Niddy Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Lurte på om det da var mulig å koble en scartkabel til en 22'' LCD skjerm, med DVI (den hvite, inngangen) eller Vanlig skjerminngang (den blå, litt mindre) Dette er en vanlig standard PC skjerm. Hadde vært fint å spilt Gamecuben, Xboxen og N64en på PCskjermen min, så jeg kan spare penger på en TV større enn 17'' Lenke til kommentar
persistent Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Du kan se på denne; http://www.computerland.no/PartDetail.aspx...2794;b:854;pl:1 er en VGA-Scart adapter, mulig den kan brukes... Lenke til kommentar
Niddy Skrevet 3. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 aha, så det er VGA det heter altså Tenker jeg får stikke en tur til Oslo og sjekke litt rundt etter det da =) Takker så mye for hjelpen! =D Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Tviler på at det vil fungere. Er få skjermer som aksepterer så lave frekvenser og interlaced. En annen ting er hva slags signal du har ut av et konsoll. Den adapteren er for RGB, hvis du bare har kompositt vil det uansett ikke fungere. Endret 4. august 2007 av hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå