Deem Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har tenkt å kjøpe en ny TV... Den kommer ikke til å bli brukt til noe annet enn å se på vanlig tv og filmer... Den burde helst ikke være mindre enn 32" og gode innebygde høytalere er ønskelig. Far i huset er ikke den som bryr seg om at det er bare en god tv men han er også desverre veldig nøye på at tv'n skal passe inn med alt det andre av møblemanget =/.... Tror at en sort tv faller best i smak hos han... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Om det skal være noe som stiller de kravene din far har, så tror jeg du er i feil prisklasse rett og slett. 8000,- er middel-klasse for 32", her finner man veldig mye bra på bilde, lyd og design. Hva slags kildesignal har dere? Kabeltv? digital tv? Parabol? PCtilkobilng? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har flere ganger sett denne Hyundai'en her og lurt om den virkelig kan ha kostet 5000 kr. Lyden fra høyttalerne er veldig imponerende,skal være noen gode elementer inni der. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Parabol, jeg vet også at en dyrere tv er bedre, jeg er ikke engang sikker på at man får en god tv til den prisen... Lenke til kommentar
Deem Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hyundai vs. Tatung... Endret 6. august 2007 av snillest Lenke til kommentar
Deem Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Nå vipper det mellom Hyundai HLT-32V2 og Tatung V32MCHK, Hyundaien er satt ned 1000kr og det er fint men hvilken tv er den bedre? Hyndai: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 Tatung: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=76420 Tatung fikk bra testresultater på denne testen fra forbruker.no http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1677021.ece Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Oj,er den satt ned nå Da vet jeg hvilken det blir for meg i hvert fall. Du kan jo lese tråden for Tatung her inne,masse med erfaringer der. De sier fabrikkinnstillingene er noe rot men at det lett kan fikses. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tror nok Tatungen er det beste valget her. Lyden er ikke altfor imponerendes, men jeg syntes det slettes ikke er verst. Du er avhengig av å ha gode singaler. Har du ikke det spiller det liten rolle om du velger disse TVene, eller en til 9000 kr. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Noen flere som tror tatungen er best? Jeg driter i lyden siden jeg skal ha eksternt... Lenke til kommentar
Deem Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Det ble en Tatung=)... Bestilte den fra MPX... Lenke til kommentar
cowai Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva velger vi? tatung til ca 4500kr, eller Hyundai til 3999kr fra komplett? Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Tatung fikk bra testresultater på denne testen fra forbruker.nohttp://forbruker.no/digital/tester/tv/article1677021.ece 9219817[/snapback] Og 26" utgaven av Hyundaien ble "spesielt anbefalt" i mai-utgaven av bladet Lyd&Bilde ellers har jeg bare lest posetive brukereerfaringer rundt denne, men den er ikke utbredt. Så hvor står vi? Jeg bestilte Hyundai da den er 500,- billigere og ser bedre ut, tykker jeg. Hadde Tatung vært like billig hadde jeg tatt den, da hele forumet her har gått god for den. Hyundai_26.pdf Endret 19. august 2007 av whom Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Og 26" utgaven av Hyundaien ble "spesielt anbefalt" i mai-utgaven av bladet Lyd&Bildeellers har jeg bare lest posetive brukereerfaringer rundt denne, men den er ikke utbredt. Så hvor står vi? Jeg bestilte Hyundai da den er 500,- billigere og ser bedre ut, tykker jeg. Hadde Tatung vært like billig hadde jeg tatt den, da hele forumet her har gått god for den. 9319138[/snapback] Blit litt feil å si at du valgte Hyundaien da den var 500 kroner billigere. Den er tross alt 6 tommer mindre. Videre kan man ikke direkte sammenlikne en 26" med en 32" av samme merke. Ofte så har de brukt forskjellige paneler og prosessorer og bildet kan bli ganske ulikt. Selv innenfor samme serie. Håper uansett du er fornøyd med TVen din.. det er det viktigste. Lenke til kommentar
whom Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Og 26" utgaven av Hyundaien ble "spesielt anbefalt" i mai-utgaven av bladet Lyd&Bildeellers har jeg bare lest posetive brukereerfaringer rundt denne, men den er ikke utbredt. Så hvor står vi? Jeg bestilte Hyundai da den er 500,- billigere og ser bedre ut, tykker jeg. Hadde Tatung vært like billig hadde jeg tatt den, da hele forumet her har gått god for den. 9319138[/snapback] Blit litt feil å si at du valgte Hyundaien da den var 500 kroner billigere. Den er tross alt 6 tommer mindre. Videre kan man ikke direkte sammenlikne en 26" med en 32" av samme merke. Ofte så har de brukt forskjellige paneler og prosessorer og bildet kan bli ganske ulikt. Selv innenfor samme serie. Håper uansett du er fornøyd med TVen din.. det er det viktigste. 9324319[/snapback] Hyundaien 32" var på tilbud sist uke på Komplett til 3995,- Så uaktuel nå uansett. pga. Kalde føtter kombinert med at Komplett ikke hadde Hyundaien på lager så har jeg avbestilt den nå Endte med Sony KDL32U2000 til 5495,- ferdig shippet. Grunn: på lager, greie reviews og går det galt kan jeg levere den fysisk inn i butikken. Hvilket hysteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå