henke007 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 OCZ Gold XTC 4096MB DDR2 PC6400 Corsair TWIN2X DDR2 4096MB (2x2048MB) Hvilket minne burde jeg gå for? Mvh Henke Lenke til kommentar
krizla Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 De har samme ytelses spec de modulene du har funnet der, men corsair har lavere spenning å operere på (1.8V vs 2.0V) Du vil da få kaldere minnebrikker, samtidig til at de kan klokkes litt uten å bli så varme. Men uansett... - gode minnebrikker begge to. CAS 5 på begge...du kan lete etter CL4 brikker da de er bitte litt kjappere.... .... iallefall etter spec. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Tror ikke det finnes CL4 brikker 2x2GB til en akseptabel pris uansett. Blir kanskje slike Corsair som trådstarter linker til på meg også. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hører fra netshop, og de monterer gaanske mange Pcer at det er litt problemer med Gold-ramen til OCZ. Jeg ble anbefalt å holde meg unna dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå