ford4610 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei, har lyst å kjøpe meg ein Suzuki Baleno stasjonsvogn 1,6 1997 mod til fyrste bil. Og som dei fleste andre ungdommar so ha eg lyst å style og trimme bilen litt. Det eg lurer på er: får eg kjøpt styling kit til Baleno stv i noreg, eller må eg til utlandet. vist eg må til utlandet for å få tak i so er det vel lettare og modifisere eit anna kit? nokon som har erfaring med dette? Det andre eg lurer på er: kva kan eg gjere for å øke antall hk? er det nokon effekt potter til salgs til denne bilen? enkelt og greitt, har dykk nokon ide til kva eg kan gjere?? takk for alle svar Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Styling får du her i norge hos f.eks ast performance. Trimming kan du vel egntlig bare drømme om på den bilen. Det er ikke så mye å gjøre uten at det blir veldig dyrt. Siden bilen ikke har injection eller turbo, men ren sugemotor, hjelper det fint lite med chip, filter osv.. det gir så lite gevinst. Bruk heller penger å holde den i god stand. Endret 3. august 2007 av regga Lenke til kommentar
ford4610 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå