pi. Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) DaRude - Sandstorm (artig video) Fatboy Slim - Praise You Edit: Ooog: Chris Issak - Wicked Games ^^ Endret 20. september 2007 av Pille_ Lenke til kommentar
Juden Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva "The sun always shine on T.V" . Den kommer rett etter "Take on me". Lenke til kommentar
pi. Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Twisted Sisters - I wanna rock http://www.youtube.com/watch?v=S6e8aOdPxhI&mode=related&search= Sinnsykt fett ^^ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Angela Ammons - Always Getting Over You Jewel - Foolish Games Lenke til kommentar
U4IC Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Overrasker meg at ingen har nevnt den feteste sangen på 90 tallet (jeg kan ha sett feil) Los Del Rio - Macarena Samtlige husker sikker også den "tøffe" dansen har også Lutricia McNeal - Stranded Gloria Gaynor - I will survive Daze- Superhero lover Leann Rimes - How Do I Live Husker også godt hvordan vi hoppa opp å ned på disco i 8. klasse etter denne slageren Rage against the machine - Killing in the name of Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) 9wL7ji4A6Qo Las Ketchup pZ9KfKx8PmM bran van 3000 - Drinkin in LA mens vi først er i gang: 133KutDLcM8 Hit'n'Hide - space invaders litt mer space: t_9MI2ymN6s Babylon Zoo - Spaceman P0aXY2pM2sA Toybox - Tarzan and Jane "Hey monkey, get funky!" mens vi er inne på sjangeren: pxn567bHny8 Lene bodde få kilometer fra meg da hun bodde i Ramnes. Roligdans på samfunnshuset: 07U_uKGfv48 Toni Braxton - unbreak my heart Klinelåt nr. 1 fra barneskolen: uO_vFuzPJvc welnlg3svTw No Doubt - Dont speak En ordentlig gladlåt fra våre naboer i Danmark: wEwlSyd7DH4 Olsen brothers - fly on the wings of love denne har jeg hørt et par ganger, for å si det sånn: JojzPne1y6Q Rollergirl - Dear Jessie Endret 1. oktober 2007 av flodhest Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvordan kunne jeg glemme: sd0C_Us31kk Hanson - mmmbop Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) - Joni Mitchell Endret 5. oktober 2007 av sorine Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva med The La's - There she goes ? Klæssik! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kom på en klassiker nettop nå Tom Jones & The Cardigans - Burning Down The House 9337219[/snapback] Det er en cover av en poplåt fra 80-tallet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikke akkurat pop, men Puddle of Mudd - Blurry var en slager for oss som likte det litt tyngre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Kom på en klassiker nettop nå Tom Jones & The Cardigans - Burning Down The House <{POST_SNAPBACK}> Det er en cover av en poplåt fra 80-tallet. Hva så? Cover-låta er en klassiker det også. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Regner med at det er lov med litt andre sjangere også. Finn Kalvik - Ride ranke(Cover av Harry Chapins - Cats In The Cradle) Rod Stewart - Da Ya Think I'm Sexy? Toploader - Dancing In The Moonlight Addis Black Widow - Goes Around Comes Around Big Bang - Wild Bird Cape - Tic Tac(suger fortsatt men ) Captain Jack - Captain Jack Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm Daphne & Celeste - U.G.L.Y. Gala - Free From Desire Mambo No 5 - Beste sangen ever! Supermen Lovers - Starlight Dante Thomas - Miss California E-Type - Angels Crying - Fengende. Vet ikke om alt passer inn under denne tråden, men det får vel gå? Endret 8. november 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva så? Cover-låta er en klassiker det også. Skikkelig klassiker. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Dr Bombay Spice Girls - Wannabe Endret 9. november 2007 av andyboy92 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg anser denne tråden for å være en popanbefalingstråd, derfor anbefaler jeg rimelig nye hitz som dette: Britney Spears - Gimme more Britney Spears - Get Naked (I Got a Plan) Rihanna - Umbrella Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Når det gjelder Aqua så har nok de fått litt dårlig rykte på seg, kanskje på grunn av heliumstemmen til Lene og tyggispop-innpakningen. Men de var absolutt verdige arvtagere av ABBA-tradisjonen på sitt beste, noe jeg synes den litt ukjente Back from Mars viser bedre enn noe annet: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Når vi snakker om Aqua: http://www.youtube.com/watch?v=Wx-znUxfA-E Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Valeria featuring Aria - Girl I Told Ya Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå