-Jungeldyret Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Heisann! Jeg og familien drar til London i neste uke, torsdag - søndag. Noen som har noen gode forslag som vi bør gjøre? Det blir jo selvfølgelig masse shopping, men hva andre ting kan være morsomt? Er det noen som har forslag til butikker? Er 15 år, har normal klesstil for gutter på min alder. Familien er interessert i bl.a. sport (ikke fotball). : ) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg var der i fjor sommer med mamma og min lillebror. Vi var da på Madame Tussauds(med forbehold om kraftig skrivefeil ) Det kan i alle fall anbefales. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kino strøket likte jeg. Chelsea square eller noe lignende tror jeg det heter. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 London Eye er en selvfølge på en London-tur etter min mening. West End-musikaler er også å anbefale, jeg kan love deg at du vil like dem mer enn du tror, selv om du er gutt og 15 år. Camden Market, andre markeder duger forsåvidt også, er noe dere burde få med dere. Vil dere ha billige klær, riktig nok uten den beste kvaliteten, dra til Primark som finnes bl. a. på Hammersmith. Kan love deg at du vil gjøre noe gode kjøp, til en brøkdel av prisen du ville betalt andre steder. Vil dere se en typisk engelsk sportsgren så kan kanskje rugby være tingen, har aldri sett en rugbykamp selv, men det skal visst være ok å se. Madame Tussauds synes jeg var en oppskrytt turistfelle -- lange køer, dyrt og mindre "wow-følelse" enn det jeg trodde. Likte heller ikke måten stedet er organisert på, man går i saueflokk i samme retning fra start til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå