tomtes Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har drat i snora tre ganger og motoren starter ikke hva skal jeg gjøre? mvh Thomas Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Fortsette å dra Skjekk at motoren får gnist først Lenke til kommentar
tomtes Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Fortsette å dra Skjekk at motoren får gnist først 9203125[/snapback] Botoren har aldri gnistra så den gjør sikkert ikke det. Blir ikke snora utslitt hvis jeg drar flere ganger? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Da skal du dra mange ganger.. Hvis den ikke får gnist, så starter den enkelt og greit aldri Prøv å bytte plugg.. Hvilken motor er det snakk om? Lenke til kommentar
tomtes Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Da skal du dra mange ganger..Hvis den ikke får gnist, så starter den enkelt og greit aldri Prøv å bytte plugg.. Hvilken motor er det snakk om? 9203178[/snapback] Det er en merkury 75. hvorfor skal jeg dra mange ganger da den starter alltid på første trekket? en kamerat sa at snora ble ødelagt hvis jeg dro i i snora flere ganger så det gjør jeg ikke. Endret 3. august 2007 av tomtes Lenke til kommentar
minibil Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 slapp av, snora slites ikke ut Lenke til kommentar
tomtes Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 så snora ryker ikke alrså? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Sett i dødmannsknappen, sjekk at ikke det er tomt for bensin :!: Lenke til kommentar
tomtes Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 hadde ikke bensin så jeg tok en liter med tennveske og fylte på, mopeden min gikk fint på tennveske. da Burde vel denne også gjøre det eller? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvis du bare skal tulle så får du gjøre det et annet sted, rapportert..... Lenke til kommentar
tomtes Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 jeg tuller ikke, mopeden gikk på tennveske. så hvorfor skal ikke denne det? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 rapportert? why? vær nå seriøs litt lenger. du må ha bensin + olje om nød. så skal den nok gå som et skudd Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Når du først er i gang, kan du vell prøve dielsel også? og kanskje biodisel? så forrurenser den mindre.. Lenke til kommentar
tomtes Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 den går vel ikke på disel? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jaja fikk meg nå en god latter da.... Men uansett, hvis du virkelig mener du har prøvd og kjøre den på parafin/tennveske, så tapp alt det ut, både fra tank, slange, forgasser, filter, og fyll på med ny bensin og olje, og start den....... Håper virkelig det var en 7,5hk det var snakk om og ikke en 75..... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 hvis den går på tennveske, burde den gå på diesel også Men så fikk jeg en god latter før jeg skulle legge meg da Og BTW, er det ikke veldig normalt og ha el. start på 75 hk? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 vis motoren er gammel, så kan det være snorstart, det er ganske vanelig for mercury. Lenke til kommentar
tomtes Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 det er en gammel 75hk med snor. men hvordan skal jeg tømme forgasseren og slangen? Lenke til kommentar
tomtes Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 så det er bare å blåse inn i slangen til tenveska er borte?men skjønner ikke helt hvordan jeg skal blåse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå