du rundt og er redd for å bli lam?

da regner jeg med du driver med ekstremsport eller noe, fordi vanlige folk blir vanligvis ikke lamme.

og selfølgelig det hadde vært fryktelig kjipt å bli lam, men siden jeg sansynlig vis ikke vil bli det er det ikke noe jeg frykter.

jeg frykter heller ikke døden, men jeg ønsker selvfølgelig å leve litt mer enn de 19 årene jeg har levd til nå.

9248781[/snapback]

Jeg frykter ikke å bli lam hele tiden, men når jeg tenker på det å bli treffet av en bil eller slått ned så jeg får hjerneskad og blir lam fra halsen og ned.... huffehuff! :no:

 

Ja, jeg driver faktisk med veldig mye ekstremsport :wee:

 

Har brekt begge håndledd, brista skuldra, høll i huet, skada begge knærne og slitasje i ankelene og svimt av åtte ganger eller no, og det i en alder av femten :w00t:

Lenke til kommentar
Har brekt begge håndledd, brista skuldra, høll i huet, skada begge knærne og slitasje i ankelene og svimt av åtte ganger eller no, og det i en alder av femten  :w00t:

9249484[/snapback]

PINGLE :!: :!:

 

 

Jo mer du tenker på/om døden, jo mer angst får du.

Skaff dere en hobby! :)

9252847[/snapback]

Jeg er jo ikke pingle da :blush:

 

Jeg har bare tatt litt for mange sjansjer her og da :wee:

 

Jeg har hobbyer jeg ;)

 

Paintball, fotball, terrengsykling.

Lenke til kommentar
Er vel ikke redd for døden, men kan bli skremt av tanken på hva som skjer etter døden. Jeg tror at det ikke skjer en dritt, men tanken om evig liv skremmer vettet av meg. Det kan seriøst ikke finnes noe verre enn det.

9253555[/snapback]

Å ikke eksistere i det hele tatt. Men dette er vel en smaksak. o.O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...