Thlom Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det er et typisk trekk ved helte- og kongehistorier at folk blir absurd gamle, gjerne 500-1000 år eller mer. At de første menneskene på jorda (i følge bibelen) blir himla gamle er ikke så rart. De var visst 3-4 meter høye også, nok et trekk fra helte- og kongehistorier. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Denne er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Denne er jo en klassiker. 9307907[/snapback] Vakkert Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Haha, full ha skjitprat han der ja. "strekkt flyr lengre på grunn at det kroppen og sjelen sammarbeider" hahahhaa Endret 19. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror det er nok beviser i relgionenene selv at de ikke er sanne. Det er så mange relgioner og så mange forskjellige teorier om hvordan verden er skapt, at det er umulig å si hvem av dem som er sanne eller ikke sanne. Også er det nok bevis for å mene at jorden er mer enn 6000 år gammel. Dessuten er de Kristenes bevis kun en bok og psykiske beviser, ingen fysiske beviser som vi kan holde. Mange har også funnet ut at mange av de Kristne "begivenhetene" var rettet mot romeriket, f.eks dyrets tall 666, var rettet mot keiseren på kristus tid, som hadde samme tallverdi hvis du tok navnet hans i greske koder. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Vet ikke om det er linker til disse tidligere i tråden, men jeg poster dem uansett: http://www.youtube.com/watch?v=wPtBfjRCqfw http://www.youtube.com/watch?v=HqcXNuihNdY LOL Endret 13. januar 2008 av TheOats Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hadde fått sjokk om jeg hadde møtt en blå dinosaur. Kanskje jeg ikke er like tøff som deg, men jeg tror jeg hadde fått sjokk om jeg hadde sett en dinosaur, enten den var blå, gul, hvit eller grønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå