Camron Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Fikk min nye Acer AL2416Ws i dag. Jeg ser nå at den har 2 prikker på skjermen, der den ene er hvit og den andre er blå hele tiden. De går litt bort hvis jeg knipser på den forsiktig, men så fort jeg slår av og på skjermen kommer de tilbake. Er dette døde pixler? Hva skal jeg evt. gjøre? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja det er døde pixler... kjøpt på nett? isåfall bruk angreretten... litt kjipt å gjøre det... men men... er ikke garantisak med bare 2pixler.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Jepp, kjøpte den hos Amentio. Hvordan kan det ikke være garantisak? Det ødelegger jo opplevelsen med en så fin skjerm helt. EDIT; Fant det her på Acer sin hjemmeside: LCD skjermer: Begrenset garanti: Mindre defekter i LCD skjerm for produkter utstyrt med LCD display teknologi, forutsatt at det ikke er mer enn 4 defekte pixler pr. million pixler på en gitt LCD skjerm. Videre, at hvis skjerm panelet deles inn i 9 like rektangulære områder, skal det kun være en defekt pixel i skjermens midtre del. Endret 3. august 2007 av Camron Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Bruk angreretten din... få pengene tilbake og kjøp en som er garantert ingen døde pixler eg sjekket dette før eg kjøpte min skjerm da... for hater døde pixler... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Ok, jeg får vel ringe Amentio på mandag og fikse dette. Må jeg betale for porto for innsending av gammel, og utsending av ny skjerm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Ja det må du nok regne med Ikke amentio sin feil vettu ikke de selv som lager skjermene : P Endret 3. august 2007 av Slettet+4134532 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Nei, det skjønner jeg. Huff, dette var svært irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja døde pixler er et stort irritasjonsmoment, det vet jeg alt om... men men.. derfor kjøpte eg en med zero dead pixel garanti Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Det hadde nok vært lurt. Hvor og hva kjøpte du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kjøpte samsung 931c fra komplett.. er bare 19tommer da, men er vell kommet nye modeller siden eg kjøpte min i januar.. har ikke sjekket... vil ikke heller, for da har eg bare lyst på en skjerm til... så det klarer du nok selv Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Jada, jeg bare lurte på hvem som leverte den typen garanti du hadde fått. Men det her ordner seg nok, kanskje jeg ikke engang gidder å bruke flere lapper på å sende den inn på grunn av noe så lite, noe som sagt går bort etter et lite knips på skjermen. Vi får se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hehe, har hørt mange som har fått de back to life med en litt fuktig klut og litt masering... høres rart ut, men har sett det funke. ja e litt smålig å sende skjermen tilbake, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå