:---{D Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Du kjenner til de. Sangene du ikke likte da de kommer ut, men allikevel kan teksten på. Kom med anbefalinger av klassiske pop-låter. Ikke kom med ny drit, da det enda ikke er noe gøy. Noen eksempler: Simple Minds - Don't You (Forget About Me) Hanson - MMbop Mr. President - Coco jamboo Aqua - Doctor Jones Stig Van Eijk - Living My Life Without You Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back) a-ha - Take On Me Kom med enkeltsanger. Merk: Jeg fant ikke noe i denne tråden som gjorde at jeg ikke ville åpne emnet. Dessuten fikk jeg ikke søkt etter pop siden forumets søkemoter er evneveik. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 *Mine inlegg* Kommer med bidrag senere Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Tomat-Ulf jeg liker ikke hva du akkurat gjorde! Du fikk Van Eijk's sang ''Living My Life Without You'' tilbake i hjernen min. Jeg som trodde jeg aldri mer skulle tenke på denne forferdelige sangen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Noen nye jeg har funnet: Cotton Eye Joe - Rednex Two Princes - Spin Doctors Men In Black - Will Smith Tubthumping - Chumbawamba Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Litt eldre: Simple Minds Naked Eyes - Always Something There to Remind Me Rick Astley - Never Gonna Give You Up edit: Her har jeg levd i troen lenge, men Petter rettet meg. Slikt som skjer når man laster ned fra Kazaa =D Endret 4. august 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
sixx Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 livin on a prayer - bon jovi cryin' - aerosmith black and white - michael jackson før i tiden var jo popmusikk bra musikk i forhold til dagens pop!! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Noen eksempler:Simple Minds - Don't You (Forget About Me) Hanson - MMbop Mr. President - Coco jamboo Aqua - Doctor Jones Stig Van Eijk - Living My Life Without You Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back) a-ha - Take On Me Kan kan litt av alle, bortsett fra den med Mr. President. Det skulle ikke vært muuulig Peter Cetera - Glory of love Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Tar jeg feil, eller er telletråder ulovlig? Mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Tar jeg feil, eller er telletråder ulovlig? Mulig jeg tar feil 9208108[/snapback] Ikke når de er sjangertråder. Pop er en løs sjanger, men man har en sterk anelse om hva slags låter man kan få anbefalt i en tråd om popmusikk EDIT: Litt on-topic Spice Girls - Viva Forever Spice Girls - Mama Nelly Furtado - Maneater Endret 4. august 2007 av cun Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 før i tiden var jo popmusikk bra musikk i forhold til dagens pop!! 9207359[/snapback] Hahahehæ? I beg to differ! Jeg husker Aquas "Cartoon Heroes" eller noe. Haha. Også må du for all del ikke glemme Bomfunk MCs "Freestyler". Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 før i tiden var jo popmusikk bra musikk i forhold til dagens pop!! 9207359[/snapback] Hahahehæ? I beg to differ! Jeg husker Aquas "Cartoon Heroes" eller noe. Haha. Også må du for all del ikke glemme Bomfunk MCs "Freestyler". 9209068[/snapback] Hadde nesten glemt hvor hyggelig den var, haha. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Hahahaha, Bomfunk MCs FTW! Den låta er så sykt bra... "Freestyler, rock the microphone, straight from the top of your door!" Ingen anelse om det stemmer, men tøft er det Hva med Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You? http://www.youtube.com/watch?v=WIjG6V4NNBE Endret 5. august 2007 av svinepelz Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 cartoons - witch doctor trur det er sånn det steves, husker jeg elskete denne sangen når den gikk på kykkeli kokkos huff : 815 493 00 glemmer det aldrig Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Jeg er ikke noen ekspert på pop, men Last Christmas og Wake me up before you go go av Wham! er vel noen... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Noen som faktisk har fått med seg teksten på "Freestyler"? FXnT5NnHYEQ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bomfunk MC's - Freestyler Freestyler Rock the microphone Straight from the top of my dome Freestyler Rock the microphone Carry on with the freestyler I gotz to hmmm To throw on and go on You know I gotz to flow on Selectors on ya radio play us Cause we're friendly for ozone But that's not all so hold on, tight As I rock the mic right Oh, excuse me, pardon As I synkronize with the analyzed upcomin' vibes The session, let there be a lesson Question, you carry protection Or will your heart go on Like Celine Dion Karma Chameleon Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Styles, steelos We bring many kilos So you could pick yours From the various Ambitious, nutricious, delicious, delirious or vicious Just tell us We deliver anything from a capellas To best sellers, suckers get jealous But their soft like marshmellows You know they can't handle us Like Debbie does Dallas Yeah, we come scandalous So who tha fuck is Alice Is she from Buckingham Palace? Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Freestyler Rock the microphone Straight from the top of my dome Freestyler Rock the microphone Carry on with the freestyler Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Yeah, straight from the top of my dome As I rock the, rock the, rock the, rock the, rock the microphone Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Cartoons - "Doo Dah" [YOUTUBE]XeFGYdvo0C0[/YOUTUBE] Peaches - "Rosa Helicopter" [YOUTUBE]BhsqerO00aQ[/YOUTUBE] Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Jan Teigen - Mil etter Mil The kids - Forelska i lærern Marius Müller - Den du veit Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Spice Girls - Viva ForeverSpice Girls - Mama 9208182[/snapback] For ikke å snakke om "Wannabe": Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [YOUTUBE]OFpu0ROaPLQ[/YOUTUBE] Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 huff : 815 493 00 glemmer det aldrig Ikke jeg heller Jannicke - Svake mennesker Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Toto - Africa Toto - Hold the Line Michael Jackson - Billie Jeans The Beatles - She loves you Disse har jeg alltid likt. Så svarte kanskje ikke helt til trådstarter. Endret 5. august 2007 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå