Gå til innhold

Vannkjøling på ASUS M2N32 SLI Deluxe

Anbefalte innlegg

Er det noen som bruker vannkjøling på ASUS M2N32-SLI Deluxe?

Jeg ønsker jo å kjøle det som hittil blir avkjølt av den medfølgende passiv kjølingen med vann istedenfor. Fra hva jeg har lagt merke til så er det 4chipper som blir avkjølt deriblant NorthBridge som jeg får vite via PC Probe gjerne når tempraturer opp mot 51-52grader.

Så jeg lurer på om de som bruker vannkjøling på dette hovedkortet kan fortelle meg hvor mange chipper de kjøler, hva slags vannblokker de bruker samt hva tempratur de fikk på NB etter at vannkjølingen var installert.

Endret av rosewell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jag har ett liknande kort, asus striker extreme, inte helt det samm nej, men prinsipen för vattenkylning är det. jag kyler min NB med thermaltakes nb-block. som du nämner låg också min nb på runt 50-60°C med passiv kylning, med vatten har jag nu en temperatur på runt 30-35°C.

jag har inte tagit mig tid till att undersöka vilken effekt kylningen har på resten av kortet. jag menar att då jag nu har vatten till att transportera bort värmen som alstras av nb, så lagras den inte längre på kortet eller i kabinettet, varför andra delar av hk och komponenter också drar fördel av kylningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...