perrep Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) jeg lastet ned en ny driver til grafikk kortet mitt her om dagen. etter jeg hadde installert den kjørte jeg CSS. jeg hadde 40 fps mindre enn før! så jeg installerte gamle driveren igjen, men fps var fortsatt like lav. hva har jeg gjort? er det mulig å fikse dette? håper på snarlig svar. Endret 4. august 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Vær sikker på at du avinstallerer den gamle driveren skikkelig først. Bruk avinstalleringsfunskjonen i c:/../ATI,nvidia eller bruk driver cleaner. Du sier ikke noe om hvilket kort du har eller hvilke drivere du har brukt, litt vanskelig å hjelpe deg da. Lenke til kommentar
perrep Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 grafikk kortet mitt er geforce 7600 GT. og driveren jeg installerte var 163.56 eller noe sånt. jeg pleide å ha 150-200 fps, men hadde helt ned i 45 med den nye driveren. driver cleaner? det skulle jeg gjerne ha hatt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Google Endret 4. august 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 *kremtkremt* Driver Cleaner, ikke Diver Cleaner Mr. Heatsink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå