VTW Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg så på autofil en gang en båt som så ut som en slags stor brødboks. Den kunne kjøre som en vanlig båt, men kunne også tas opp på land, festes til bilen via hengerfestet og brukes som er kampingvogn. Men nå husker jeg ikke lengere hva den heter! Noen som har hørt om denne båten? Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg så på autofil en gang en båt som så ut som en slags stor brødboks. Den kunne kjøre som en vanlig båt, men kunne også tas opp på land, festes til bilen via hengerfestet og brukes som er kampingvogn. Men nå husker jeg ikke lengere hva den heter! Noen som har hørt om denne båten? 9203184[/snapback] lol Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 *Funnet her på forumet* Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Går det der ann? :S 9205659[/snapback] Tydelighvis. Men den Autofil vogna har jeg aldri hørt om Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har hørt om Autofil-vognen Men jeg finner ingen bilder.. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 den heter seacamper og den ser ut som en brødboks :!: , 795 lang og på størrelse på båter langt over sin størrelse http://images.google.com/images?sourceid=n...m=1&sa=N&tab=wi Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 den så jævlig ut og dårlig og kjøre i lav hastighet Lenke til kommentar
VTW Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Om det var seacamper jeg tenkte på så har i såfall autofil tatt den vekk fra nrk.no/film Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 ikke bra, men jeg leste om den i bladet da... Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hørt om båten jeg og...ikke tøff, men litt snodig egentlig Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 så eid dingseboms :!: Litt rar ser den ut da... men det er jo ikke så rart i og med at den faktisk også skal fungere som kampingvogn også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå